Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Ciechanów

Google ADS w sieci wyszukiwania to system pokazujący reklamy w momencie, kiedy szukamy danego produktu lub usługi. W sieci reklamowej użytkownik zobaczy reklamy przeglądając tematyczne strony lub będąc w kręgu odpowiednich zainteresowań. Nasi wyszkoleni w Google ADS konsultanci przeprowadzą kampanię Twojej reklamy na najwyższym poziomie, abyś już wkrótce mógł cieszyć się doskonałą sprzedażą swoich produktów!

reklama produktowa

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Kampania Google Ads Ciechanów

Kampania Adwords

Dlaczego tak ważne jest to, by reklamować się w Google ADS?1. Pokazujesz swoją reklamę tam, gdzie chcesz i tym osobom, którym chcesz. Sam decydujesz, na jakie frazy ma wyświetlać się Twoja reklama.2. Ustalasz zasięg kampanii – lokalny lub ogólnokrajowy. Zawsze docierasz do swoich potencjalnych klientów.3. Dostosowujesz teksty reklamowe w zależności od pory dnia czy danego sezonu – reklamujesz to, co jest aktualnie na topie.4. Zdobywasz nowych klientów i mierzysz skuteczność kampanii.Google ADS to system umożliwiający płatną reklamę w Google, nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w sieci wyszukiwania Google – czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Istotą płatnych kampanii Google jest płatność za kliknięcie, koszty ponosisz dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę. Samo jej wyświetlanie jest darmowe. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy, które obejmują: reklamę w wynikach wyszukiwania, reklamę produktową w wynikach wyszukiwania, reklamę w sieci reklamowej Google, remarketing dynamiczny i w wyszukiwarce, reklamy na platformie YouTube oraz na Gmailu i reklamę w aplikacjach. Reklama może wyświetlać się w formacie tekstowym, graficznym i video, a nawet dynamicznym, w postaci grafiki lub treści i obrazu. Dzięki wielu typom reklam system reklamowy Google ADS stanowi rozbudowaną formę reklamy zarówno dla firm, jak i sklepów internetowych.

Kampania lokalna Google Ads

Kampanie lokalne to proste rozwiązanie, które może pomóc Ci osiągnąć cele związane ze sklepami stacjonarnymi. Wystarczy, że podasz lokalizację sklepów, określisz budżet kampanii i dodasz zasoby reklamy. Dzięki tym danym opracowana przez Google technologia systemów uczących się automatycznie zoptymalizuje stawki, miejsca docelowe reklam i kombinacje zasobów. Ma to na celu zmaksymalizowanie wartości wizyt w Twoim sklepie stacjonarnym i promowanie lokalizacji w usługach i sieciach Google. Kampanie lokalne korzystają także z kierowania w określonym promieniu w Profilu Firmy i w rozszerzeniach powiązanej lokalizacji. Promień taki może różnić się w zależności od wybranych lokalizacji i preferencji użytkownika. Na promień kierowania wpływają także – branża, gęstość populacji i istnienie konkurencji. Dzięki kampanii lokalnej Twoje reklamy będą mogły wyświetlać się w różnych usługach Google, m.in. w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google, w Mapach Google i na YouTube.

Kampania remarketingowa Google Ads

Kampania remarketingowa to zaawansowana opcja reklamy w sieci reklamowej Google. Polega ona na wyświetlaniu reklam tym użytkownikom, którzy odwiedzili stronę internetową Twojego sklepu. Jeśli użytkownik wejdzie na Twoją stronę www, Google zapamiętuje klienta, a następnie gdy użytkownik odwiedzi stronę sieci partnerskiej np. na YouTube, Google wyświetla my reklamy Twojej firmy w ramach kampanii remarketingowej. Dzięki temu każdy potencjalny klient Twojego sklepu zostaje przekonany o skuteczności i skali kampanii Twojej firmy, ponieważ widzi reklamę dość często na wielu różnych stronach. Szacuje się, że przeciętny klient, który zostaje pozyskany na Twoją stronę w wyniku kampanii remarketingowej, kilka razy dłużej przebywa na stronie reklamodawcy, ogląda około 40 % więcej podstron, ma niższy o około 18 – 20 % współczynnik odrzuceń i prawie pięć razy częściej dokonuje konwersji.

