Na czym polega strategia White Label?
Marketing jest na tyle dynamicznym działem, że stale poszukuje nowych narzędzi, które ułatwiają wykonywanie zadań reklamowych. Na pewno jednym z nich jest Google Ads (dawniej Google AdWords). Warto przyglądnąć się temu, jakie korzyści daje to narzędzie i jak prawidłowo i efektywnie go wykorzystać.
Musisz pamiętać, że sieci wyszukiwania Google stale analizują treści, które pojawiają się w internecie i ruch użytkowników, który powodują. Dlatego tak ważne jest żeby każda reklama Google nie tylko odsyłała do strony docelowej, ale przede wszystkim była atrakcyjna dla potencjalnych klientów. Precyzyjne kierowanie stroną sklepu i zarządzanie reklamami wpłynie na realne efekty i zysk. Musisz jednak zadbać reklamę i o jej jakość.
Niezależnie od tego gdzie będziesz wyświetlać reklamy, warto wiedzieć, że budowanie świadomości marki i jej rozpoznawalności odbywa się między innymi poprzez skuteczną reklamę.
Wykorzystując szeroko pojęte social media do celów marketingowych musisz się dobrze przygotować i zaplanować strategię. Choć samo tworzenie reklam nie jest trudne., to kierowanie się zasadami poprawi ich efektywność i wpłynie na skutki jakie będą one powodować.
Wykorzystywanie potencjału mediów społecznościowych i innych narzędzi (jak np. Google Ads) do tworzenia reklam pozwoli zwiększać zyski i ruch na stronie sklepu internetowego czy na fanpage’u. Warto zdać sobie sprawę, że dobra i ciekawa reklama nie tylko przyciągnie potencjalnych klientów, ale także przełoży się na realny zysk firmy.
Double Digital w liczbach
pozytywnych opinii
rynków eksportowych
doświadczenia
zarządzanego budżetu
Prowadząc firmę, dobrze abyś stale starał się o to, aby funkcjonowała ona na wysokim poziomie. Reklama Google to jedno z narzędzi i sposobów na to, aby właśnie tak było. Reklamy w wyszukiwarce to reklamy, z którymi stykamy się stosunkowo najczęściej. Dlatego tak ważne jest, aby wyświetlanie reklam produktowych czy usługowych było dobrze zaplanowane.
Na efekty, jak np. pozycja w wynikach wyszukiwania Google wpływa wiele czynników. Aby zadbać o ten element powinieneś dowiedzieć się, jakie trendy obecnie panują w gronie Twoich odbiorców i Klientów. Dzięki temu reklama, którą przygotujesz przełoży się na efekty, które odniesie Twoja firma.
Zastanawiasz się zatem, czym jest Google AdWords? To narzędzie, które umożliwia zarządzanie reklamami na Twoim koncie przeznaczonym do działań marketingowych (np. na koncie firmy). W sieci reklamowej Google reklama opiera się na trzech głównych filarach. W takiej formie jest ona najczęściej dostępna na stronach internetowych. Są to reklamy w formie:
graficznej,
tekstowej,
video.
Aby rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords będziesz na początek potrzebować kilku cennych elementów. Opórcz tego, że będziesz musiał pochwalić się kontem Google, to konieczne będzie także odwołanie się do witryny lub strony internetowej sklepu czy bloga oraz posiadanie służbowego maila (najlepiej poczta Gmail).
Dzięki temu wszystkie reklamy i kampanie, które zaplanujesz będą odsyłać użytkowników na stronę docelową, co przełoży się na zasięg reklamy i ruch na Twojej witrynie. Co więcej, jeśli chcesz reklamować treści na swojej witrynie sięgnij po narzędzie, które umożliwi sprawne i efektywne zarządzania kampaniami i reklamami swojej firmy.
Zastanawiasz się, o czym musisz pamiętać w sklepie internetowym? Na jakość strony docelowej wpływa nie tylko oferta czy szeroki wachlarz usług. Tutaj istotny wpływ mają także działania, które są podejmowane. Mowa właśnie o reklamie i działaniach marketingowych. Najłatwiejszy sposób, aby zadbać o firmę i klientów to wybór reklamy, na podstawie której użytkownicy trafią na stronę internetową.
Warto ustalić, że każda reklama, każdy rodzaj kampanii ma swój cel. Najczęściej w wynikach wyszukiwania pojawiają się następujące cele reklam:
dotarcie do jak największej ilości potencjalnych klientów,
zwiększenie sprzedaży i konwersji,
nakłonienie klientów do zakupu (pomoc w podjęciu decyzji zakupowej).
Jeśli chcesz dojść do etapu, na którym marketingowy system działa poprawnie to musisz zadbać zarówno o wygląd i atrakcyjność witryny dla użytkownika, ale także wszelkie powiązane działania marketingowe.
Musisz wiezieć, że odesłanie użytkowników do strony internetowej Twojej firmy pozwoli na zwiększenie zysku i rozpoznawalności. Jako reklamodawca możemy ustawić budżet, który bezpośrednio wpłynie na reklamę, np. na to jak często będzie się pojawiała w wyszukiwarce Google. Niezależnie od tego, na jaki rodzaj reklam się zdecydujesz – czy w postaci grafiki czy wideo musisz wiedzieć, że linki sponsorowane czy bezpośrednie odsyłacze są mile widziane.
W wyszukiwarce Google można spotkać kilka rodzajów reklam. Warto zdać sobie sprawę, że to narzędzie umożliwia użytkownikom emisję reklam tekstowych, video oraz graficznych. Dzięki temu możliwe jest dobranie możliwie jak najbardziej kompatybilnej formy reklamowej.
Dużą zaletą jest to, że Google pozwala indywidualnie dobierać formy reklam. Wszystko po to, aby zarówno potencjalni klienci, jaki wyszukiwarki Google mogły przynieść wymierny efekt dla firmy.
Zatem, w sieci reklamowej Google wyróżnia się cztery rodzaje reklam:
wideo,
tekstowe,
graficzne
oraz kampanie sprzedażowe.
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Oprócz możliwych rodzajów reklam, system Google umożliwia prowadzenie różnych kampanii Google Ads, które mają różne formy i zadania. Wyróżnić można kampanie:
Search – to treści, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google, zapewnia wysoki ruch na stronie i większa ilość kliknięć;
Display – opiera się głównie na materiałach graficznych, aby zwiększyć swoją efektywność kampania jest w stanie bardziej dopasować się do preferencji i upodobań użytkownika;
na platformie Youtube – bazuje na materiałach wideo, treść reklamy może się wyświetlać zarówno przed rozpoczęciem oglądania jakiegoś materiału, jak i niekiedy także w trakcie;
PLA – to kampania sprzedażowa, zawiera one takie informacje jak: zdjęcie produktu, nazwę, cenę, a także nazwę sklepu.
Jednak warto zdać sobie sprawę z tego, że Google AdWords to nie darmowe narzędzie. Reklamy, które pojawiają się w wyszukiwarce Google również mogą podnieść koszty utrzymania działań marketingowych. Jednak mimo to, warto w nie inwestować. Dobrze zaplanowane kampanie reklamowe to gwarancja zysku i pozytywnych efektów. Najczęściej pojawiającymi się sposobami płatności są:
cost per click,
cost per view,
cost per action,
cost per mille.
CPC to pierwszy z form płatności. Polega on na tym, że obliczany jest stosunek wyświetlania reklamy do ilości kliknięć internautów. W praktyce oznacza to tyle, że każde kliknięcie w reklamę zwiększa faktyczny jej koszt.
Wydaje Ci się, że jest to zły sposób rozliczania? Musisz wiedzieć, że doskonale sprawdza się wtedy, gdy zależy Ci na dotarciu do konkretnej grupy odbiorców. Ten model występuje w rodzaju reklamy Pay per click, np. kampanii Google, kiedy Twoja strona wyświetla się w płatnych wynikach wyszukiwania.
Ta forma rozliczenia polega na tym, że obliczana jest realna liczba odsłon reklamowanej strony docelowej. Koszt obliczany jest poprzez liczbę użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę. Co to oznacza? Jak dokładnie wygląda takie rozliczenie? Jeśli realny koszt reklamy to 50 zł, to 1000 użytkowników, którzy klikną w Twoją witrynę będzie Cię kosztowało właśnie 50 zł.
Pozycjonowanie stron to bardzo ważny element działań marketingowych niezależnie od branży. Oprócz słów kluczowych warto zadbać o inne czynniki. To one wpływają na poziom i jakość reklamy. Dobrze zaplanowane działania i reklamy wpływają natomiast na pozycję w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz, aby reklama Google pojawiała się na wysokich miejscach w Google nie możesz zapomnieć o użyciu słów kluczowych.
Nie jest tajemnicą, że to jaki zasięg ma reklama interesuje każdego reklamodawcę. Dlatego należy dołożyć wszelkich starań, aby wyświetlały się one na odpowiednim miejscu w wyszukiwarce Google, co z kolei przełoży się na Twój końcowy zysk.
Czy wiesz już jak skutecznie tworzyć kampanie reklamowe? Masz poczucie, że nie ma nic łatwiejszego od prowadzenia własnej firmy czy strony www? Nic bardziej mylnego! Choć są to działania, które w ostatecznym rozrachunku są naprawdę łatwe, to warto zdać sobie sprawę z tego, że konieczne jest wcześniejsze przygotowanie i opracowanie strategii. Po to, aby wykrzesać jak najwięcej z tego potencjału, który skrywa reklama.
Istotnym elementem są słowa kluczowe. Ich obecność odgrywa istotną rolę w ustalaniu pozycji w wynikach wyszukiwania. Dane słowo kluczowe pojawia się w wielu miejscach, w wielu możliwych kombinacjach. Kluczem do sukcesu jest zrozumienie, jak efektywnie go używać, aby przyniosło jak największy zysk.
System Google AdWords pozwala na tworzenie reklam różnego rodzaju – tekstowych, graficznych czy wideo. Wszystko to możesz tworzyć je samodzielnie! Dużą zaletą jest to, że narzędzie samo podsuwa wskazówki i podpowiedzi, które przekładają się na efekty reklamowe. Stosowanie się do tych wytycznych sprawi, że strona wiele zyska.
Dla wszystkich sklepów internetowych i stron www kamieniem milowym jest ustalenie celu reklamy. Dobrze ustalony cel to gwarancja, że efekty będą zaskakujące. Kolejnym krokiem powinno być ustalenie budżetu, w obszarze którego chcesz spełniać swoje zadania marketingowe.
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Pozycjonowanie stron www ma znaczenie dla zysków firm. Bez tego Twoja strona www pokazuje się niżej. Wszelkie działania marketingowe mają na celu podniesienie tej pozycji.
Zastanawiasz się, czy twoje działania doprowadzą do tego, że użytkownik kliknie w link? Niestety nigdy nie ma stuprocentowej gwarancji, że reklamy przyniosą zakładany efekt. Jednak musisz wiedzieć, że jeśli ktoś zauważy w wyszukiwarce reklamę to najprawdopodobniej w nią kliknie. To sprawia, że warto wykorzystywać potencjał, jaki mają w sobie reklamy.
Jeśli jednak nadal masz wątpliwości i nie wiesz czy jest to opłacalne narzędzie, koniecznie musisz poznać najważniejsze zalety tego rozwiązania. Co zyskujesz korzystając z Google Ads? Przede wszystkim:
skuteczne pozycjonowanie strony,
budowanie rozpoznawalności marki,
kreowanie konkretnego wizerunku firmy,
faktyczny zysk finansowy.
Chcesz reklamować się w Internecie? Dążysz do tego, aby system reklamowy był jak najbardziej efektywny? Zdecydowanie musisz wiedzieć, że Twój każdy ruch musi być dobrze zaplanowany. Tylko w ten sposób Twoja strona www wyświetlała się będzie w wyszukiwarce google na wysokich pozycjach, a użytkownicy będą mogli wykonać jakąś interakcję, co przełoży się na efekty i zysk strony docelowej.
Zaletą narzędzia jest to, że reklamy możesz tworzyć swobodnie, w sposób, który najbardziej Ci odpowiada. Oprócz tego indywidualne podejście co do treści reklamy i jej miejsca wyświetlania również jest atrakcyjne dla reklamodawcy.
W Google Ads możesz tworzyć reklamy graficzne, wideo oraz tekstowe. Google Ads pomoże Ci tworzyć i zarządzać treściami, a Ty będziesz mógł cieszyć się efektami tych działań.
Formularz kontaktowy