Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Tarnów

Google ADS to platforma, która umożliwia wykonywanie płatnych kampanii reklamowych w sieci Google. Pełni ona bardzo ważną rolę w marketingu internetowym. Kampania Google ADS jest narzędziem bardzo chętnie wybieranym przez naszych klientów. Mocną stroną Google ADS jest elastyczność, możliwość stworzenia kampanii online przy niewielkim budżecie, kierowanie Twoim reklam do klientów, którzy są potencjalnymi kupcami. Kampanie Google ADS określają też dokładne przełożenie prowadzonych działań na wyniki.

reklama produktowa

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Odbierz 3500 zł dodatkowego budżetu na start!

Wybierz wariant dla swojej firmy. Oferta ograniczona czasowo!
1200

Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.

2500

Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.

3500

Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii

Kampania Google Ads Tarnów

Kampania Adwords

Możemy rozróżnić cztery podstawowe typy kampanii Adwords:

1. Search – reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania.
2. Display – kreacje graficzne wyświetlane w witrynach należących do sieci partnerów Google.
3. Youtube – wideo w sieci YouTube i partnerów Google.
4. PLA – kampanie sprzedażowe, czyli reklamy produktowe w sieci wyszukiwania.

Nie oznacza to jednak, że na tych czterech wariantach kończy się Twój wybór związany z kampanią Adwords. Każdy typ kampanii ma rozmaite możliwości konfiguracyjne pod wpływem optymalizacji i może realizować Twoje różne cele.

Kampania lokalna Google Ads

Reklamowanie sklepu internetowego w Google ADS może przynieść ogromne korzyści Twojej firmie – od wzrostu zainteresowania Twoją witryną internetową, po zwiększenie rozpoznawalności marki czy też generowanie sprzedaży Twoich produktów. Wybierz cel, który chciałbyś osiągnąć i skontaktuj się z nami, a my zastanowimy się, w jaki sposób Ci pomóc, by Twoje produkty zyskały jak najwyższą sprzedaż. Prowadzenie kampanii Google ADS możesz rozpocząć bez względu na to, jaki posiadasz na nią budżet. Algorytmy Google działają w taki sposób, żeby niewielkie firmy miały takie same szanse na wyświetlanie reklam, jak i duże biznesy. Od budżetu zależy oczywiście skala i zasięg Twojej kampanii reklamowej, jednak jeśli nie czujesz się pewnie przeznaczając pieniądze na płatną reklamę Google ADS, możesz zacząć od mniejszego budżetu. Jeśli wyniki kampanii reklamowej będą dla Ciebie zadowalające, możesz stopniowo zwiększać budżet reklamowy.

Kampania remarketingowa Google Ads

Pierwszy etap w kampanii remarketingowej Google ADS to wybór odpowiedniego środka przekazu Twojej reklamy. Aby był on trafny, warto wcześniej dokładnie przeanalizować różne kwestie, przede wszystkim w grupę odbiorców i cel Twojej firmy. Do wyboru jest kilka kampanii, które skupiają się na wyszukiwarce lub innych platformach Google. W zależności od wybranej metody, niezbędne jest opisanie Twojego produktu lub usługi, jaką świadczysz. Każda podjęta decyzja wpływa na skuteczność kampanii, dlatego warto powierzyć to profesjonalistom, na przykład Nam! Pomożemy Ci stworzyć efektywną reklamę w wybranej przez Ciebie formie. Najpierw poznamy Twoje potrzeby i oczekiwania związane z kampanią reklamową, a później dopasujemy wszystkie elementy tak, aby przyniosły Ci możliwie najlepsze i najszybsze efekty.

Kampania inteligentna Google Ads

Jakie są główne zalety kampanii inteligentnych Google ADS? Przede wszystkim:

– kampanie inteligentne pozwalają szybko i łatwo tworzyć reklamy online,
– płacisz tylko wtedy, gdy użytkownicy klikną reklamę,
– przyciągasz więcej klientów do swojej wizytówki w Mapach Google,
– kampanie inteligentne wymagają tylko minimalnego udziału w bieżącym zarządzaniu – Google ADS wyświetla reklamy za Ciebie,
– docierasz do klientów, którzy korzystają z komputerów i urządzeń mobilnych takich jak telefony czy tablety,
– możesz sprawdzać skuteczność reklam w panelu informacyjnym, masz wszystko pod kontrolą.

Inteligentne kampanie w sieci reklamowej, czyli Smart Display Campaigns, są dostępne w Google ADS od kwietnia 2017 roku. Standardowa wersja kampanii w sieci reklamowej wymaga wskazania przez Ciebie określonej grupy docelowej odbiorów – jeśli nie wiesz, jak tego dokonać, wspólnie ją dobierzemy!

