Google ADS to jedno z najbardziej popularnych narzędzi reklamowych, które działają w systemie aukcyjnym czasu rzeczywistego. Co to oznacza? Że płatność za Twoją kampanię będzie miała miejsce w momencie, w którym reklama jest wyświetlana. Jest to jeden z najszybszych sposobów na zakup reklamy online. Dzięki Google ADS Twoja reklama może wyświetlać się zarówno na witrynach partnerskich, np. tworząc kampanię bennerową w sieci reklamowej, jak i np. na YouTube, łącznie z bannerami, reklamami produktowymi i grafikami. Jeśli zależy Ci na sukcesie swojego bznesu i jak największej sprzedaży produktów czy usług, które proponujesz, pozwól nam zająć się Twoją kampanią Google ADS, a efekty zobaczysz już w ciągu kilku dni!
Formularz kontaktowy
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Google ADS pozwala w szybki sposób dotrzeć do nowych jak i obecnych klientów. Dla samej klasycznej reklamy bannerowej, czyli reklamy w Google Display Network, powstaje format statyczny, czyli banner tworzony na podstawie przesłanych przez Ciebie grafik i logo. Może on wyświetlać się z reklamą video outstream, reklamą video czy animacją. Możliwości jest wiele, a to ogromna zaleta, która w prosty sposób przyciąga do Twojego sklepu rzeszę odbiorców.
Kampania lokalna Google ADS to sposób na pokazanie Twojej firmy w danej miejscowości. Dzieje się tak przez wykorzystanie metod, które pozwolą zbudować rozpoznawalność wśród lokalnej społeczności i pomogą w prosty sposób odnaleźć Twoją firmę stacjonarną. Oczywiście w tych bardziej niszowych i specjalistycznych branżach ta rozpoznawalność nie musi być wcale wysoka. Dobra strategia marketingowa powinna być proporcjonalna do rynku, nie warto wydawać pieniędzy na nieefektywne formaty, które nie docierają do naszej grupy potencjalnych klientów, lub też docierają zbyt daleko. Lokalna reklama Google ADS rozliczana jest na podstawie jednego kliknięcia. Jej największym atutem jest umiejscowienie jej i szybkość jej wdrożenia. Warto także wypróbować rozszerzenia kampanii w postaci rozszerzenia lokalizacji i reklamy w mapach Google oraz rozszerzenia połączeń na frazy branndowe – czyli na nazwę Twojej firmy.
Remarketing to reklama działająca w sieci reklamowej Google, czyli wyświetlająca się na milionach stron internetowych należących do programu Google ADS. Dzięki temu Twoja reklama może wyświetlać się zarówno na niszowych blogach jak i na największych serwisach informacyjnych czy też ogłoszeniowych. Większość użytkowników nie dokonuje zakupów przy pierwszym kontakcie ze stroną produktu. Kluczem do sukcesu jest więc powrót do potencjalnych klientów z odpowiednim przekazem reklamowym na każdym etapie ścieżki zakupowej. Nie można zapomnieć także o osobach, które zrealizowały już na Twojej stronie swój cel i dokonały zakupu. Ich pozytywne opinie mogą być źródłem na pozyskanie przez Ciebie nowych klientów! Reklamy remarketingowe mogą przybierać formę banerów reklamowych lub reklam elastycznych, czyli tekstu + reklamy graficznej. W przypadku reklam graficznych masz na pewno większą kontrolę nad przekazem marketingowym, jednak taka reklama odbywa się kosztem jej zasięgu. Reklamy elastyczne są chętniej i częściej wyświetlane przez Google. Z drugiej zaś strony masz mniejszą kontrolę nad ich wyglądem, ponieważ to Google tworzy takie reklamy z elementów, które mu dostarczasz.
Kampanie inteligentne Google ADS mają ogrom zalet:
Kampania produktowa pozwala na promowanie oferty Twojego sklepu internetowego lub lokalny asortyment, zwiększyć ruch na stronie ww lub w Twoim lokalnym sklepie i docierać do lepiej dobranych, potencjalnych klientów. Wyślij nam dane o produktach, jakie posiadasz, a my użyjemy Twojej kampanii do tworzenia reklam w Google i w sieci, aby potencjalni klienci mogli zobaczyć, co sprzedajesz. Takie reklamy nazywamy produktowymi, ponieważ mają inną, graficzną formę. W przeciwieństwie do reklamy tekstowej, która wyświetla tylko tekst, reklama produktowa zawiera zdjęcie produktu, a także tytuł, cenę i nazwę Twojego sklepu. Dzięki temu użytkownicy uzyskają więcej informacji o Twoich produktach, zanim klikną reklamę, a Ty zdobędziesz więcej potencjalnych klientów.
