

Google ADS to potężne narzędzie reklamowe, które oferuje szeroki wachlarz reklam dla praktycznie każdego typu biznesu. Jednym z najpopularniejszych rodzajów reklam jest remarketing, czyli reklamy podążające za użytkownikiem, który to wcześniej trafił na Twoją stronę internetową. To świetna forma reklamy, która nie tylko pomaga utrwalić markę w świadomości potencjalnego klienta, ale także skutecznie wspomaga sprzedaż.
Pamiętaj, że nieumiejętnie przeprowadzona kampania marketingowa może być bardzo uciążliwa dla jej odbiorców, a w zasadzie kojarzona ze SPAMEM, co niekorzystnie wpływa na Twój wizerunek w internecie. Dlatego tak ważne jest, abyś wiedział, jak prawidłowo korzystać z tego rozwiązania. Wtedy skutecznie zwiększysz chęci odbiorców i przypomnisz im o sobie w nienachalny sposób.Kampania Adwords działa na zasadzie kilku kroków, które za Ciebie wykonamy, abyś odniósł wymarzony sukces:
– Użytkownik odwiedza Twoją stronę internetową i podejmuje na niej działania, nie ważne jakie one są.
– Przy pomocy plików cookie, a także określonych działań, które potencjalny klient wykonał lub tego nie zrobił, zostaje on umieszczony w konkretnym segmencie użytkowników Twojej strony.
– Jeżeli odbiorca wyłączył witrynę z jakiegoś powodu i nie zrobił u Ciebie zakupów, to wkrótce zaczyna widzieć konkretną reklamę Twoich produktów. Dotyczy to jedynie tych kanałów lub platform, z którymi współpracujesz i prowadzisz tam kampanię marketingową.
To, co najważniejsze w działaniach remarketing’owych, to utrzymanie marki i Twoich produktów w świadomości klientów, ale też zachęcenie ich do powrotu na Twoją stronę. Zastanawiasz się,czy remarketing faktycznie działa w ten sposób na Twoich potencjalnych klientów? W większości przypadków właśnie tak jest, przede wszystkim ze względu na panujące trendy. W obecnych czasach klienci cenią sobie przede wszystkim indywidualnie dopasowane pod nich i ich potrzeby reklamy. Dlatego według różnych źródeł remarketing jest uznawany za jedną z najskuteczniejszych metod, które wpływają na poprawienie skuteczności reklam Twojej firmy. Szczególnie dotyczy to wyszukiwarki Google i mediów społecznościowych takich jak Facebook czy YouTube. Badania rynku pokazują możliwości kampanii remarketingowych na stronach internetowych – dzięki nim wiemy, że takie działania znacznie zwiększają klikalność i wyświetlanie reklam w porównaniu do klasycznych banerów. Oprócz tego remarketing w realny sposób zwiększa liczbę odwiedzin na stronie internetowej sklepu. Czasami jest to nawet kilkaset procent! Sporym atutem retargetowania jest również procent osób, które po czasie powracają do zakupowych koszyków. Pod wpływem tej formy marketingu, 26% odbiorców wchodzi na Twoją witrynę i dokonuje konwersji. Dla porównania – bez retargetowania wyniki te wynoszą zaledwie 8%. Te dane w jednoznaczny sposób pokazują, jak wiele możliwości dają kampanie remarketingowe i jak ważne są dla Ciebie i Twojego biznesu.
Google umożliwia realizację kampanii remarketingowej i bez wątpienia jest to jedna z najpopularniejszy platform, którą wykorzystuje się właśnie w tym celu. Poza tym Google wyróżnia się dużą skutecznością i możliwością dotarcia do sporej grupy potencjalnych klientów Twoich produktów. Wszystkie reklamy wyświetlane są w wyszukiwarce Google i na stronach partnerskich takich jak np. YouTube czy też na innych, znanych portalach. Dzięki temu, że możemy podłączyć na Twojej witrynie Google Analytics oraz Google ADS, to możemy też stale badać zachowania odbiorców Twoich produktów, a także tworzyć i udoskonalać listy remarketingowe.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Zakładając, że mamy doskonały plik Twoich produktów i połączyliśmy Twoje konto AdWords z Merchant Center, możemy tworzyć kampanie produktowe Gogle ADS na najwyższym poziomie. Tworzenie kampanii produktowych w AdWords jest bardzo istotne – musisz wybrać kanał produktów Merchant Center i kraj sprzedaży, a resztę zrobimy za Ciebie. Po utworzeniu kampanii będziemy myśleć o tym, jak zorganizować grupy reklam, by ich wyświetlanie przynosiło Ci jak najlepsze wyniki sprzedaży.
Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z Google ADS, możesz łatwo zarządzać stawkami kosztu kliknięcia (CPC) za pomocą automatycznego określania stawek. W miarę uzyskiwania bardziej szczegółowych danych skuteczności możesz chcieć ściślej kontrolować stawki. Wtedy możemy przejść na samodzielne ustawianie stawek dla Ciebie, które pozwolą dostosować kwoty stawek dla poszczególnych grup reklam lub słów kluczowych Twoich produktów.
Dzięki określaniu stawek CPC możemy dostosowywać maksymalne stawki CPC za Ciebie. Jeśli okaże się, że niektóre słowa kluczowe są bardziej opłacalne, możemy ustalić dla nich bardziej konkurencyjne stawki. Nie rozumiesz tego procesu i potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym konsultantem, a odpowie na wszystkie pytania, które Cię nurtują i zajmie się Twoją kampanią reklamową z największą uwagą i profesjonalizmem!
SEM – Search Engine Marketing – to grupa działań promocyjnych, takich jak na przykład przeprowadzanie kampanii linków sponsorowanych, optymalizacja stron www i pozycjonowanie Ich celem jest osiągnięcie widoczności Twojego sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania przeglądarek internetowych.
Do najważniejszych zalet SEM należą:
1. Efektywność – działania SEM cechują się korzystniejszą relacją efektów do poniesionych kosztów, niż w przypadku tradycyjnych działań marketingowych.
2. Przyjazny odbiór reklam – reklama w wyszukiwarkach internetowych oceniana jest przez użytkowników internetu jako przyjemna forma reklamy, ze względu na to, że użytkownik poszukuje informacji o konkretnej usłudze bądź produkcie. O przyjazności SEM świadczy też fakt, że taka forma reklamy nie jest reklamą narzucającą się, co nie powoduje, że odpycha ona potencjalnych klientów, a wręcz przeciwnie, zachęca ich do kliknięcia w nią.
3. Targetowanie – SEM nastawione jest na określone słowa i frazy, które użytkownik internetu wpisuje do wyszukiwarki. Istnieje więc większe prawdopodobieństwo, że reklama dotrze do tego klienta, który skorzysta z Twojego produktu lub usługi, jaką proponujesz.
4. Szybkie korzyści – SEM daje możliwość osiągnięcia korzyści w krótkim jak i dłuższym okresie czasu. Z tego względu możliwe jest sterowanie intensywnością działań marketingowych, by osiągnąć jak największą skuteczność.
PPC to skrót od Pay Per Click, czyli opłata za kliknięcie w reklamę. Za każdym razem, gdy ktoś kliknie reklamę PPC, zostaniesz obciążony określonym kosztem. To oznacza, że płacisz nie za samo wyświetlenie swojej reklamy, ale za kliknięcie na nią przez osobę zainteresowaną. Sam koszt kliknięcia zależy od konkurencyjności branży, popularności wybranych słów kluczowych, czy też jakości strony, którą posiadasz. Istnieją liczne platformy, które wykorzystują ten właśnie model reklamy. Najpopularniejszą z nich jest sieć Google ADS, ale na Facebooku oraz Linkedinie także istnieje możliwość zamieszczania reklam PPC.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Ten system pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych i video. Rozpoczynając promocję naszej witryny w internecie zastanawiamy się, na jakim kanale się skupić i na który z nich przeznaczyć większy budżet. Wiele osób waha się także między powierzeniem pozycjonowania strony agencji w wynikach organicznych, a zleceniem poprowadzenia kampanii pay per click. Dobrze zaplanowana kampania e-marketingowa powinna zakładać wzajemne uzupełnianie się obu kanałów promocji, w celu pozyskania wartościowego ruchu na Twojej stronie internetowej.