Kampania produktowa Google Ads

Reklamy w ramach kampanii produktowych w wyszukiwarce wyświetlają się nad wynikami organicznymi, co zapewnia ich dużą widoczność. Dogodne umiejscowienie reklam produktowych gwarantuje wysoką klikalność reklam kampanii w Google Shopping przez Twoich potencjalnych klientów, ponieważ widzą oni reklamy produktów, których szukają. Kampanie produktowe w Google Shopping to typ kampanii, który możesz włączyć w systemie reklamowym Google Ads. Umożliwia on pokazanie oferty Twojego sklepu internetowego w wyszukiwarce Google – od standardowych reklam tekstowych Google Shopping odróżnia je m.in. możliwość zaprezentowania aktualnej ceny bez potrzeby aktualizowania jej.

Optymalizacja kampanii produktowej

Kampanie SSC, czyli Inteligentne Kampanie Produktowe, wykorzystują najnowsze algorytmy od Google, aby maksymalizować wartość Twoich przychodów i trafiać do jak najszerszego grona Twoich potencjalnych klientów w przewidzianym przez Ciebie budżecie. W tych kampaniach wykorzystywany jest Smart Bidding, czyli automatyczne dostosowywanie stawek w czasie rzeczywistym. Sprawia to, że Twoje reklamy są bardziej konkurencyjne od reklam innych przedsiębiorców. Co bardzo istotne, okazuje się, że w obu wypadkach inteligentne kampanie produktowe dawały o około 20% lepsze wyniki, niż ich tradycyjne wersje.

Kampania SEM

SEM – Search Engine Marketing – to marketing w wyszukiwarkach. Jest to obszar działań związanych z promocją danego serwisu w wynikach wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania obejmują wyniki organiczne jak i wyniki płatne. Celem prowadzonych przez nas kampanii SEM jest zwiększenie widoczności Twojej strony internetowej w wyszukiwarce internetowej. Działania w ramach SEM mogą opierać się na optymalizacji Twojej strony www, na pozycjonowaniu jej, na kampanii linków sponsorowanych czy płatnej kampanii Google Ads.

Kampania PPC

PPC (z ang. Pay per click), to płatne wyniki wyszukiwania Twoich produktów czy też usług, które to pojawiają się na górze i na dole wyników wyszukiwania z oznaczeniem „Reklama” – tak, aby użytkownik potrafił odróżnić je od wyników organicznych. SEO, PPC oraz budowanie linków, to elementy składowe marketingu w wyszukiwarkach. Nie ukrywamy, że najlepsze efekty można osiągnąć stosując w strategii marketingowej wszystkie działania SEM. PPC jest świetnym uzupełnieniem pozycjonowania, nie zawsze jednak musisz zdecydować się na SEM w całości, szczególnie gdy dysponujesz ograniczonym budżetem. Wiele zależy od celu biznesowego, który chcesz osiągnąć, a także rodzaju branży, w której działasz.

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Kampanie Google Ads Tarnów

Google Ads (kiedyś Google Adwords), to system reklamowy firmy Google, umożliwiający wyświetlanie reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce, jak i reklamy graficzne (bannerowe) w sieci reklamowej Google Display Network oraz reklamy wideo w portalu YouTube. Jeśli chcesz rozwinąć swoją kampanię reklamową w Tarnowie, napisz do nas, a zajmiemy się tym za Ciebie, profesjonalnie i skutecznie rozwijając Twoją Google ADS!Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?1.Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google. 2. Google Display Network, czyli reklama bannerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach WWW i w aplikacjach. 3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.

Prowadzenie kampanii Adwords

Po rozmowie z Tobą, przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z Twoją ofertą Google Ads, a następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads. Skonfigurujemy także zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi Nam optymalizować kampanię Google i zapewni najwyższą skuteczność reklamy na Twojej stronie. Z precyzją dotrzemy do Twojej grupy docelowej, maksymalizując zyski. Prowadzenie kampanii Google Ads powierz specjalistom z wieloletnim doświadczeniem!

Optymalizacja kampanii Google Ads

Optymalizacja kampanii w Google Ads to ogół czynności, które umożliwiają osiągnięcie możliwie jak największej efektywności Twojej reklamy. Wiele osób na pierwszy rzut oka może stwierdzić, że kampania Google Ads wydaje się prosta do zorganizowania. Należy przygotować słowa kluczowe, następnie utworzyć reklamę tekstową i czekać na nowych klientów. Jednak w praktyce wygląda to zupełnie inaczej. Optymalizacja kampanii jest procesem skomplikowanym.