Kampania inteligentna Google Ads

Kampania inteligentna to jeden ze skutecznych sposobów na pozyskanie nowych klientów i dotarcie do nich na różnych etapach ścieżki zakupowej. Chociaż uchodzą one za idealną formę reklamy dla zapracowanych właścicieli firm, to jednak do osiągnięcia efektów wymagają pracy specjalisty SEM. Kampania inteligentna to jeden z typów kampanii Google ADS, który to wyróżnia się sposobem optymalizacji. W przypadku tradycyjnych kampanii każde działanie, od wyboru słów kluczowych, przez kierowanie czy utworzenie kampanii, możesz utworzyć samodzielnie. Natomiast w kampaniach inteligentnych część działań jest zautomatyzowana dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz machine learning. Algorytmy automatycznie dostosowują pewne elementy kampanii w taki sposób, by osiągnąć wyznaczone cele i jak najlepsze efekty. Automatyzacja w kampaniach inteligentnych dotyczy doboru samej strategii oraz przede wszystkim:
  • ustalania stawek
  • kierowania reklam
  • sposobu tworzenia reklamy

Kampania produktowa Google Ads

Kampanie produktowe w Google to typ kampanii, który możesz włączyć w systemie reklamowym Google ADS. Umożliwia on wyświetlanie reklam Twoich produktów wraz ze zdjęciami, aktualną ceną i ich tytułem. To idealny sposób na wizualne przedstawienie oferty sklepu internetowego w wyszukiwarce Google. Google Shopping różni się od standardowych reklam tekstowych możliwością zaprezentowania aktualnej ceny bez potrzeby aktualizowania jej, a w dodatku uwagę potencjalnych klientów przykuwa zdjęcie produktu. W reklamie produktowej płacisz za sam efekt. Opłata pobierana przez Google jest dopiero wtedy, kiedy potencjalny klient kliknie w reklamę, a nie za jej samo wyświetlanie. Google nie obciąży Cię żądnym kosztem, jeżeli nie nastąpi interakcja użytkownika z Twoją reklamą, a co za tym idzie – ze stroną Twojego internetowego sklepu.

Optymalizacja kampanii produktowej

Jeśli zależy Ci na tym, aby Toja kampania produktowa osiągała dobre wyniki, musi być ona odpowiednio przygotowana i regularnie optymalizowana. Na czym powinieneś się skupić, chcąc skutecznie zoptymalizować kampanię produktową? Przede wszystkim na feedzie produktowym.To na jego podstawie tworzona jest reklama, którą zobaczy Twój potencjalny klient i od jego zawartości zależy też, czy użytkownik zobaczy Twoją reklamę,czy też nie. Kolejna ważna kwestia, to docelowy ROAS. Tu ważne jest, by dobrać stawki w odpowiedni sposób, czyli tak, by były one zgodne z Twoim celem, który chcesz osiągnąć. I jeszcze jedna ważna rzecz – odpowiedni model atrybucji, czyli zmiana modelu atrybucji, która ma ogromne znaczenie w funkcjonowaniu całej kampanii. Model atrybucji określa, które kliknięcia uznawane będą za źródła konwersji. Cele mikro i import danych witryny są równie ważne. W nich określamy, do których klientów warto wrócić z reklamą produktów, a którym lepiej nie wyświetlać już swoich reklam.

Kampania SEM

Jeśli zależy Ci na tym, aby Toja kampania produktowa osiągała dobre wyniki, musi być ona odpowiednio przygotowana i regularnie optymalizowana. Na czym powinieneś się skupić, chcąc skutecznie zoptymalizować kampanię produktową? Przede wszystkim na feedzie produktowym.To na jego podstawie tworzona jest reklama, którą zobaczy Twój potencjalny klient i od jego zawartości zależy też, czy użytkownik zobaczy Twoją reklamę,czy też nie. Kolejna ważna kwestia, to docelowy ROAS. Tu ważne jest, by dobrać stawki w odpowiedni sposób, czyli tak, by były one zgodne z Twoim celem, który chcesz osiągnąć.I jeszcze jedna ważna rzecz – odpowiedni model atrybucji, czyli zmiana modelu atrybucji, która ma ogromne znaczenie w funkcjonowaniu całej kampanii. Model atrybucji określa, które kliknięcia uznawane będą za źródła konwersji. Cele mikro i import danych witryny są równie ważne. W nich określamy, do których klientów warto wrócić z reklamą produktów, a którym lepiej nie wyświetlać już swoich reklam.