Jeśli chcesz, aby Twoja kampania osiągała dobre wyniki, musi być ona przede wszystkim odpowiednio przygotowana i regularnie optymalizowana. Nawet najlepiej prowadzona kampania nie będzie efektywna, jeśli nie zapewnisz jej odpowiedniego pliku produktowego. Jest on kluczowy do działania całej kampanii. To na jego podstawie jest tworzona cała reklama, którą zobaczy Twój potencjalny klient, a także od jego zawartości zależy, czy zobaczy on reklamę, czy też nie. To, co równie istotne, to dobór odpowiednich stawek. Musi on być zgodny z obranym przez Ciebie celem. Na podstawie dobranej strategii system decyduje o tym, jakie sygnały traktuje jako najważniejsze przy ustalaniu stawek za kliknięcie w reklamę. W przypadku inteligentnych kampanii produktowych masz do wyboru tylko dwie możliwości. Domyślnym ustawieniem jest maksymalizacja wartości konwersji. Jeśli pozostawimy to ustawienia na Twoim koncie, system będzie dążył do tego, aby w założonym przez Ciebie budżecie uzyskać jak największą wartość konwersji. Musisz dobrać budżet kampanii w taki sposób, aby był odpowiedni, ponieważ ma to kluczowe znaczenie dla całej kampanii.
Kampania SEM – Search Engine Marketing – to strategia marketingowa w wyszukiwarkach, która ma na celu pozycjonowanie treści firmy w taki sposób, aby była ona wyżej w rankingach wyszukiwania. Jest to metoda, która pośrednio zdobywa klientów. Kampanię SEM można przeprowadzić w różnych wyszukiwarkach i platformach online, np. w Google i na Facebooku. Aby odpowiednio przeprowadzić kampanię SEM, należy poznać wiele mechanizmów, definicji i akronimów. Dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest to, abyś oddał Nam swoją firmę w Nasze profesjonalne ręce, a my uczynimy wszystko, aby Twój biznes rozkręcał się z dnia na dzień, przynosząc Ci jak największe dochody!
Pay Per Click czyli kampania PPC, to w dosłownym tłumaczeniu “płatność za kliknięcie”. Decydując się na tego typu promocje, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to klient kliknie w reklamę i zostanie przekierowany na stronę internetową Twojego sklepu. Kampania PPC wyróżnia się finansową elastycznością. Dzięki tego typu działaniom możesz uzyskać całkowitą kontrolę nad budżetem reklamowym. A jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu kampanii reklamowej, oddelegowany do Twojej kampanii specjalista z naszej ekipy zajmie się każdym szczegółem kampanii Google ADS.
Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Dzięki kampanii możesz promować swoje produkty lub usługi w dużej sieci Google obejmującej m.in. wyniki wyszukiwania, witryny, filmy, aplikacje mobilne, mapy i informacje o produktach. Wybierasz typ kampanii na podstawie swoich celów marketingowych, strategii marki i ilości czasu, jaką możesz poświęcać na prowadzenie kampani, a resztą zajmujemy się my.
Double Digital w liczbach
pozytywnych opinii
rynków eksportowych
doświadczenia
zarządzanego budżetu
Prowizja naszej agencji zależy od stopnia skomplikowania kampanii i wysokości budżetu reklamowego, jakim zarządzamy. Niezależnie od wysokości budżetu reklamowego warto zadbać o to, aby był on wydawany jak najbardziej efektywnie. Powierzenie kampanii doświadczonej agencji SEM pozwoli na osiągnięcie wysokiego zwrotu z inwestycji. Nie zwlekaj i powierz nam swoją kampanię Google ADS, by cieszyć się jak najlepszymi wynikami sprzedaży swoich produktów czy usług w internecie!
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?
1.Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama banerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach WWW i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
Jak już wspomnieliśmy, istnieje kilka modeli rozliczania kampanii w Google.