Obsługa Google Ads

Prowadzenie kampanii Google Ads powierz specjalistom z wieloletnim doświadczeniem! Dedykowane narzędzia, a także szeroka wiedza w obszarze marketingu, UI, UX oraz analityki ma wpływ nie tylko na lepsze efekty kampanii Ads, ale również na niższe koszty konwersji i wyższą stopę zwrotu kosztów reklam Google. Z nami koszty kampanii Google Ads masz pod pełną kontrolą!Przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z Twoją ofertą, następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads. Skonfigurujemy zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi optymalizować kampanię Google i zapewni jej najwyższą skuteczność. Z precyzją dotrzemy do Twojej grupy docelowej, maksymalizując zyski.

Double Digital w liczbach

4.8⋆

ocena w Google

25+

rynków eksportowych

10 lat

doświadczenia

10 mln

zarządzanego budżetu

Odtwórz wideo

Wycena Google Ads

Kampanie reklamowe Google Ads (d. Google AdWords) to gwarancja dotarcia do użytkowników dokładnie w momencie, gdy wyszukują Twojego produktu lub usługi. Nie zwlekaj i powierz profesjonalistom prowadzenie i optymalizowanie Twoich kampanii – wypracujemy dla Ciebie większy przychód, zwiększymy współczynnik konwersji i dostarczymy więcej klientów.

Reklama Google koszt

Google Ads to jedno z najbardziej popularnych narzędzi reklamowych, które działają w systemie aukcyjnym czasu rzeczywistego. Oznacza to, że płatność za naszą kampanię będzie miała miejsce w tym momencie, w którym reklama jest wyświetlana. Jest to jeden z najszybszych sposobów na zakup reklamy online. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest Google Ads, jakie są jego wady i zalety, ile to kosztuje i jak samodzielnie ustawić kampanię.

Google Ads cennik

Stawka dla kampanii zależy od słowa kluczowego i od listy odbiorców – generalnie od wybranego targetu. Wielkość stawki determinuje nie tylko konkurencja, ale także jakość konfiguracji reklamy. Na przykładzie kampanii tekstowej: Google Ads bierze pod uwagę wynik jakości słowa kluczowego, ranking reklamy oraz stawkę. Na wynik jakości słowa kluczowego składają się:

– trafność reklamy – tym wskaźnikiem system reklamowy Google Ads determinuje dopasowanie reklamy do odbiorcy;
– przewidywany CTR – czynnik wynikający z przewidywań algorytmu w związku z potencjalną wysokością współczynnika kliknięć;
– jakość strony docelowej.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Reklama Google Ads Tarnów

Nasz specjalista Google Ads skonfiguruje reklamę Twojego biznesu tak, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określonej przez Nas wspólnie grupy odbiorców (czyli potencjalnych klientów). Odpowiednie dobranie fraz kluczowych (czyli zapytań, jakie wpisują użytkownicy w wyszukiwarce) wpływa na pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie, gdyż reklama tekstowa Google Ads przyciąga wówczas na stronę tylko użytkownika zainteresowanego Twoimi produktami lub usługami.

Reklamy Adwords

Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?

1. Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama bannerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach www i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.

 

Reklamy PPC

PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.

Google Ads B2B

Segment Performance Marketingu to bardzo dynamiczny sektor, w którym zmiany dzieją się każdego dnia. Jako osoby, które projektują i wdrażają reklamy w przestrzeni digitalowej, musimy być przygotowani na to, że nowe możliwości targetowania otrzymamy z dnia na dzień. Nie inaczej jest z Google Ads, które na początku roku umożliwiło targetowanie do nowych odbiorców. Jako marketer wiesz zapewne, jaka jest specyfika branży, w której działasz. Zapewne dysponujesz też informacjami o swoim kliencie.
Dopiero po zebraniu i przeanalizowaniu wszystkich informacji możesz się zabrać do przygotowywania kampanii reklamowej w Google ADS. Potrzebujemy informacji, by stworzyć kampanię idealną dla Ciebie i Twojego biznesu.

Google Ads firma

Google Ads ułatwia pisanie skutecznych tekstów reklamy i dołączanie do niej obrazów. Dzięki dostępnym formatom reklam pomożemy Ci ustalić, jak najlepiej utworzyć reklamę na podstawie Twoich celów reklamowych i marketingowych. W Google Ads to Ty decydujesz, ile wydajesz.

Reklama SEM

SEM to akronim od angielskiego wyrażenia Search Engine Marketing, które oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych. Innymi słowy, jest to ogół działań marketingowych mający wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie, możliwie największą liczbę wejść na stronę w wyniku kliknięcia w link z poziomu wyszukiwarki. Na pozycję można wpływać w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania (bezpłatnych) oraz płatnych wynikach wyszukiwania. SEM możemy podzielić na dwa główne obszary:

SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek, w skrócie często nazywana pozycjonowaniem stron (w wyszukiwarkach);

Reklamy PPC (Pay Per Click), czyli np. płatne kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords).