Kampania PPC

PPC to skrót od Pay Per Click – inaczej mówiąc – opłata za kliknięcie. Za każdym razem, kiedy ktoś kliknie w reklamę PPC, reklamodawca, czyli Ty, zostanie obciążony określonym kosztem za tego typu działanie. W kampanii PPC płacisz nie za samo wyświetlenie Twojej reklamy, a za kliknięcie na nią. Sam koszt takiego kliknięcia przez potencjalnego kupca zależy od konkurencyjności branży, popularności wybranych słów kluczowych czy też od jakości strony, którą posiadasz. Nasi konsultanci, którzy doskonale znają się na kampanii PPC i posiadają niezbędną wiedzę, którą systematycznie poszerzają, wykonają wszelkie potrzebne działania, by Twój sklep internetowy zyskał na sławie, co przyczyni się do osiągnięcia przez Ciebie biznesowego sukcesu i wymarzonych zarobków!

Odbierz 3500 zł dodatkowego budżetu na start!

Wybierz wariant dla swojej firmy. Oferta ograniczona czasowo!
1200

Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.

2500

Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.

3500

Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii

Co gwarantuje Ci naszą skuteczność?

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Kampanie Google Ads Ciechanów

Kampania Google AdWords to tzw. system reklamowy Google. Jest to narzędzie, które służy do planowania, uruchamiania i wyświetlania reklam sponsorowanych. Reklamę można uruchomić w sieci wyszukiwania w wyszukiwarce Google wśród wyników wyszukiwania, w sieci reklamowej, remarketingu, na YouTube lub też w Google Merchant, a rozliczać się za tysiąc wyświetleń (CPM) lub za kliknięcie (CPC). Jeśli chcesz rozwinąć swój biznes dzięki kampanii Google ADS w Ciechanowie, powierz nam swoją firmę, a zajmiemy się tym za Ciebie!

Prowadzenie kampanii Adwords

Jakie są zalety korzystania z kampanii Google ADS?1. Sam ustalasz wysokość budżetu kampanii, który chcesz wydać w przeciągu dnia, tygodnia czy miesiąca na kampanię AdWords. Sam decydujesz o tym, któremu z klientów wyświetli się reklama (na jakie słowa kluczowe, na jakim obszarze).2. W każdym momencie możesz włączyć lub też wyłączyć reklamę Google AdWords, wystarczy, że nas poinformujesz o takiej chęci.3. Ty decydujesz o tym, ile maksymalnie zapłacisz za kliknięcie poszczególnych słów kluczowych.

Optymalizacja kampanii Google Ads

Kiedy już zaczniemy przygotowywać Twoją pierwszą, a może i kolejną kampanię, musisz pamiętać o kilku bardzo istotnych czynnikach, które będą miały ogromny wpływ na działanie Twojej kampanii. Dobranie odpowiednich ustawień oraz regularna optymalizacja mogą bowiem przynieść o wiele lepsze efekty, niż gdyby te kroki pominąć. Pamiętaj zatem, że sprawna i efektywna kampania, to usatysfakcjonowany, potencjalny klient Twoich produktów oraz zadowolony z siebie specjalista, czyli my! Optymalizacja Google AdWords jest kluczem do Twojej satysfakcji!

Obsługa Google Ads

Nasze kompetencje w zakresie kampanii linków sponsorowanych potwierdza status Google Premier Partner, a profesjonalizm w zakresie pozycjonowania stron internetowych doceniło już szerokie grono naszych klientów. Rozpocznij współpracę z naszą profesjonalną ekipą zajmującą się kampanią Google ADS, a nie pożałujesz uzyskanych w taki sposób efektów, które przyjdą do Ciebie w niesamowicie szybkim tempie.

Wycena Google Ads

W zależności od celu biznesowego kampanii reklamowej, a także jej konkurencyjności, na reklamę Google Ads warto przeznaczyć od ok. 1000 do 3000 zł w pierwszym miesiącu trwania całej kampanii. Taki budżet pozwoli przeprowadzić nam tak zwaną kampanię testową, z której możemy wysnuć wiarygodne wnioski, a następnie skutecznie zoptymalizować ustawienia Twojej kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google oraz w sieci partnerskiej Google.

Reklama Google koszt

Do kosztów kampanii, oprócz samego budżetu reklamowego przeznaczanego na reklamę w Google, powinieneś wliczyć również wynagrodzenie przeznaczone dla nas. W przypadku Google Ads może być ono rozliczane jako stała opłata miesięczna (tzw. fee) lub procent od Twojego budżetu reklamowego. Częstym modelem, który wydaje się też być najbardziej popularny, jest cennik mieszany, czyli niższa stała opłata i procent od budżetu reklamowego, którym zarządzamy.

