

Kampanie Google to jeden z lepszych działań, jakie możesz podjąć, chcąc stworzyć skuteczne działania marketingowe obejmujące Twoją firmę. Google Ads to bezkonkurencyjny wybór, w takich kwestiach jak ilość dostępnych formatów, zasięg, a także koszty. Możesz dokonać tego samodzielnie, jak i zgłosić się do naszej agencji marketingowej!
Dobrze zaplanowana kampania marketingowa w Internecie powinna łączyć w sobie pozycjonowanie stron, jak i działania PPC, czyli Pary Per Click. Dzięki temu te działy promocji doskonale się uzupełniają. W momencie, kiedy na wyniki pozycjonowania trzeba czekać nieco dłużej, Pay Per Click przynosi pozytywne wieści praktycznie po kilku dniach.
Pozwól sobie i swojej firmie na pocyzjonowanie lokalne, zamiast decydować się na ogromną reklamę, która nie trafi do osób z Twojego regionu. Jeśli chcesz, aby klienci trafili do Ciebie, połącz ją z Google Ads oraz Google “Moja firma”. Warto mieć wizytówkę w Google Maps.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Remarketing, wbrew pozorom, to bardzo atrakcyjna, efektywna oraz popularna kampania Google Ads. Tworzona jest po to, aby dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów. Chodzi w niej o to, aby skusić te osoby, które już wcześniej były na Twojej stronie, jednak jeszcze nic nie kupiły.
Nie wszystkie kampanie Google muszą być tworzone przez człowieka. Obecnie może się tym zająć sztuczna inteligencja. Inteligentna kampania nazywana jest inaczej Smart Display Campaigns.
Produktowa kampania Google Ads to fantastyczny typ działań, dzięki którym klient uzyska od Ciebie wiele cennych informacji odnośnie produktu. Możesz do tego dołączyć zdjęcie, cenę, nazwę oraz najważniejsze dane.
Każdemu zależy na tym, aby kampania Google Ads przyniosła odpowiednie efekty. Skorzystaj więc z optymalizacji kampanii. Zwracaj uwagę na feed produktowy, docelowy ROAS czy odpowiedni model atrybucji.
Search Engine Marketing obejmuje różne działania w marketingu internetowym. Celem ich jest osiągnięcie najlepszej dla Twojej firmy widoczności w wyszukiwarce Google. Kampania SEM to połączenie PPC oraz pozycjonowania.
PPC to skrót od Pay Per Click. Jest to sposób promocji, w której płacisz jedynie za kliknięcie przez klienta w link prowadzący do Twojego sklepu czy strony internetowej. W zależności od tego, jaki masz budżet na reklamę, możesz ustawić miesięczny lub dzienny budżet na kliknięcia.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Niezależnie do tego, z którego miasta pochodzisz, chętnie wesprzemy Twoją firmę. Działamy na terenie Pomorza, ale również całej Polski. Oferujemy świetne reklamy Google Ads, które są najskuteczniejsze, a przy okazji stosunkowo tanie.
Kampanie Google to nic innego, jak typ reklamy PPC. Nie musisz płacić tutaj za nic innego, jak tylko za prawdziwe działania, takie jak kliknięcie w link przez potencjalnego klienta, który przeniesie go do Twojej strony internetowej.
Jeśli chcesz znać realne ceny i obliczyć sobie mniej więcej koszty, warto zachować elastyczność, ustawić limit budżetu, a w przypadku budżetu miesięcznego – nie przekraczać go pod żadnym pozorem.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
W naszej agencji mamy wyszkolonych specjalistów, którzy skonfigurują dla Ciebie reklamę. Będzie ona odpowiadała za Twój sukces.
W przypadku kampanii Google Ads, można wyróżnić 3 składowe. Tekstowe reklamy Google Ads Search, reklamy banerowe Google Dispaly Network oraz kampanie produktowe Google Shopping.
PPC to fantastyczny model, w którym firma płaci jedynie za realne kliknięcia klienta w baner reklamowy przenoszący go do Twojego sklepu.
Marketerzy doskonale zdają sobie sprawę, że aby dotrzeć do klientów, trzeba ich poznać. Podobnie jest w przypadku naszej agencji. Musimy poznać Ciebie, Twoją branżę oraz musimy wiedzieć, czego oczekują Twoi klienci.
Google Ads Firma to ciekawy sposób na to, by zaistnieć na rynku lokalnym. Możesz pomóc internautom w dotarciu do informacji o Twojej firmie. Wystarczy, że przy pomocy profilu Firma utworzyć oraz zweryfikujesz swoją firmę.
SEM to dobrej jakości kampanie Google marketingowe, które realizowane są głównie przy pomocy wyszukiwarki Google oraz w formie kampanii PPC.
Dając klientowi reklamę produktową, warto w niej zawrzeć zdjęcie, nazwę, cenę oraz kilka ciekawostek dotyczących tej rzeczy czy usługi.
Audyt to konieczność, jeśli chcesz mieć dobre wyniki. Każdy punkt warto przeanalizować i względem niego opracować kampanię marketingową.
Jeśli chcesz poprawić kampanie Google, konieczne jest wykonanie rzetelnego audytu. W ten sposób nasza agencja znacznie lepiej dopasuje Twoje kampanie Google Ads do potrzeb Twoich klientów i szybciej pojawisz się w wynikach wyszukiwania.
Audyt konta to pierwszy krok do tego, aby zniwelować wydatki na rzeczy, które nie mają sensu, a zwiększyć tam, gdzie widać realne efekty
Pierwsza zasadą dobrego marketingu jest ta, by szukać klientów zawsze tam, gdzie jest ich dużo. Świetną opcją jest wyszukiwarka Google. Linki sponsorowane to doskonałe narzędzie dla firm istniejących, jak i nowych.
Kampanie Google Ads dają sporo możliwości. Do dyspozycji jest wiele formatów reklam. To dzięki nim możesz zrealizować cele biznesowe, zaprezentować produkty czy zweryfikować, które działania przynoszą efekty.
Linki sponsorowane to liczne możliwości oraz stosunkowo niskie ceny. Warto się zapoznać z naszą ofertą!
Polecane artykuły na blogu:
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.