Reklama produktowa Google

Reklama produktowa Google ADS to forma reklamy AdWords, która daje szereg możliwości na skuteczną promocję Twojego sklepu internetowego. Jest jednak jeden warunek – reklama taka musi być odpowiednio skonfigurowana. Dlatego tez oferujemy nie tylko opracowanie kampanii produktowej, dostosowanej do potrzeb i specyfiki Twojego sklepu, ale wykonujemy także cykliczną analizę prowadzonej przez nas kampanii oraz stały dostęp do jej raportów. Zapewniamy optymalny podział budżetów i działamy kompleksowo z gwarancją najwyższej jakości usług, stosując przy tym jasne zasady rozliczeń.

Audyt Google Ads

Audyt konta reklamowego jest częścią usługi, w ramach której realizujemy kampanię promocyjną w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google. Przeprowadzamy kompleksowe badanie weryfikujące poprawność funkcjonowania konta Google Ads, co pozwala nam m.in. tworzyć skuteczne reklamy, analizować wyniki kampanii i poprawnie zliczać konwersje. A to wszystko po to, abyś osiągał jak najlepsze wyniki sprzedaży.

Audyt kampanii Adwords

Audyt Google Ads przeprowadzony przez specjalistę pozwoli ocenić, czy kampania jest prawidłowo prowadzona i wyeliminować ewentualne błędy. Decydując się na audyt Google Ads zyskasz odpowiednio zoptymalizowaną kampanię, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby odbiorców i większych przychodów. Dzięki kilku prostym krokom dowiesz się, czy Twoja kampania i konto Google Ads są tak skuteczne, jak mogą być!

audyt google ads

Audyt konta Adwords

Bez względu na rozmiar działań promujących, audyt konta reklamowego jest niezbędny do tego, by wykorzystać wszystkie jego możliwości. Niezależnie od tego, czy kampania reklamowa w Google prowadzona jest na własną rękę, czy zlecona zewnętrznej firmie, audyt pomoże ocenić celowość środków wydawanych na promocję. Weryfikacja wdrażanych rozwiązań ma szczególne znaczenie w przypadku niekorzystnej korelacji wydatków z efektami wizerunkowymi i biznesowymi. To właśnie odpowiednia optymalizacja zapewnia efektywne zarządzanie kosztami, jakie poniesiesz z tytułu reklamy Twojej firmy w internecie. Klienci decydujący się na naszą pomoc, mogą być pewni, że zidentyfikujemy problem i wprowadzimy odpowiednie działania optymalizacyjne.

Linki sponsorowane Google Adwords Tarnów

Oto najważniejsze korzyści z wyboru takiego sposobu reklamowania się:

-szybkie umieszczenie strony w konkretnych wynikach wyszukiwania,
-zapewnienie jej dobrej widoczności,
-możliwość dokonywania zmian,
-dotarcie do potencjalnych klientów,
-zdobycie wartościowego ruchu na stronę,
-korzystny stosunek wydatków do przychodów.

Linki sponsorowane cennik

Na jakiej zasadzie działają linki sponsorowane?

– Przy pomocy plików cookie, a także określonych działań, które potencjalny klient wykonał lub tego nie zrobił, zostają one umieszczone w konkretnym segmencie użytkowników Twojej strony.

– Jeżeli odbiorca wyłączył witrynę z jakiegoś powodu i nie zrobił u Ciebie zakupów, to wkrótce zaczyna widzieć konkretną reklamę Twoich produktów. Dotyczy to jedynie tych kanałów lub platform, z którymi współpracujesz i prowadzisz tam kampanię marketingową.

To, co najważniejsze w działaniach remarketingowych, to utrzymanie marki i Twoich produktów w świadomości klientów. To również zachęcenie ich do powrotu na Twoją stronę. Zastanawiasz się,czy remarketing faktycznie działa w ten sposób na Twoich potencjalnych klientów? W większości przypadków właśnie tak jest, przede wszystkim ze względu na panujące trendy. W obecnych czasach klienci cenią sobie przede wszystkim indywidualnie dopasowane reklamy, które spełniają ich potrzeby. Dlatego według różnych źródeł, remarketing uznawany jest za jedną z najskuteczniejszych metod, które wpływają na poprawienie skuteczności reklamy Twojej firmy. Dotyczy to głównie wyszukiwarki Google i mediów społecznościowych, np. Facebooka czy YouTube.

Linki sponsorowane Google cennik

Co składa się na budżet kampanii Google Ads?

– środki na kliknięcia,
– prowadzenie kampanii,
– opieka certyfikowanego specjalsty ds. Google Ads,
– utworzenie grup i treści reklam,
– konfiguracja kampanii,
– instalacja Google Analytics,
– bieżące monitorowanie i optymalizacja kampanii,
– szczegółowy raport po przeprowadzonej kampanii.

Skorzystaj także z 12 porad optymalizacji Google Ads.

Ponadto zapraszamy do zapoznania się z optymalizacją konwersji

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (4 opinie)