

Kampanie produktowe pomagają promować produkty, ponieważ dostarczają użytkownikom szczegółowych informacji o tym, co sprzedajesz, jeszcze zanim klikną oni Twoją reklamę. Korzystając z narzędzi dostosowanych do potrzeb handlu detalicznego, będziesz w stanie śledzić efektywność swoich produktów w czasie. Co wyróżnia usługi Google Shopping?
Chcesz zwiększyć sprzedaż?
Korzystając z reklamy Google, możesz mieć pewność, że Twoje produkty będą widoczne w wyszukiwarce. Jednak w przypadku Google Shopping wcale nie trzeba korzystać ze specjalnych słów kluczowych.
Wystarczy przygotowany plik produktowy, który będzie zawierał wszystkie produkty, jakie masz zamiar promować (Shopping ads). Jest to rozwiązanie, które może pochwalić się zarówno plusami, jak i minusami.
Platforma Google Shopping, podobnie jak Google Adwords, to rewelacyjne narzędzie, dzięki któremu można w znacznie łatwiejszy i szybszy sposób wyszukać produkt, jaki nas interesuje. Tak naprawdę wystarczy wpisać w wyszukiwarkę Google nazwę produktu bądź frazę dotyczącą jakiejś części odzieży, części do samochodu – cokolwiek – by na samej górze wyświetliły nam się produkty pasujące do naszych potrzeb. Google Shopping do przynoszenia efektów potrzebuje zatem wyszukiwarki Google, wykorzystuje też plik produktowy. Reklamy Google Shopping to specjalnie wykreowana sekcja reklam, która wspomaga sprzedaż, a użytkownikom znacznie ułatwia wyszukiwanie w sieci wyszukiwania Google.
Wysoki współczynnik konwersji
Niższe koszty kampanii
Certyfikowany specjalista
Automatyzacja
Automatyczna aktualizacja oferty
Duży zasięg reklam
Automatyczne dopasowanie produktu do zapytania użytkownika w sieci reklamowej Google. System sam dobiera reklamę, więc przy odpowiedniej optymalizacji reklama ma szansę wyświetlać się na większość zapytań związanych z produktami oferty sklepu. Wyświetlanie reklam przebiega sprawnie.
Kluczem do ulepszonej i spójnej sprzedaży online jest bycie częścią ścieżki zakupowej klientów od momentu, gdy są gotowi do zakupu. Aby to zrobić, musisz być „na ich radarze”. Zakupy Google są sercem marketingu eCommerce, wykorzystując tę drogę do osiągania wyników poprzez generowanie konwersji.
Jako agencja marketingu online stosujemy naukowe podejście do zarządzania kampaniami w Zakupach Google, inteligentnie stosując budżet i stawki, aby jak najlepiej odzwierciedlały Twoje marże i poziomy zapasów. Wiemy, jakie działania odpowiadają algorytmom Google oraz użytkownikom. Dobrze wiemy, co powinno znaleźć się w pliku produktowym, by efekty były błyskawicznie widoczne.
Specjalizujemy się również w tworzeniu i optymalizacji plików danych, zapewniając prawidłowe tworzenie i formatowanie danych produktów, co zwiększa skuteczność kampanii produktowych. Poznaj nasz cennik!
Popraw skuteczność reklam produktowych w Google
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Kampanie produktowe Google są bardzo skutecznym kanałem dla branży e-commerce. Pozwala uzyskać wysoki współczynnik konwersji. Reklama, to zdjęcie, nazwa, cena produktu oraz adres strony internetowej, dzięki temu na stronę przechodzą użytkownicy naprawdę zainteresowani ofertą danego sklepu internetowego.
W kampaniach produktowych uzyskujemy wysoki współczynnik konwersji oraz niski koszt pozyskania klienta sprawiają, że kampanie produktowe są najskuteczniejszą metodą sprzedaży produktów w sklepie internetowym.
Wszystko dzięki modelowi rozliczenia PPC, gdzie użytkownik już z poziomu wyszukiwarki, przed kliknięciem jest w stanie ocenić, czy jest zainteresowany danym produktem. Sprawnie zadbasz o swój sklep internetowy i jego konwersję.
Kampanie produktowe uzyskują dużo niższe koszty kliknięcia niż reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google, dlatego warto w przypadku prowadzenia sklepu internetowego realizować kampanie, reklamy Google Shopping.
Każde konto Google Merchant Center dla reklam produktowych jest w pełni zautomatyzowane, dlatego nie musisz się martwić o codzienną aktualizację stanów magazynowych, nowych produktów, czy też zmiany cen. Wszystko dzieje się automatycznie dzięki Google Merchant Center, reklamy produktowe są najefektywniejsze.
Chcesz zwiększyć sprzedaż? My zrobimy to DOUBLE
ROAS – Docelowy zwrot z nakładów na reklamę, to niewątpliwie najbardziej skuteczna strategia dla kampanii produktowych. Pozwala dostosować stosunek kosztów do przychodów, jakie kampania produktowa ma generować.
Widoczność – Kampanie produktowe Google wyświetlają się zarówno w głównej karcie wyszukiwarki. Tuż pod zapytaniem lub z prawej strony wyników wyszukiwania, jak i w osobnej zakładce Zakupy (Google Shopping).
