

Google ADS to platforma, która umożliwia wykonywanie płatnych kampanii reklamowych w sieci Google. Pełni ona bardzo ważną rolę w marketingu internetowym. Kampania Google ADS jest narzędziem bardzo chętnie wybieranym przez naszych klientów. Mocną stroną Google ADS jest elastyczność, możliwość stworzenia kampanii online przy niewielkim budżecie, kierowanie Twoim reklam do klientów, którzy są potencjalnymi kupcami. Kampanie Google ADS określają też dokładne przełożenie prowadzonych działań na wyniki.
Możemy rozróżnić cztery podstawowe typy kampanii Adwords:
1. Search – reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania.
2. Display – kreacje graficzne wyświetlane w witrynach należących do sieci partnerów Google.
3. Youtube – wideo w sieci YouTube i partnerów Google.
4. PLA – kampanie sprzedażowe, czyli reklamy produktowe w sieci wyszukiwania.
Nie oznacza to jednak, że na tych czterech wariantach kończy się Twój wybór związany z kampanią Adwords. Każdy typ kampanii ma rozmaite możliwości konfiguracyjne pod wpływem optymalizacji i może realizować Twoje różne cele.
Reklamowanie sklepu internetowego w Google ADS może przynieść ogromne korzyści Twojej firmie – od wzrostu zainteresowania Twoją witryną internetową, po zwiększenie rozpoznawalności marki czy też generowanie sprzedaży Twoich produktów. Wybierz cel, który chciałbyś osiągnąć i skontaktuj się z nami, a my zastanowimy się, w jaki sposób Ci pomóc, by Twoje produkty zyskały jak najwyższą sprzedaż. Prowadzenie kampanii Google ADS możesz rozpocząć bez względu na to, jaki posiadasz na nią budżet. Algorytmy Google działają w taki sposób, żeby niewielkie firmy miały takie same szanse na wyświetlanie reklam, jak i duże biznesy. Od budżetu zależy oczywiście skala i zasięg Twojej kampanii reklamowej, jednak jeśli nie czujesz się pewnie przeznaczając pieniądze na płatną reklamę Google ADS, możesz zacząć od mniejszego budżetu. Jeśli wyniki kampanii reklamowej będą dla Ciebie zadowalające, możesz stopniowo zwiększać budżet reklamowy.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Pierwszy etap w kampanii remarketingowej Google ADS to wybór odpowiedniego środka przekazu Twojej reklamy. Aby był on trafny, warto wcześniej dokładnie przeanalizować różne kwestie, przede wszystkim w grupę odbiorców i cel Twojej firmy. Do wyboru jest kilka kampanii, które skupiają się na wyszukiwarce lub innych platformach Google. W zależności od wybranej metody, niezbędne jest opisanie Twojego produktu lub usługi, jaką świadczysz. Każda podjęta decyzja wpływa na skuteczność kampanii, dlatego warto powierzyć to profesjonalistom, na przykład Nam! Pomożemy Ci stworzyć efektywną reklamę w wybranej przez Ciebie formie. Najpierw poznamy Twoje potrzeby i oczekiwania związane z kampanią reklamową, a później dopasujemy wszystkie elementy tak, aby przyniosły Ci możliwie najlepsze i najszybsze efekty.
Jakie są główne zalety kampanii inteligentnych Google ADS? Przede wszystkim:
– kampanie inteligentne pozwalają szybko i łatwo tworzyć reklamy online,
– płacisz tylko wtedy, gdy użytkownicy klikną reklamę,
– przyciągasz więcej klientów do swojej wizytówki w Mapach Google,
– kampanie inteligentne wymagają tylko minimalnego udziału w bieżącym zarządzaniu – Google ADS wyświetla reklamy za Ciebie,
– docierasz do klientów, którzy korzystają z komputerów i urządzeń mobilnych takich jak telefony czy tablety,
– możesz sprawdzać skuteczność reklam w panelu informacyjnym, masz wszystko pod kontrolą.
Inteligentne kampanie w sieci reklamowej, czyli Smart Display Campaigns, są dostępne w Google ADS od kwietnia 2017 roku. Standardowa wersja kampanii w sieci reklamowej wymaga wskazania przez Ciebie określonej grupy docelowej odbiorów – jeśli nie wiesz, jak tego dokonać, wspólnie ją dobierzemy!
Reklamy w ramach kampanii produktowych w wyszukiwarce wyświetlają się nad wynikami organicznymi, co zapewnia ich dużą widoczność. Dogodne umiejscowienie reklam produktowych gwarantuje wysoką klikalność reklam kampanii w Google Shopping przez Twoich potencjalnych klientów, ponieważ widzą oni reklamy produktów, których szukają. Kampanie produktowe w Google Shopping to typ kampanii, który możesz włączyć w systemie reklamowym Google Ads. Umożliwia on pokazanie oferty Twojego sklepu internetowego w wyszukiwarce Google – od standardowych reklam tekstowych Google Shopping odróżnia je m.in. możliwość zaprezentowania aktualnej ceny bez potrzeby aktualizowania jej.