-CPC (cost per click) – najpopularniejszy model rozliczania w kampanii. Płacisz w nim za każde kliknięcie w reklamę. Wyświetlenie reklamy jest bezpłatne.
-eCPC (Ulepszony CPC) – model, w którym algorytmy decydują o górnej granicy stawki za kliknięcie, tak, aby maksymalizować liczbę konwersji.
-CPM (cost per mile) – płatność za 1000 wyświetleń, wykorzystywana w kampaniach skierowanych na budowanie widoczności i świadomości marki.
-CPV (cost per view) – w tym modelu płacisz za wyświetlenie, jeżeli użytkownik obejrzy minimum 30 sec. filmu lub cały, jeżeli jest on krótszy.
-ROAS (return on ad spend) – inteligenty system dobierania stawek. Algorytm Google Ads sam dopasowuje maksymalną stawkę za kliknięcie, aby uzyskać określony przez nas docelowy ROAS.
-CPA (cost per action) – inteligentny system ustawiania stawek maksymalnych za kliknięcie, aby maksymalizować konwersje na podstawie zadeklarowanej, maksymalnej stawki za konwersję.
Zalety kampanii PPC to przede wszystkim:
1.Szybkie rezultaty – dobrze przygotowana i opracowana pod kątem doboru słów kluczowych reklama sprawi, że więcej osób się nią zainteresuje i przejdzie na Twoją stronę.
2. Płatność za efekt – płacisz nie za wyświetlenie Twojej reklamy, a za kliknięcie w nią przez użytkownika.
3. Możliwość precyzyjnego określenia grupy docelowej dzięki wykorzystaniu fraz odpowiadających na potrzeby internautów.
4. Mierzalność efektów – możliwa od razu po uruchomieniu kampanii.
5. Wysoki poziom elastyczności – w dowolnym momencie możesz modelować frazy kluczowe oraz modyfikować wysokość cen za kliknięcie.
6. Kontrola budżetu – na kampanię PPC wydasz tylko tyle, ile określisz na etapie jej planowania.
Współpraca na poziomie firm czy marek jest dużo bardziej wymagająca, niż w przypadku sektora B2C (Business to Client), czyli sprzedawców pozyskujących indywidualnego klienta. Trzeba włożyć więcej wysiłku oraz czasu na zbudowanie relacji, ale dzięki temu zazwyczaj jest ona trwalsza. Sam proces podjęcia współpracy jest dłuższy i dużo bardziej wymagający niż w przypadku B2C, ponieważ angażuje więcej osób. Dlatego też kierując swoją ofertę do sektora B2B, trzeba mieć na uwadze, że z reguły zależy im nie tylko na oszczędności pieniędzy, ale również sprawnym przejściu całego procesu.
Uruchomienie reklamy Google AdWords oznacza bycie w miejscach, gdzie większość polskich internautów rozpoczyna poszukiwanie rekomendacji związanych z produktami i usługami. Oznacza to, że prowadząc jakikolwiek biznes – o lokalnym, ogólnopolskim, a nawet światowym zasięgu – w zasadzie nie można zrezygnować z reklamy w Google, która w Polsce jak i na świecie jest wiodącą wyszukiwarką.
SEM (Search Engine Marketing – marketing w wyszukiwarkach) to grupa działań promocyjnych, takich jak na przykład przeprowadzanie kampanii linków sponsorowanych, optymalizacja stron internetowych i pozycjonowanie. Ich celem jest osiągnięcie widoczności danego serwisu czy strony internetowej w wynikach wyszukiwania.
Kampanie produktowe to najlepsza forma reklamy dla posiadaczy sklepów internetowych. To tworzone automatycznie graficzne reklamy produktu wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google. W sieci możemy spotkać różne nazwy kampanii: PLA Google, Google Shopping czy Zakupy Google. Format reklamy jest bardzo prosty, a potencjalnemu klientowi wyświetla się cena, nazwa sprzedawcy i produktu oraz jego zdjęcie.
Jesteśmy
Partnerem Google 2024
Wyślij zapytanie i wynieś swoje kampanie Google Ads na nowy poziom skuteczności – z najlepszymi ekspertami w Polsce!
