Konsultacje medyczne online z kosztem konwersji 15 zł
Klient: Lapis jest producentem wyrobów z kamienia takich jak parapety, schody czy blaty. Swoją działalność prowadzi nieprzerwanie od 2009 roku i z sukcesami prowadzi działania nie tylko na terenie Polski ale również Niemiec, Austrii, Czech i Wielkiej Brytanii. Marka ta znana jest z wysokiej jakości obróbki kamienia i innowacyjnego konfiguratora, gdzie klient sam może stworzyć wyżej wymienione produkty z uwzględnieniem wymiarów, kształtów i użytych materiałów w kilku prostych krokach.
Od dłuższego czasu prowadzimy dla tego klienta działania w innych kanałach performance osiągając regularny wzrost wyników, co skłoniło nas do rozszerzenia działań. Jest to idealne miejsce do dalszego skalowania biznesu naszego klienta i dotarcia do nowej grupy odbiorców.
Wzrost sprzedaży o 200%
ROAS 1112%
Niskie CPA
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Naszym początkowym zamysłem było uruchomienie małych kampanii w sieci wyszukiwania oraz kampanii shoppingowych, aby sprawdzić potencjał sprzedażowy w Microsoft Advertising. Pierwsze wyniki były obiecujące, jednak dostrzegliśmy znaczący potencjał dalszego rozwoju konta.
Wiele z kampanii było importowanych z Google Ads i wymagały optymalizacji pod kątem użytkowników korzystających z przeglądarki Microsoftu. Z czasem eliminowaliśmy frazy, które na tej platformie nie sprawdzały się tak dobrze jak w Google Ads. Zdecydowaliśmy się na prowadzenie większej liczby kampanii w sieci wyszukiwania zamiast kampanii shoppingowych oraz na tworzenie kampanii bezpośrednio w Microsoft Ads. Pozwoliło nam to na lepsze ukierunkowanie reklam i zbudowanie profilu potencjalnego klienta.
Pomimo podobieństw między platformami, istniały pewne różnice, które wymagały testów i dostosowania rodzajów kampanii. Dzięki tym działaniom, udało nam się osiągnąć lepsze wyniki i efektywnie wykorzystać potencjał Microsoft Advertising.
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Kampania jeszcze w listopadzie i grudniu 2023 roku przynosiła nam ROAS na poziomie około 200%. Po przeprowadzeniu prac optymalizacyjnych i wprowadzeniu nowych kampanii bezpośrednio na platformie Microsoft Ads, w styczniu rozpoczęliśmy nowy rok z ROAS na poziomie 519%. To potwierdziło, że nasze działania i skupienie się na kampaniach w sieci reklamowej są kluczowym motorem napędowym konta.
Dzięki kolejnym etapom rozbudowy kampanii, w marcu udało się osiągnąć ROAS na poziomie 946%. Kolejne tygodnie utwierdziły nas w przekonaniu, że nadal mamy przestrzeń do dalszej optymalizacji. Dane z kwietnia wykazują dalsze wzrosty, a szacunkowy ROAS przekroczy 1000%.
Po początkowych wyzwaniach związanych z optymalizacją, konto Microsoft Ads zostało przekształcone z eksperymentu w skuteczną platformę reklamową. Poprzez wykluczenie nieodpowiednich fraz i produktów oraz importowanie kampanii z Google Ads, udało się
zoptymalizować działania pod kątem specyfiki Microsoft Ads. Stopniowe zwiększanie budżetu, początkowo z 1000 zł, doprowadziło do imponujących rezultatów, osiągając ROAS na poziomie 1156% przy miesięcznych przychodach sięgających coraz większych wartości. Skuteczność kanału reklamowego umożliwiła klientowi systematyczne zwiększanie środków na reklamę, co zaowocowało większym zasięgiem i możliwością wdrożenia kolejnych kampanii.
Bardzo profesjonalne podejście do pracy i duża elastyczność. Minimalne zaangażowanie ze strony klienta agencji i dzięki tym ludziom sprzedaż wystrzela do góry 🙂
Formularz kontaktowy