Kampanie SSC, czyli Inteligentne Kampanie Produktowe, wykorzystują najnowsze algorytmy od Google, aby maksymalizować wartość Twoich przychodów i trafiać do jak najszerszego grona Twoich potencjalnych klientów w przewidzianym przez Ciebie budżecie. W tych kampaniach wykorzystywany jest Smart Bidding, czyli automatyczne dostosowywanie stawek w czasie rzeczywistym. Sprawia to, że Twoje reklamy są bardziej konkurencyjne od reklam innych przedsiębiorców. Co bardzo istotne, okazuje się, że w obu wypadkach inteligentne kampanie produktowe dawały o około 20% lepsze wyniki, niż ich tradycyjne wersje.
SEM – Search Engine Marketing – to marketing w wyszukiwarkach. Jest to obszar działań związanych z promocją danego serwisu w wynikach wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania obejmują wyniki organiczne jak i wyniki płatne. Celem prowadzonych przez nas kampanii SEM jest zwiększenie widoczności Twojej strony internetowej w wyszukiwarce internetowej. Działania w ramach SEM mogą opierać się na optymalizacji Twojej strony www, na pozycjonowaniu jej, na kampanii linków sponsorowanych czy płatnej kampanii Google Ads.
PPC (z ang. Pay per click), to płatne wyniki wyszukiwania Twoich produktów czy też usług, które to pojawiają się na górze i na dole wyników wyszukiwania z oznaczeniem „Reklama” – tak, aby użytkownik potrafił odróżnić je od wyników organicznych. SEO, PPC oraz budowanie linków, to elementy składowe marketingu w wyszukiwarkach. Nie ukrywamy, że najlepsze efekty można osiągnąć stosując w strategii marketingowej wszystkie działania SEM. PPC jest świetnym uzupełnieniem pozycjonowania, nie zawsze jednak musisz zdecydować się na SEM w całości, szczególnie gdy dysponujesz ograniczonym budżetem. Wiele zależy od celu biznesowego, który chcesz osiągnąć, a także rodzaju branży, w której działasz.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Stawka dla kampanii zależy od słowa kluczowego i od listy odbiorców – generalnie od wybranego targetu. Wielkość stawki determinuje nie tylko konkurencja, ale także jakość konfiguracji reklamy. Na przykładzie kampanii tekstowej: Google Ads bierze pod uwagę wynik jakości słowa kluczowego, ranking reklamy oraz stawkę. Na wynik jakości słowa kluczowego składają się:
– trafność reklamy – tym wskaźnikiem system reklamowy Google Ads determinuje dopasowanie reklamy do odbiorcy;
– przewidywany CTR – czynnik wynikający z przewidywań algorytmu w związku z potencjalną wysokością współczynnika kliknięć;
– jakość strony docelowej.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Nasz specjalista Google Ads skonfiguruje reklamę Twojego biznesu tak, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określonej przez Nas wspólnie grupy odbiorców (czyli potencjalnych klientów). Odpowiednie dobranie fraz kluczowych (czyli zapytań, jakie wpisują użytkownicy w wyszukiwarce) wpływa na pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie, gdyż reklama tekstowa Google Ads przyciąga wówczas na stronę tylko użytkownika zainteresowanego Twoimi produktami lub usługami.
1. Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama bannerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach www i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.
Segment Performance Marketingu to bardzo dynamiczny sektor, w którym zmiany dzieją się każdego dnia. Jako osoby, które projektują i wdrażają reklamy w przestrzeni digitalowej, musimy być przygotowani na to, że nowe możliwości targetowania otrzymamy z dnia na dzień. Nie inaczej jest z Google Ads, które na początku roku umożliwiło targetowanie do nowych odbiorców. Jako marketer wiesz zapewne, jaka jest specyfika branży, w której działasz. Zapewne dysponujesz też informacjami o swoim kliencie.
Dopiero po zebraniu i przeanalizowaniu wszystkich informacji możesz się zabrać do przygotowywania kampanii reklamowej w Google ADS. Potrzebujemy informacji, by stworzyć kampanię idealną dla Ciebie i Twojego biznesu.
Google Ads ułatwia pisanie skutecznych tekstów reklamy i dołączanie do niej obrazów. Dzięki dostępnym formatom reklam pomożemy Ci ustalić, jak najlepiej utworzyć reklamę na podstawie Twoich celów reklamowych i marketingowych. W Google Ads to Ty decydujesz, ile wydajesz.
SEM to akronim od angielskiego wyrażenia Search Engine Marketing, które oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych. Innymi słowy, jest to ogół działań marketingowych mający wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie, możliwie największą liczbę wejść na stronę w wyniku kliknięcia w link z poziomu wyszukiwarki. Na pozycję można wpływać w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania (bezpłatnych) oraz płatnych wynikach wyszukiwania. SEM możemy podzielić na dwa główne obszary:
SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek, w skrócie często nazywana pozycjonowaniem stron (w wyszukiwarkach);
Reklamy PPC (Pay Per Click), czyli np. płatne kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords).