Użytkownicy – Dzięki kampanii produktowej możemy odkryć, w jaki sposób użytkownicy wyszukują oferowane przez nas produkty. Można je wykorzystać w pozycjonowaniu stron www lub w standardowych kampaniach tekstowych w wyszukiwarce.
Zacznij od bezpłatnej wyceny
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
✔ Działania prowadzone na Twoim lub naszym koncie Google Ads – Dowolnie
✔ Dodatkowy budżet do 1200 zł
✔ Set bannerów o wartości 1000 zł
✔ Certyfikowany ekspert Google Ads – tutaj więcej
✔ Odpowiedzi na maile w ten sam dzień
✔ Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7 – Zobacz tutaj
✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych
✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads
✔ Utworzenie lub aktualizacja Google Analytics
✔ Utworzenie lub aktualizacja Google Tag Manager
✔ Wykorzystanie AI
✔ Konfiguracja opinii konsumenckich – więcej informacji
✔ Konfiguracja opinii o produkcie – więcej informacji
✔ Koszt przygotowania i aktywacji kampanii 1200 zł 0 zł
✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie – NOWOŚĆ
Łącznie oszczędzasz 3400 zł
Jeśli chcesz przygotować kampanię Google Shopping, potrzebne są:
Wejdź na wyższy poziom marketingu online
Wejdź na wyższy poziom marketingu online
Dzięki Google Shopping można cieszyć się nie tylko większą sprzedażą, ale również:
Zacznij od bezpłatnej wyceny
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Co jeszcze zyskasz, reklamując się w GS?
Na podstawie aktualnej przeglądanej treści stworzymy lepiej dopasowane reklamy oparte na ww. podstawie aktualnie przeglądanej treści.
W przypadku wyświetlania spersonalizowanych reklam mamy większa możliwość zwiększyć współczynnik konwersji — to samo tyczy się wyświetlania spersonalizowany treści (wszystkich).
Narzędzia analityczne natomiast pomogą nam podczas generowania statystyk dotyczących stron, co następnie przełoży się na lepsze efekty, ponieważ stale będziemy wyciągać odpowiednie wnioski. W naszej agencji stale trwa proces udoskonalania nowych usług do wyświetlania reklam.
GS pozwala na dopasowane reklamy oparte o zainteresowania użytkowników danym produktem. Podczas dostosowywania usług bardzo ważne jest zdefiniowanie grupy odbiorców.
Co ważne — spersonalizowane treści, jak i reklamy mogą dodatkowo zawierać trafniejsze wyniki, co może przyczynić się również do jeszcze większej widoczności Twojego sklepu internetowego w sieci. Bardzo ważny jest format reklamy. Warto tutaj dodać, że reklamy niespersonalizowane nie będą przynosić większych efektów — należy się bardzo przy tym postarać. Tak samo ważny jest feed produktowy.
Feed produktowy jest to całość informacji o każdym z produktów, jakie zamierzasz sprzedawać w sklepie internetowym i promować je za pomocą standardowych reklam. Warto zaznaczyć, że płatność z ten format reklamy jest liczona jako koszt za jedno kliknięcie — CPC (Cost Per Click).
Gdzie użytkownik zobaczy Twoją kampanię produktową?
Każdy z potencjalnych klientów zobaczy Twoją reklamę m.in. w karcie Google Grafika. Potencjalnego klienta poprzez swój przekaz reklamowy znajdziesz też w karcie Google Zakupy — na którą klienci zwracają uwagę (wiemy to ze statystyk dotyczących tej zakładki). Skuteczna reklama to produkty spełniające wszystkie wytyczne określonej grupy odbiorców (w tym wieku odbiorcy itd.).
Twoje produkty widoczne bezpośrednio będą również w sieci reklamowej, w tym np. w poczcie Gmail, czy też na YouTube, oraz w wynikach wyszukiwania — przeglądarce.
Pamiętaj, jeżeli chcesz promować działalność Twojego sklepu w ten sposób, musisz również postarać się o jak najlepszy wygląd strony głównej.
Co powinien zawierać feed produktowy?
Trafniejsze wyniki będą zależeć od tego, jak — krótko mówiąc — przyłożysz się do feedu produktowego, jeżeli zamierzasz robić to na własną rękę.
Dużą popularnością cieszy się każdy produkt, który jest dokładnie opisany, a zatem, co powinieneś umieścić we wnętrzu feedu? Już mówimy:
W przypadku opracowywania feedu również bardzo ważna jest znajomość grupy docelowej w internecie. Takie działanie pomoże lepiej kierować wyświetlane reklamy.
#wyświetlania spersonalizowanych reklam #wyświetlania spersonalizowany treści #temat zarządzania ustawieniami prywatności #utrzymywania usług Google #generowania statystyk dotyczących stron #usługą google shopping #nadużyciami pomiaru zaangażowania #dopasowane reklamy oparte #dostosowywaniu usług google #usług Google #product listing Ads #będziemy używać plików cookie #twojej przybliżonej lokalizacji #aktaulnie przeglądana treść #ochrony użytkowników #wcześniejszych wyszukiwaniach #wyświetlenie reklamy #wcześniejszej aktywności #twojego sklepu #reklamach #YouTube