Praca nad kampanią Google AdWords nigdy nie powinna kończyć się wraz z ustawieniem kampanii i odnotowaniem pierwszych kliknięć w reklamy. Równie ważna jest optymalizacja kampanii, jednak nie zawsze na pierwszy rzut oka wiadomo, co w kampanii idzie nie tak. W takim wypadku można oddać to zadanie w ręce ekspertów, czyli nam i zlecić wykonanie audytu kampanii. Jakich elementów audyt powinien dotyczyć? M.in. połączenia konta Adwords i konta Google Analytics, sprawdzenie struktury konta, sprawdzenie tekstów reklamowych i innych materiałów użytych w kampanii, sprawdzenie elementów mających wpływ na Wynik Jakości (przewidywany CTR, czyli współczynnik klikalności, trafność reklamy i jakość strony docelowej), sprawdzenie słów kluczowych i ich dopasowań – w tym fraz wykluczających, analizę potrzeb i oczekiwań użytkowników oraz celów.
W ramach konta Google AdWords istnieje możliwość ustawienia kampanii, a w ramach kampanii można ustawić grupy reklam. Podział jest istotny, ponieważ pewnych ustawień można dokonać wyłącznie na poziomie kampanii, a innych – wyłącznie na poziomie grupy reklam. W tym pierwszym przypadku można ustawić m.in. budżet dzienny, język, typ kampanii, lokalizację, strategię ustalania stawek, rozszerzenie reklam dla całej kampanii czy harmonogram wyświetlania reklam. W ramach grup reklam można utworzyć reklamy, dobrać słowa kluczowe (w tym frazy wykluczające), ustalić maksymalne stawki za kliknięcie (o ile wybrano ręczne ustalanie stawek) czy utworzyć rozszerzenia reklam przypisane do danej grupy reklam.
Choć zazwyczaj audyt kampanii AdWords nie obejmuje automatycznie audytu strony internetowej, to jednak serwis jest nieodłączną częścią każdej kampanii – nie sposób go pominąć. W przypadku audytu strony internetowej pod kątem kampanii, Google AdWords powinien obejmować zwłaszcza te podstrony, na które trafią użytkownicy po kliknięciu w reklamę. Należy sprawdzić, czy to, co zostało ujęte w kampanii pasuje do informacji zawartych w firmowym serwisie i tego, w jaki sposób serwis wygląda. Najważniejsze elementy audytu strony internetowej powinny obejmować: analizę marketingową (w tym sprawdzenie tekstów na docelowej podstronie), analizę użyteczności strony, analizę statystyczną oraz sprawdzenie architektury informacji. Przeanalizowanie tych elementów pozwoli też na sprawdzenie, czy strona zachęca do skorzystania z usług i kupna produktu.
Linki sponsorowane to reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google, wyświetlane nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania. To jedna z najbardziej skutecznych form reklamy online, rozliczana w modelu PPC (Pay Per Click). Wyświetlenie reklamy następuje po wpisaniu przez użytkownika w wyszukiwarkę odpowiedniego słowa kluczowego wybranego przez reklamodawcę. Kliknięcie w reklamę prowadzi użytkownika do strony www z ofertą.
Pozwól zauważyć się w Internecie i zwiększając zyski swojej firmy. Skorzystaj z linków sponsorowanych. Dzięki temu zyskasz pewność, że odniesiesz natychmiastowy sukces w Internecie! Starannie dobierzemy dla Ciebie słowa kluczowe, które będą dopasowane do Twojej branży i znacznie zwiększą ruch na Twojej stronie oraz powiększą sprzedaż. Zaproponujemy również zoptymalizowany budżet dla każdej kampanii, który będzie zgodny z oczekiwaniami, a jednocześnie pozwoli nam dotrzeć z kampanią Google AdWords do możliwie jak największej liczby potencjalnych Klientów.
Decydując się na usługę linków sponsorowanych dokładnie widzisz, za co płacisz. Opłata jest naliczana za poszczególne kliknięcia internautów w Twoją reklamę (CPC = cost per click). To Ty decydujesz, ile przeznaczysz na kampanię. Nasza prowizja uzależniona jest od pakietu, na jaki się zdecydujesz, niezależnie od budżetu kampanii.
Sprawdź również jak skonfigurować kampanię Facebook Ads – krok po kroku.
Formularz kontaktowy