Google Ads cennik

Szczególną uwagę należy zwrócić na transparentność agencji, której powierzysz swoją kampanię. Część z nich pobiera od klienta stałą, miesięczną kwotę na budżet reklamowy i wynagrodzenie własne. W takiej sytuacji nie wiesz, jaka część budżetu jest przeznaczana na promocję, a jaka na wynagrodzenie agencji. Takie postępowanie działa nie tylko na Twoją niekorzyść, jest również sprzeczne z zasadami Google. My działamy uczciwie, dlatego też możesz poczuć się z nami bezpiecznie!

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Reklama Google Ads Ciechanów

Chcesz napisać reklamę internetową i przyciągnąć użytkowników na swoją stronę? Nie wiesz, od czego zacząć? Zapytaj o to jednego z naszych specjalistów, a otrzymasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania!

Reklamy Adwords

Google Ads zapewnia możliwość tworzenia reklam tekstowych, graficznych jak i reklam na urządzenia mobilne. Nasza firma skoncentruje się na tworzeniu reklam tekstowych i na tym, jak je zaplanować, skonfigurować i napisać. Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z reklam Google w Google Ads, zacznij od podstaw. Jeśli reklamujesz się już w programie Google Ads i chcesz zoptymalizować reklamy tekstowe za pomocą najlepszych specjalistów, wypełnij formularz kontaktowy i rozpocznij swoją kampanię razem z nami.

Reklamy PPC

Model reklamy, w którym firma płaci tylko za przejście przez odnośnik (np. link) na promowaną stronę nazywa się reklamą PPC. Reklama PPC to skrót od angielskiej nazwy Pay Per Click. Jest też nazywana CPC od Cost Per Click, czyli ceny za kliknięcie. Jest to bardzo popularny model rozliczeniowy w reklamie internetowej, ponieważ jako reklamodawca, płacisz tylko za skuteczne kliknięcie w reklamę, a nie za jej wyświetlenie. Konsument, czyli potencjalny kupiec, klika na dany link, aby przejść na stronę firmy i teoretycznie skorzystać z jej oferty. W tym modelu najczęściej rozliczane są kampanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, czyli Google AdWords.

Google Ads B2B

Współpraca na poziomie firm czy marek jest dużo bardziej wymagająca niż w przypadku sektora B2C (Business to Client), czyli sprzedawców pozyskujących indywidualnego klienta. Trzeba włożyć więcej wysiłku oraz czasu na zbudowanie relacji, ale dzięki temu zazwyczaj jest ona trwalsza. Sam proces podjęcia współpracy jest dłuższy i dużo bardziej wymagający niż w przypadku B2C, ponieważ angażuje w cały proces więcej osób, dlatego też kierując swoją ofertę do sektora B2B, musisz mieć na uwadze, że z reguły zależy im nie tylko na oszczędności pieniędzy, ale również sprawnym przejściu całego procesu.

Google Ads firma

Google Ads ułatwia pisanie skutecznych tekstów reklamy i dołączanie do niej obrazów. Dzięki dostępnym formatom reklam pomożemy Ci ustalić, jak najlepiej utworzyć reklamę na podstawie Twoich celów reklamowych i marketingowych. W Google Ads to Ty decydujesz, ile wydajesz.

Reklama SEM

Wśród najważniejszych zalet Search Engine Marketing wymienia się efektywność, miły odbiór reklamy przez określone grupy, szybkie profity, targetowanie itp. Dzięki reklamie SEM działania takie charakteryzują się korzystniejszą relacją efektów w stosunku do ich kosztów.

Reklama produktowa Google

Reklama produktowa posiada formę graficzną, zawiera ona zdjęcie produktu, tytuł, cenę, informację o dostępności produktów i nazwę Twojego sklepu. Reklama wyświetla się na podstawie informacji o produktach przekazanych do konta Google Merchant Center.Jakie są zalety stosowania reklam produktowych dla sklepów internetowych?1. Większe zaangażowanie – graficzna forma reklamy i prezentowanie najważniejszych informacji zwraca większą uwagę klienta Twojego sklepu i pomaga mu zapoznać się z danym produktem. 2. Lepszy dobór potencjalnego klienta – więcej informacji o produkcie sprawia, że kupujący po kliknięciu w reklamę z większym prawdopodobieństwem sfinalizują jego zakup. 3. Większy zasięg – możliwe, że więcej niż jedna reklama Twoich produktów pojawi się w wynikach wyszukiwania, dodatkowo zasięg zwiększą Twoje reklamy tekstowe.

Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów

Dowiedz się więcej o naszych usługach:

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

rynkach zagranicznych

Audyt Google Ads

Audyt Google Ads przeprowadzony przez naszego specjalistę pozwoli mu ocenić, czy kampania jest prawidłowo prowadzona i wyeliminować ewentualne błędy. Decydując się na audyt Google Ads zyskasz odpowiednio zoptymalizowaną kampanię reklamową swojego sklepu, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby Twoich odbiorców jak i tym samym większych przychodów. Dzięki kilku prostym krokom dowiesz się, czy Twoja kampania i konto Google Ads są tak skuteczne, jak mogą być!

Audyt kampanii Adwords

Co to jest audyt Google Ads? Jest to proces weryfikacji konta Google Ads oraz prowadzonych kampanii reklamowych pod kątem ich efektywności, a także pod względem występowania w nich ewentualnych błędów. Na podstawie audytu Google Ads dowiesz się, czy Twoja kampania reklamowa jest w pełni skuteczna, co możesz zrobić lepiej i czy nie popełniasz błędów, które skutkują spadkiem jakości Twojej reklamy oraz mniejszą liczbą konwersji. Poznaj działania, które wchodzą w zakres audytu Google Ads i stwórz najlepszą możliwą kampanię dzięki naszej profesjonalnej pomocy.
audyt google ads

Audyt konta Adwords

Audyt Google Ads przynosi szereg korzyści i może pozytywnie wpłynąć na Twoją kampanię Google Ads. Dzięki niemu:

– znajdziesz obszary, które wymagają optymalizacji,
– znajdziesz obszary do rozwoju,
– dowiesz się, czy kampania jest dopasowana do oczekiwań i potrzeb Twoich użytkowników,
– usprawnisz proces zarządzania kampaniami Google Ads,
– sprawdzisz, czy kampania Google Ads realizuje Twoje cele biznesowe i robi to prawidłowo,
– uzyskasz informacje o użytkownikach, które mogą Ci pomóc w targetowaniu i optymalizacji kampanii.

Zobacz wszystkie typy kampanii Google Ads

Zwiększaj widoczność i zasięg za pomocą kampanii w sieci wyszukiwania

Buduj świadomość marki przez kampanie w sieci reklamowej

Reklamuj produkty przez kampanie zakupowe w Google Shopping

Angażuj użytkowników za pomocą kampanii video na YouTube

Generowanie popytu Demand Generation

Generuj popyt, edukując i angażując potencjalnych klientów

Maksymalizuj wyniki na wszystkich platformach Google

Linki sponsorowane Google Adwords Ciechanów

Wraz ze wzrostem popularności wyszukiwarki Google, pojawiła się potrzeba stworzenia platformy reklamowej. Aby reklamy były skuteczne, postanowiono połączyć je z wynikami wyszukiwania – w ten właśnie sposób powstały linki sponsorowane AdWords. Linki sponsorowane to specjalna usługa, która polega na zamieszczeniu na stronie wyszukiwarki wyników przez Ciebie opłaconych. Standardowo przechodząc do Google, otrzymujesz na stronie 10 wyników wyszukiwania. AdWords różni się wyeksponowaniem płatnych wyników u góry wyszukiwarki lub z prawej strony. Są one oznaczone kolorową ramką oraz słowem “Reklama”.

Linki sponsorowane cennik

Cena kampanii Google Ads jest w pełni elastyczna i zależy tylko od Ciebie! Określ swoje cele, a my zaproponujemy pełną gamę niezobowiązujących, jednorazowych pakietów reklamowych Google Ads, a także możliwość długotrwałej i cyklicznej współpracy na podstawie zawartej przez Ciebie umowy.

Linki sponsorowane Google cennik

W przypadku linków sponsorowanych Google, koszty reklamy są bardzo przejrzyste. Dla typowych kampanii, Google Ads nalicza opłaty tylko za interakcję z Twoją reklamą. Może to być:1. Kliknięcie. 2. Obejrzenie reklamy wideo. 3. Wyświetlenie reklamy graficznej.Dzięki temu możesz mieć pewność, że płacisz tylko za pożądane przez Ciebie działanie podejmowane przez użytkownika.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (4 opinie)