Ile kosztuje reklamowej Google ADS? Oto składniki kosztorysu:
1. Budżet – czyli to, ile zapłacisz za pojedynczą reklamę – jej wyświetlenie lub kliknięcie,
2. Obsługa – w tę pozycję wlicza się koszt przygotowania kampanii, obsługa, analizy itp.
Już na samym początku można zauważyć, że podstawowy koszt reklam Google Ads, czyli opłata za ich wyświetlenia lub kliknięcia, został zwiększony o koszt obsługi. Pojawia się tu oczywista chęć, aby z niej zrezygnować, a tym samym zmniejszyć wydatki na reklamę. Niestety, taki błąd popełnia wiele osób chcących za wszelką cenę „optymalizować” koszta. Efektem tych działań jest tak zwane “przepalanie budżetu”. Pieniądze na reklamę zostały wydane, ona się wyświetliła, ale efektu brak. Dlaczego? Ponieważ gdzieś po drodze zostały popełnione mniejsze lub większe błędy. Są one wynikiem braku doświadczenia i wiedzy, a także nieznajomości wszystkich możliwości konfiguracyjnych Google Ads. Dlatego w trosce o swój budżet, jak również efektywność całej kampanii, najlepiej powierzyć swój biznes osobom, które profesjonalnie zajmą się Twoją kampanią Google ADS.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Każdy kto prowadzi firmę i choć trochę korzysta z internetu, na pewno słyszał o płatnych reklamach sponsorowanych. Ich liderem jest oczywiście Google. Dawniej reklamy te nazywały się Google Adwords. Od pewnego czasu ich nazwa uległa zmianie na Google Ads. Ile kosztuje kampania Google Ads? Czy każdego stać na korzystanie z możliwości, jakie dają płatne reklamy? Przekonajmy się o tym, kontaktując się z nami!
Jeżeli zastanawiasz się nad tym, gdzie w internecie będą wyświetlały się płacone przez Ciebie reklamy Google Ads, spieszymy z wyjaśnieniem. To miejsce, to sieć wyszukiwania – czyli wyniki wyszukiwania Google. Reklama będzie miała postać linków sponsorowanych, widocznych ponad wynikami organicznymi. Kolejne miejsce wyświetlania, to sieć reklamowa. Są to serwisy partnerskie Google, do których zalicza się YouTube, Gmail itp.
Dlaczego wspominamy o możliwości wyboru miejsca wyświetlania reklam Google Ads? Ponieważ od tego zależy cena reklam Google. Jaka jest najważniejsza różnica pomiędzy siecią wyszukiwania, a siecią reklamową?
1.Sieć wyszukiwania – umieszczone w niej reklamy zaspokajają potrzeby użytkowników,
2.Sieć reklamowa – umieszczone w niej reklamy kreują te potrzeby.
PPC to skrót od pay per click, czyli opłata za kliknięcie. Za każdym razem, gdy ktoś kliknie reklamę PPC, zostaniesz wówczas obciążony określonym kosztem. Płacisz nie za samo wyświetleniereklamy, ale za kliknięcie na nią. Sam koszt kliknięcia zależy od konkurencyjności branży, popularności wybranych słów kluczowych czy też od jakości Twojej strony, do której kieruje reklama. W Google Ads reklamodawcy mogą licytować słowa kluczowe, które są wyszukiwane w Google. Same reklamy pojawiają się jako oznaczone wyniki wyszukiwania sponsorowanego. Za każdym razem, gdy użytkownik wprowadzi zapytanie w Google, przeprowadzana jest niejako natychmiastowa aukcja. Określa ona które reklamy się wtedy pojawią na dane zapytanie. Te, które uzyskały najlepszą ocenę, pojawiają się przed organicznymi wynikami wyszukiwania.
Współpraca na poziomie firm czy marek jest dużo bardziej wymagająca niż w przypadku sektora B2C, czyli sprzedawców pozyskujących indywidualnego klienta. Trzeba włożyć więcej wysiłku oraz czasu na zbudowanie dobrej relacji, ale dzięki temu jest ona trwalsza. Sam proces podjęcia współpracy jest dłuższy i dużo bardziej wymagający, niż w przypadku B2C, ponieważ angażuje więcej osób. Dlatego też kierując swoją ofertę do sektora B2B, trzeba mieć na uwadze, że z reguły zależy im nie tylko na oszczędności pieniędzy, ale również sprawnym przejściu całego procesu.
