

Każdy biznes obecnie powinien być widoczny w Internecie. Mówi się, że jeśli nie jesteś widoczny, nie istniejesz. Jeśli chcesz, aby ktoś z zewnątrz zadbał o Twoją kampanię marketingową i zrobił to dobrze w mieście Chojnice – koniecznie zgłoś się do naszej agencji, w której pracujemy bazując na Google Ads.
Działania marketingowe to nie tylko pozycjonowanie stron WWW. Możesz postawić także na prowadzenie kampanii PPC, czyli Pay Per Click. Warto wiedzieć, że obydwie ze sobą współgrają, a każda z nich daje efekty w innym tempie.
Zastanawiasz się, czym jest Google Ads pozycjonowanie lokalne? Jest to możliwość promowania sklepu czy usługi tam, gdzie faktycznie można z niej skorzystać. Łączy się z profilem Google Moja Firma, przy pomocy którego warto wykonać wizytówkę i umieścić firmę na Mapach Google.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Przez wielu remarketing uważany jest za niezwykle efektywną oraz popularną kampanią w Google Ads. Przy jej pomocy trafisz do osób, które już kiedyś trafiły na Twoją stronę internetową, jednak z niczego konkretnego nie skorzystały.
Kampanie reklamowe nie muszą być tworzone w 100% przez nas, przez ludzi. Obecnie fantastycznie sprawdza się sztuczna inteligencja, czyli Smart Display Campaigns. Jest to proces intuicyjny. Mamy tutaj do czynienia z pozyskiwaniem nowych odbiorców czy lepszym dopasowaniem reklam to oczekiwań klienta.
Decydując się na kampanię Google Ads, śmiało możesz postawić na reklamy produktów. Przybliżą one klientowi produkty, którymi jest zainteresowany. Świetnie w tym aspekcie sprawdzi się zdjęcie połączone z nazwą produktu, krótkim opisem czy ceną.
W sytuacji, kiedy kampania osiąga dobre wyniki, ale chcesz, by robiła to jeszcze lepiej, wystarczy ją regularnie optymalizować. Warto sprawdzać feed produktowy, wybrać odpowiedni model atrybucji oraz zwrócić szczególną uwagę na wiele innych czynników.
SEM to skrót od Search Engine Marketing. Jest to bardzo istotny segment marketingu, z którym wiąże się wyszukiwarka Google. Kampanie SEM to bardzo ważna część pracy z naszą agencją, dzięki którym Twoja firma pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania.
PPC to skrót od Pay Per Click. W przypadku kampanii Google Ads jest to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ nie ma tutaj bezsensownego płacenia za nic. Jako właściciel firmy płacisz jedynie za efekty, czyli za kliknięcie, które przeniesie Twojego potencjalnego klienta na stronę Twojej firmy.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Nasze kampanie polecane są zarówno tym firmom, które od początku korzystają z Google Ads, ale też tym, które jeszcze nie miały do czynienia z tym konkretnym narzędziem.
Jeśli nie chcesz płacić za wystawienie reklamy w Internecie, a za faktyczne zaangażowanie większej liczby potencjalnych klientów, koniecznie wybierz kampanię Adwords, dzięki której dotrzemy do nowych klientów, a Ty zapłacisz jedynie za prawdziwe kliknięcia.
Zrobimy dla Ciebie wszystko, co w naszej mocy – będziemy pracować nad tym, czego potrzebujesz, od wzrostu kliknięć, po obniżenie kosztów za reklamę oraz poprawę wskaźnika ROAS.
Google Ads to również prawidłowa struktura konta, która ma ogromne znaczenie na działanie i efektywność reklam.
Cena za kampanie reklamowe Google Ads to kwestia budżetu, jaki ustalasz na całe miesięczne działania oraz dodatek w postaci naszej prowizji, którą pobieramy jako agencja. Oferujemy za to kompleksowe usługi.
Prowizja, jaką pobieramy, zależy zazwyczaj od skomplikowania pracy, którą musimy wykonać, aby wyniki zadowoliły Ciebie i przyniosły realne zyski Twojej firmie.
Jak oszacować koszty reklamy? Przede wszystkim musisz ustawić limit budżetu, określić konkretną kwotę miesięczną na reklamę bez przekraczania jej. Z nami nie musisz też podpisywać długotrwałej wiążącej umowy.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Specjaliści z naszej agencji bardzo chętnie skonfigurują specjalną reklamę dla Ciebie i Twojego biznesu. Dołożone zostaną odpowiednie frazy kluczowe i nie tylko.
W przypadku sieci reklamowej Google, można wymienić takie reklamy jak Google Ads Search, Google Display Network oraz Google Shopping.
PPC to model reklamy, w której płacimy jedynie za kliknięcie. Jest to jednocześnie oszczędność pieniędzy i płacenie za efekty.
Nasza współpraca polega na samym początku na zapoznaniu się. Musimy wiedzieć, w jakiej branży działasz oraz czego od nas oczekujesz.
Firma w Google Ads to ciekawa opcja, która pozwala tworzyć bezpłatne wizytówki, a następnie umieszczać je na Mapach Google. Daje to spore pole do popisu dla klientów.
Reklama SEM to swego rodzaju kampania realizowana w wyszukiwarce Google. W tym aspekcie skupiamy się na tym, aby Twoja firma była widoczna jak najwyżej.
Poszczególne produkty również potrzebują naszej reklamy. Może to być kampania tekstowo-graficzna.
Zanim rozpoczniemy współpracę, istotne jest wykonanie specjalnego audytu, który pokaże, w którym miejscu konieczne są jakie działania.
Audyt kampanii często jest pierwszym i jednym z najpoważniejszych kroków do uzyskanie w efekcie najlepszych wyników.
Audyt Ads to możliwość odnalezienia oraz poprawienia każdego miejsca, które tego wymaga.
Klienci często są szukani tam, gdzie ich nie ma. Najlepszym miejscem do tego jest oczywiście wyszukiwarka Google. Pomóc w tym mogą linki sponsorowane Google Adwords.
Google Adwords to sporo możliwości. Zamiast szukać innych rozwiązań, warto postawić na te najprostsze i najlepsze zarazem.
Co możesz zyskać dzięki linkom sponsorowanym? Wiele opcji kierowania reklam, płatność jedynie za interakcję, precyzyjne określenie grupy docelowej i wiele więcej.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.