Reklama produktowa Google ADS to forma reklamy AdWords, która daje szereg możliwości na skuteczną promocję Twojego sklepu internetowego. Jest jednak jeden warunek – reklama taka musi być odpowiednio skonfigurowana. Dlatego tez oferujemy nie tylko opracowanie kampanii produktowej, dostosowanej do potrzeb i specyfiki Twojego sklepu, ale wykonujemy także cykliczną analizę prowadzonej przez nas kampanii oraz stały dostęp do jej raportów. Zapewniamy optymalny podział budżetów i działamy kompleksowo z gwarancją najwyższej jakości usług, stosując przy tym jasne zasady rozliczeń.
Audyt konta reklamowego jest częścią usługi, w ramach której realizujemy kampanię promocyjną w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google. Przeprowadzamy kompleksowe badanie weryfikujące poprawność funkcjonowania konta Google Ads, co pozwala nam m.in. tworzyć skuteczne reklamy, analizować wyniki kampanii i poprawnie zliczać konwersje. A to wszystko po to, abyś osiągał jak najlepsze wyniki sprzedaży.
Audyt Google Ads przeprowadzony przez specjalistę pozwoli ocenić, czy kampania jest prawidłowo prowadzona i wyeliminować ewentualne błędy. Decydując się na audyt Google Ads zyskasz odpowiednio zoptymalizowaną kampanię, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby odbiorców i większych przychodów. Dzięki kilku prostym krokom dowiesz się, czy Twoja kampania i konto Google Ads są tak skuteczne, jak mogą być!
Bez względu na rozmiar działań promujących, audyt konta reklamowego jest niezbędny do tego, by wykorzystać wszystkie jego możliwości. Niezależnie od tego, czy kampania reklamowa w Google prowadzona jest na własną rękę, czy zlecona zewnętrznej firmie, audyt pomoże ocenić celowość środków wydawanych na promocję. Weryfikacja wdrażanych rozwiązań ma szczególne znaczenie w przypadku niekorzystnej korelacji wydatków z efektami wizerunkowymi i biznesowymi. To właśnie odpowiednia optymalizacja zapewnia efektywne zarządzanie kosztami, jakie poniesiesz z tytułu reklamy Twojej firmy w internecie. Klienci decydujący się na naszą pomoc, mogą być pewni, że zidentyfikujemy problem i wprowadzimy odpowiednie działania optymalizacyjne.
Oto najważniejsze korzyści z wyboru takiego sposobu reklamowania się:
-szybkie umieszczenie strony w konkretnych wynikach wyszukiwania,
-zapewnienie jej dobrej widoczności,
-możliwość dokonywania zmian,
-dotarcie do potencjalnych klientów,
-zdobycie wartościowego ruchu na stronę,
-korzystny stosunek wydatków do przychodów.
Na jakiej zasadzie działają linki sponsorowane?
– Przy pomocy plików cookie, a także określonych działań, które potencjalny klient wykonał lub tego nie zrobił, zostają one umieszczone w konkretnym segmencie użytkowników Twojej strony.
– Jeżeli odbiorca wyłączył witrynę z jakiegoś powodu i nie zrobił u Ciebie zakupów, to wkrótce zaczyna widzieć konkretną reklamę Twoich produktów. Dotyczy to jedynie tych kanałów lub platform, z którymi współpracujesz i prowadzisz tam kampanię marketingową.
To, co najważniejsze w działaniach remarketingowych, to utrzymanie marki i Twoich produktów w świadomości klientów. To również zachęcenie ich do powrotu na Twoją stronę. Zastanawiasz się,czy remarketing faktycznie działa w ten sposób na Twoich potencjalnych klientów? W większości przypadków właśnie tak jest, przede wszystkim ze względu na panujące trendy. W obecnych czasach klienci cenią sobie przede wszystkim indywidualnie dopasowane reklamy, które spełniają ich potrzeby. Dlatego według różnych źródeł, remarketing uznawany jest za jedną z najskuteczniejszych metod, które wpływają na poprawienie skuteczności reklamy Twojej firmy. Dotyczy to głównie wyszukiwarki Google i mediów społecznościowych, np. Facebooka czy YouTube.
Co składa się na budżet kampanii Google Ads?
– środki na kliknięcia,
– prowadzenie kampanii,
– opieka certyfikowanego specjalsty ds. Google Ads,
– utworzenie grup i treści reklam,
– konfiguracja kampanii,
– instalacja Google Analytics,
– bieżące monitorowanie i optymalizacja kampanii,
– szczegółowy raport po przeprowadzonej kampanii.
Skorzystaj także z 12 porad optymalizacji Google Ads.
Ponadto zapraszamy do zapoznania się z optymalizacją konwersji
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.