Przed rozpoczęciem tworzenia reklam w Google Ads skierowanych do B2B warto, abyśmy wyobazili sobie grupę odbiorców, do której chcemy dotrzeć z naszą ofertą. Czy oferowane produkty bądź usługi są odpowiednie dla osób w każdym wieku i z każdego regionu kraju? A może oferta tyczy się tylko jednej, konkretnie zdefiniowanej grupy odbiorców? Zastanowienie się nad tym pomoże nam nie tylko odpowiednio dobrać działania i przekazy, ale także lepiej ustawić kampanie.
SEM to akronim od angielskiego wyrażenia Search Engine Marketing, które oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych. Innymi słowy, jest to ogół działań marketingowych mający wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie, możliwie największą liczbę wejść na stronę w wyniku kliknięcia w link z poziomu wyszukiwarki. Na pozycję można wpływać w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania (bezpłatnych) oraz płatnych wynikach wyszukiwania. SEM możemy podzielić na dwa główne obszary:
-SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek, w skrócie często nazywana pozycjonowaniem stron (w wyszukiwarkach);
-reklamy PPC (Pay Per Click), czyli np. płatne kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords).
Stworzenie kampanii produktowej nie jest trudne, ale wymaga założenia konta w Google Merchant Center połączonego z kontem Google Ads i wygenerowania tzw. feedu produktowego. To plik z danymi na temat Twoich produktów. Po przesłaniu feedu na Twoje konto, system będzie automatycznie zaciągał dane do reklam bezpośrednio ze strony internetowej. Nie musisz jednak martwić się, że będziesz wydawać pieniądze na archiwalną ofertę – plik regularnie się aktualizuje, zapobiegając generowaniu reklam produktów, których nie masz obecnie w magazynie.
Audyt Google Ads to jednorazowa analiza konta reklamowego i optymalizacja reklam Google w celu zwiększenia ich skuteczności. Jeśli potrzebujesz odpowiedzi na pytania, ile kosztuje audyt Google ADS, jakie przynosi efekty i czy jest konieczny, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Dobry specjalista Google Ads może wiele wnieść do każdej kampanii, zwłaszcza wtedy, kiedy była zrobiona samodzielnie lub przez kogoś mniej doświadczonego. W większości sytuacji koszt takiego audytu zwróci się bardzo szybko w postaci większej skuteczności Twojej reklamy.
Podczas wykonywania audytu trzeba zwrócić uwagę na szereg ważnych elementów. Każdy specjalista powinien zwrócić na nie uwagę przy audycie, aby optymalizacja kampanii przyniosła efekty.
Możesz rozszerzyć swoją reklamę o linki do podstron. Jest to dodatkowa linijka tekstu z odnośnikami do wybranych podstron w obrębie Twojej strony. Optymalizacja kampanii Google Ads może stać się skuteczniejsza, jeśli takie rozszerzenie zostanie dodane. Powiedz Nam, jakie masz oczekiwania względem swojej kampanii, a dołożymy wszelkich starań, aby była ona wykonana jak najdoskonalej.
Odpowiedni proces optymalizacji zawsze musi być związany z dopasowaniem stawek dla danych słów kluczowych, opartych także pod kątem lokalizacji. Stawkę dla danej frazy można ustalić w zależności od miasta, regionu czy kraju, który będzie osiągał dla Ciebie najlepszą konwersję. Kampanię można optymalizować w taki sposób, który sprawi, że w najlepszych dla Ciebie lokalizacjach potencjalne zyski będą największe. Dla lokalizacji, w której nie osiągniemy odpowiedniej skuteczności, będziemy mogli ograniczyć koszty kliknięcia w reklamę.
W przypadku linków sponsorowanych nie ma żadnego sztywnego cennika, sam możesz decydować o kwocie, którą chcesz przeznaczyć na linki sponsorowane. Pamiętaj, że w systemie AdWords, w przypadku reklam tekstowych w wyszukiwarce Google (linków sponsorowanych), płacisz za kliknięcie Twojej reklamy. Samo wyświetlanie reklamy nie pociąga ze sobą żadnych kosztów. Koszt takiego kliknięcia jest bardzo zróżnicowany i może wynieść od 1 grosza do kilkunastu złotych. Czy to znaczy, że na linki sponsorowane wydasz fortunę? Nie, ponieważ istnieje kilka bardzo precyzyjnych mechanizmów kontroli, o których wiemy doskonale i zastosujemy je w Twojej kampanii reklamowej, abyś nie stracił, tylko zyskał!
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.