Double Digital

lapis-gold.pl - wzrost sprzedaży i ROAS 1112% w Bing Ads

Klient: Lapis jest producentem wyrobów z kamienia takich jak parapety, schody czy blaty. Swoją działalność prowadzi nieprzerwanie od 2009 roku i z sukcesami prowadzi działania nie tylko na terenie Polski ale również Niemiec, Austrii, Czech i Wielkiej Brytanii. Marka ta znana jest z wysokiej jakości obróbki kamienia i innowacyjnego konfiguratora, gdzie klient sam może stworzyć wyżej wymienione produkty z uwzględnieniem wymiarów, kształtów i użytych materiałów w kilku prostych krokach.

Od dłuższego czasu prowadzimy dla tego klienta działania w innych kanałach performance osiągając regularny wzrost wyników, co skłoniło nas do rozszerzenia działań. Jest to idealne miejsce do dalszego skalowania biznesu naszego klienta i dotarcia do nowej grupy odbiorców.

Co osiągnęliśmy?

Wzrost sprzedaży o 200%

ROAS 1112%

zakupy google ikona

Niskie CPA

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

ruch reklamowy - traffic (1)

Jakie działania wykonaliśmy?

Naszym początkowym zamysłem było uruchomienie małych kampanii w sieci wyszukiwania oraz kampanii shoppingowych, aby sprawdzić potencjał sprzedażowy w Microsoft Advertising. Pierwsze wyniki były obiecujące, jednak dostrzegliśmy znaczący potencjał dalszego rozwoju konta.

Wiele z kampanii było importowanych z Google Ads i wymagały optymalizacji pod kątem użytkowników korzystających z przeglądarki Microsoftu. Z czasem eliminowaliśmy frazy, które na tej platformie nie sprawdzały się tak dobrze jak w Google Ads. Zdecydowaliśmy się na prowadzenie większej liczby kampanii w sieci wyszukiwania zamiast kampanii shoppingowych oraz na tworzenie kampanii bezpośrednio w Microsoft Ads. Pozwoliło nam to na lepsze ukierunkowanie reklam i zbudowanie profilu potencjalnego klienta.

Pomimo podobieństw między platformami, istniały pewne różnice, które wymagały testów i dostosowania rodzajów kampanii. Dzięki tym działaniom, udało nam się osiągnąć lepsze wyniki i efektywnie wykorzystać potencjał Microsoft Advertising.

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Jakie efekty udało nam się wypracować?

Kampania jeszcze w listopadzie i grudniu 2023 roku przynosiła nam ROAS na poziomie około 200%. Po przeprowadzeniu prac optymalizacyjnych i wprowadzeniu nowych kampanii bezpośrednio na platformie Microsoft Ads, w styczniu rozpoczęliśmy nowy rok z ROAS na poziomie 519%. To potwierdziło, że nasze działania i skupienie się na kampaniach w sieci reklamowej są kluczowym motorem napędowym konta.

Dzięki kolejnym etapom rozbudowy kampanii, w marcu udało się osiągnąć ROAS na poziomie 946%. Kolejne tygodnie utwierdziły nas w przekonaniu, że nadal mamy przestrzeń do dalszej optymalizacji. Dane z kwietnia wykazują dalsze wzrosty, a szacunkowy ROAS przekroczy 1000%.

Opinia opiekuna projektu

Po początkowych wyzwaniach związanych z optymalizacją, konto Microsoft Ads zostało przekształcone z eksperymentu w skuteczną platformę reklamową. Poprzez wykluczenie nieodpowiednich fraz i produktów oraz importowanie kampanii z Google Ads, udało się
zoptymalizować działania pod kątem specyfiki Microsoft Ads. Stopniowe zwiększanie budżetu, początkowo z 1000 zł, doprowadziło do imponujących rezultatów, osiągając ROAS na poziomie 1156% przy miesięcznych przychodach sięgających coraz większych wartości. Skuteczność kanału reklamowego umożliwiła klientowi systematyczne zwiększanie środków na reklamę, co zaowocowało większym zasięgiem i możliwością wdrożenia kolejnych kampanii.

Performance Specialist

Damian Szeffer

Opinia klienta

Bardzo profesjonalne podejście do pracy i duża elastyczność. Minimalne zaangażowanie ze strony klienta agencji i dzięki tym ludziom sprzedaż wystrzela do góry 🙂

Członek Zarządu lapis-gold.pl

Łukasz Kurpisz

Uzyskany efekt
4 miesiące
Platformy
Microsoft Ads

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (13 opinie)