

Dołącz do grona Klientów uzyskujących wysoką skuteczność i wartość z działań marketingowych. Co możemy zrobić dla Twojej firmy?
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Jesteśmy ekspertami digital marketingu – wsparcie w innych projektach, czy też konsultacja w ramach innych usług, narzędzi analitycznych, czy optymalizacji strony gwarantujemy w ramach współpracy. Działamy błyskawicznie. Zapewniamy stały kontakt podczas współpracy. Zawsze podchodzimy indywidualnie do realizacji projektów i współpracy z klientem. Możesz liczyć na pełną elastyczność z naszej strony.
Rozwijamy nie tylko firmy, ale także kompetencje – wiemy, jak ważne jest indywidualne podejście dla naszych klientów. Każdy biznes wymaga analizy i dogłębnego zrozumienia, by wdrażać skuteczne strategie performance marketingu.
Jestem ekspertem w obszarze digital marketingu. Specjalizuję się w kampaniach performance. Realizuję kampanie zarówno dla branży usługowej, jak i sklepów internetowych. Moi klienci mają gwarancję, że środki przeznaczane na ich reklamę są w pełni kontrolowane, dlatego mogą liczyć na ponadprzeciętne wyniki.
Posiadam wieloletnie, praktyczne doświadczenie analityczne. Projektując kampanie oraz prowadząc cały proces rozwoju biznesu klienta dogłębnie analizuję ruch pojawiący się na stronie. Skutecznie analizuję działania konkurencji, dzięki czemu moi klienci zawsze są o krok przed nią.
Standardowy marketing – większość branż nie ma ograniczeń w digital marketingu, co powoduje większą stabilność kampanii performance. Kampanię może uruchomić niemal każdy.
Marketing medyczny – to hasło obejmuje szeroki zakres kategorii, m.in.: reklamę usług medycznych, reklamę produktów leczniczych czy wyrobów medycznych. Każda z tych branży posiada ograniczenia w zakresie reklamy zarówno na poziomie ustawowym, ale także bezpośrednio poprzez wewnętrzne regulację kanałów, takich jak Google Ads czy Facebook. Prowadzenie kampanii w tym zakresie warto powierzyć specjalistom.
Doświadczenie w branży medycznej
Niższe koszty
Znajomość ograniczeń
Bezpieczeństwo
Kontrola kampanii 24/7
Przejrzystość działań
W marketingu wyborów medycznych obecnie trwają liczne zmiany legislacyjne. Parlament Europejski i Rada UE wydały rozporządzenie 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, na podstawie którego poszczególne państwa UE w ramach rynków wewnętrznych będą dokonywać implementacji. Od 1 stycznia 2023 roku zaczną w Polsce obowiązywać wszystkie zaimplementowany zmiany i obostrzenia.
Reklama w zakresie usług medycznych, nie tylko jest regulowana poprzez ustawę o działalności leczniczej, a także poprzez uchwałę Naczelnej Rady Lekarskiej oraz Kodeks Etyki Lekarskiej. Kluczowym aspektem jest przede wszystkim przestrzeganie zasad dotyczących formy i treści reklamowych.
Reklama produktów leczniczych posiada szereg ograniczeń regulowanych poprzez m.in. Ustawę – Prawo farmaceutyczne oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie reklamy produktów leczniczych, a nadzór nad prawidłowością prowadzi Główny Inspektorat Farmaceutyczny. Oprócz uwarunkowań prawnych, same kanały reklamowe posiadają również liczne wewnętrzne regulację, które wskazują które działania są dozwolone, a które nie.
Śledzenie aktualnych trendów w branży digital i wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań, które znacznie zwiększają przewagę na rynku.
Zespół projektowy 2-3 osobowy
Spersonalizowany i interaktywny raport 24/7
Konsultacje marketingowe 360°
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.