Google ADS to system umożliwiający płatną reklamę w Google, nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w sieci wyszukiwania Google – czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Istotą płatnych kampanii Google jest płatność za kliknięcie, koszty ponosisz dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę. Samo jej wyświetlanie jest darmowe. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy, które obejmują: reklamę w wynikach wyszukiwania, reklamę produktową w wynikach wyszukiwania, reklamę w sieci reklamowej Google, remarketing dynamiczny i w wyszukiwarce, reklamy na platformie YouTube oraz na Gmailu i reklamę w aplikacjach. Reklama może wyświetlać się w formacie tekstowym, graficznym i video, a nawet dynamicznym, w postaci grafiki lub treści i obrazu. Dzięki wielu typom reklam system reklamowy Google ADS stanowi rozbudowaną formę reklamy zarówno dla firm, jak i sklepów internetowych.
Formularz kontaktowy
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Kampania produktowa pozwala na promowanie oferty Twojego sklepu internetowego lub lokalny asortyment, zwiększyć ruch na stronie ww lub w Twoim lokalnym sklepie i docierać do lepiej dobranych, potencjalnych klientów. Wyślij nam dane o produktach, jakie posiadasz, a my użyjemy Twojej kampanii do tworzenia reklam w Google i w sieci, aby potencjalni klienci mogli zobaczyć, co sprzedajesz. Takie reklamy nazywamy produktowymi, ponieważ mają inną, graficzną formę. W przeciwieństwie do reklamy tekstowej, która wyświetla tylko tekst, reklama produktowa zawiera zdjęcie produktu, a także tytuł, cenę i nazwę Twojego sklepu. Dzięki temu użytkownicy uzyskają więcej informacji o Twoich produktach, zanim klikną reklamę, a Ty zdobędziesz więcej potencjalnych klientów.
Regularna optymalizacja Twojej kampanii produktowej to bardzo ważne działanie, które prowadzi do osiągania sukcesów i dobrych wyników całej kampanii reklamowej. W tym celu należy skupić się na kwestiach takich jak Feed produktowy, na którego podstawie tworzona jest reklama, na odpowiednim doborze stawek, zgodnie z Twoim celem, na zmianie modelu atrybucji, dopasowaniu reklamy pod klienta i informowaniu go o aktualnych promocjach czy wyprzedażach. To wszystko wpływa na jakość Twoich usług. Jeśli potrzebujesz pomocy w kwestii optymalizacji kampanii produktowej, zajmiemy się tym za Ciebie, wystarczy, że zgłosisz się do Nas w celu uzyskania pomocy!
Kampania SEM to bardzo ważny element pozyskiwania klientów. To właśnie dzięki niej Twoje produkty wyświetlają się na wszystkie możliwe frazy używane przez potencjalnych klientów. To właśnie oni przychodzą do Ciebie, nie musisz ich w żaden sposób atakować, ani zachęcać do przyjścia na Twoją stronę www. Oczywiście, sam proces dobrze wykonanej kampanii SEM nie jest taki prosty, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie Nam Twojej kampanii, abyśmy wprowadzili wszelkie, możliwe działania, by Twój biznes przyciągał jak największą ilość potencjalnych klientów.
Kampania SEM to nic innego, jak kampania marketingowa w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamie w formie linków sponsorowanych i reklam produktowych możesz dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Twoja reklama będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania, ale także na stronach i w aplikacjach klientów. Kampania SEM realizuje się najczęściej w formie kampanii PPC, co sprawia, że opłata za reklamę pobierana jest dopiero w momencie, kiedy potencjalny ochotnik na nią kliknie. To pozwoli Ci zoptymalizować ilość ponoszonych kosztów!
Pay Per Click czyli kampania PPC, to w dosłownym tłumaczeniu “płatność za kliknięcie”. Decydując się na tego typu promocje, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to klient kliknie w reklamę i zostanie przekierowany na stronę internetową Twojego sklepu. Kampania PPC wyróżnia się finansową elastycznością. Dzięki tego typu działaniom możesz uzyskać całkowitą kontrolę nad budżetem reklamowym. A jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu kampanii reklamowej, oddelegowany do Twojej kampanii specjalista z naszej ekipy zajmie się każdym szczegółem kampanii Google ADS.
Do początku roku 2016 linki sponsorowane AdWords pojawiały się po prawej stronie wyszukiwań w Google w postaci boksów sponsorowanych oraz nad wynikami naturalnymi. Struktura ta umożliwiała pojawienie się maksymalnie 11 reklam, z czego 3 stanowiły komunikaty marketingowe nad wynikami organicznymi, a reszta pojawiała się po prawej stronie bądź pod podpowiedziami wyszukiwarki internetowej.Po zmianach wprowadzonych przez Google, działania promocyjne w ramach kampanii AdWords emitowane są teraz tylko nad i pod wynikami organicznymi.Dzięki takiej przebudowie użytkownicy będą widzieć więcej reklam Twojego sklepu nad wynikami organicznymi. Ty natomiast zyskasz szansę na dotarcie do użytkowników reklamami precyzyjnie dopasowanymi do ich zapytań i potrzeb.
Zalety kampanii PPC:
Kampanie PPC odznaczają się szybkością, możliwością monitorowania na bieżąco ich efektów oraz dużą elastycznością. Są jednak krótkotrwałe i wiążą się z większymi kosztami.
Jeśli jesteś właścicielem początkującego biznesu, możesz zastanowić się nad wyborem najtańszych fraz i najprostszych form kampanii. Warto również rozważyć opcję płatnych boksów na portalach społecznościowych, których możliwości rosną z dnia na dzień. