Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Google Shopping (Google Zakupy) - Kampanie Produktowe

Kampanie produktowe pomagają promować produkty, ponieważ dostarczają użytkownikom szczegółowych informacji o tym, co sprzedajesz, jeszcze zanim klikną oni Twoją reklamę. Korzystając z narzędzi dostosowanych do potrzeb handlu detalicznego, będziesz w stanie śledzić efektywność swoich produktów w czasie. Co wyróżnia usługi Google Shopping?

google shopping

Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów

Dowiedz się więcej o naszych usługach:

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

rynkach zagranicznych

Jak działa Google Shopping?

Korzystając z reklamy Google, możesz mieć pewność, że Twoje produkty będą widoczne w wyszukiwarce. Jednak w przypadku Google Shopping wcale nie trzeba korzystać ze specjalnych słów kluczowych. 

Wystarczy przygotowany plik produktowy, który będzie zawierał wszystkie produkty, jakie masz zamiar promować (Shopping ads). Jest to rozwiązanie, które może pochwalić się zarówno plusami, jak i minusami.

Czym jest Google Shopping?

Platforma Google Shopping, podobnie jak Google Adwords, to rewelacyjne narzędzie, dzięki któremu można w znacznie łatwiejszy i szybszy sposób wyszukać produkt, jaki nas interesuje. Tak naprawdę wystarczy wpisać w wyszukiwarkę Google nazwę produktu bądź frazę dotyczącą jakiejś części odzieży, części do samochodu – cokolwiek – by na samej górze wyświetliły nam się produkty pasujące do naszych potrzeb. Google Shopping do przynoszenia efektów potrzebuje zatem wyszukiwarki Google, wykorzystuje też plik produktowy. Reklamy Google Shopping to specjalnie wykreowana sekcja reklam, która wspomaga sprzedaż, a użytkownikom znacznie ułatwia wyszukiwanie w sieci wyszukiwania Google.

  Statystycznie najwyższy CR

  Duży zasięg reklam

  Możliwość skalowania

  Wsparcie kampanii Performance Max

  Niski koszt dotarcia do użytkownika

Przewaga kampanii Google Shopping z Double Digital

Automatyczne dopasowanie produktu do zapytania użytkownika w sieci reklamowej Google. System sam dobiera reklamę, więc przy odpowiedniej optymalizacji reklama ma szansę wyświetlać się na większość zapytań związanych z produktami oferty sklepu. Wyświetlanie reklam przebiega sprawnie.

Kluczem do ulepszonej i spójnej sprzedaży online jest bycie częścią ścieżki zakupowej klientów od momentu, gdy są gotowi do zakupu. Aby to zrobić, musisz być „na ich radarze”. Zakupy Google są sercem marketingu eCommerce, wykorzystując tę drogę do osiągania wyników poprzez generowanie konwersji.

Jako agencja marketingu online stosujemy naukowe podejście do zarządzania kampaniami w Zakupach Google, inteligentnie stosując budżet i stawki, aby jak najlepiej odzwierciedlały Twoje marże i poziomy zapasów. Wiemy, jakie działania odpowiadają algorytmom Google oraz użytkownikom. Dobrze wiemy, co powinno znaleźć się w pliku produktowym, by efekty były błyskawicznie widoczne. 

Specjalizujemy się również w tworzeniu i optymalizacji plików danych, zapewniając prawidłowe tworzenie i formatowanie danych produktów, co zwiększa skuteczność kampanii produktowych. Poznaj nasz cennik!

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Double Digital w liczbach

100+

Realizowanych projektów

100%

Zadowolonych klientów

10 lat

Doświadczenia

10 mln

zarządzanego budżetu rocznie

Odtwórz wideo

Dlaczego reklama produktowa ma wysoką skuteczność?

Kampanie produktowe Google są bardzo skutecznym kanałem dla branży e-commerce. Pozwala uzyskać wysoki współczynnik konwersji. Reklama, to zdjęcie, nazwa, cena produktu oraz adres strony internetowej, dzięki temu na stronę przechodzą użytkownicy naprawdę zainteresowani ofertą danego sklepu internetowego.

W kampaniach produktowych uzyskujemy wysoki współczynnik konwersji oraz niski koszt pozyskania klienta sprawiają, że kampanie produktowe są najskuteczniejszą metodą sprzedaży produktów w sklepie internetowym. 

Wszystko dzięki modelowi rozliczenia PPC, gdzie użytkownik już z poziomu wyszukiwarki, przed kliknięciem jest w stanie ocenić, czy jest zainteresowany danym produktem. Sprawnie zadbasz o swój sklep internetowy i jego konwersję.

reklama produktowa google

Kampanie produktowe uzyskują dużo niższe koszty kliknięcia niż reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google, dlatego warto w przypadku prowadzenia sklepu internetowego realizować kampanie, reklamy Google Shopping.

Każde konto Google Merchant Center dla reklam produktowych jest w pełni zautomatyzowane, dlatego nie musisz się martwić o codzienną aktualizację stanów magazynowych, nowych produktów, czy też zmiany cen. Wszystko dzieje się automatycznie dzięki Google Merchant Center, reklamy produktowe są najefektywniejsze.

ROAS – Docelowy zwrot z nakładów na reklamę, to niewątpliwie najbardziej skuteczna strategia dla kampanii produktowych. Pozwala dostosować stosunek kosztów do przychodów, jakie kampania produktowa ma generować.

Widoczność – Kampanie produktowe Google wyświetlają się zarówno w głównej karcie wyszukiwarki. Tuż pod zapytaniem lub z prawej strony wyników wyszukiwania, jak i w osobnej zakładce Zakupy (Google Shopping).

Użytkownicy – Dzięki kampanii produktowej możemy odkryć, w jaki sposób użytkownicy wyszukują oferowane przez nas produkty. Można je wykorzystać w pozycjonowaniu stron www lub w standardowych kampaniach tekstowych w wyszukiwarce.

Zyskaj więcej za mniej i ciesz się pełną przejrzystością

W Double Digital wiemy, jak ważne jest dla Ciebie dotarcie do klientów w internecie. Dlatego jesteśmy tutaj - jako agencja digitalowa specjalizująca się w Google Ads proponujemy dodatkowe korzyści na start!

Dodatkowe 1200 zł na start przy nowym koncie

Niższe koszty kampanii Google Shopping o 20%

Pełny wgląd do konta reklamowego Google Ads

Czego potrzebujemy do Google Shopping?

Jeśli chcesz przygotować kampanię Google Shopping, potrzebne są:

  • Sklep internetowy z możliwością integracji z Google Merchert Center,
  • Konto Google Ads,
  • Plik XML z listą produktów promowanych.

Jakie korzyści płyną z korzystania z Google Shopping?

Dzięki Google Shopping można cieszyć się nie tylko większą sprzedażą, ale również:

  • Niskimi kosztami pozyskania klienta,
  • Wysokim współczynnikiem konwersji,
  • Produktami widocznymi w Google,
  • Płatnością za kliknięcia,
  • Reklamą sklepu internetowego,
  • Dobry dopasowaniem reklam do zapytań,
  • Budową rozpoznawalności sklepu.

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ocena w Google 4.9

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

ruch reklamowy - traffic (1)

Co jeszcze zyskasz, reklamując się w GS?

Na podstawie aktualnej przeglądanej treści stworzymy lepiej dopasowane reklamy oparte na ww. podstawie aktualnie przeglądanej treści.

W przypadku wyświetlania spersonalizowanych reklam mamy większa możliwość zwiększyć współczynnik konwersji — to samo tyczy się wyświetlania spersonalizowany treści (wszystkich).

Narzędzia analityczne natomiast pomogą nam podczas generowania statystyk dotyczących stron, co następnie przełoży się na lepsze efekty, ponieważ stale będziemy wyciągać odpowiednie wnioski. W naszej agencji stale trwa proces udoskonalania nowych usług do wyświetlania reklam.

GS pozwala na dopasowane reklamy oparte o zainteresowania użytkowników danym produktem. Podczas dostosowywania usług bardzo ważne jest zdefiniowanie grupy odbiorców.

Co ważne — spersonalizowane treści, jak i reklamy mogą dodatkowo zawierać trafniejsze wyniki, co może przyczynić się również do jeszcze większej widoczności Twojego sklepu internetowego w sieci. Bardzo ważny jest format reklamy. Warto tutaj dodać, że reklamy niespersonalizowane nie będą przynosić większych efektów — należy się bardzo przy tym postarać. Tak samo ważny jest feed produktowy.

Feed produktowy jest to całość informacji o każdym z produktów, jakie zamierzasz sprzedawać w sklepie internetowym i promować je za pomocą standardowych reklam. Warto zaznaczyć, że płatność z ten format reklamy jest liczona jako koszt za jedno kliknięcie — CPC (Cost Per Click).

Gdzie użytkownik zobaczy Twoją kampanię produktową?

Każdy z potencjalnych klientów zobaczy Twoją reklamę m.in. w karcie Google Grafika. Potencjalnego klienta poprzez swój przekaz reklamowy znajdziesz też w karcie Google Zakupy — na którą klienci zwracają uwagę (wiemy to ze statystyk dotyczących tej zakładki). Skuteczna reklama to produkty spełniające wszystkie wytyczne określonej grupy odbiorców (w tym wieku odbiorcy itd.).

Twoje produkty widoczne bezpośrednio będą również w sieci reklamowej, w tym np. w poczcie Gmail, czy też na YouTube, oraz w wynikach wyszukiwania — przeglądarce.

Pamiętaj, jeżeli chcesz promować działalność Twojego sklepu w ten sposób, musisz również postarać się o jak najlepszy wygląd strony głównej.

Co powinien zawierać feed produktowy?

Trafniejsze wyniki będą zależeć od tego, jak — krótko mówiąc — przyłożysz się do feedu produktowego, jeżeli zamierzasz robić to na własną rękę.

Dużą popularnością cieszy się każdy produkt, który jest dokładnie opisany, a zatem, co powinieneś umieścić we wnętrzu feedu? Już mówimy:

  • informację cenową,
  • zdjęcie produktu, 
  • ilość,
  • dostępność,
  • opis — daje najwięcej korzyści, o ile jest dobrze zaprojektowany,
  • tytuł (nazwa produktu) — przyciąga nowych klientów,
  • link do zdjęcia,
  • dostawę, 
  • rekomendacje.

W przypadku opracowywania feedu również bardzo ważna jest znajomość grupy docelowej w internecie. Takie działanie pomoże lepiej kierować wyświetlane reklamy.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (6 opinie)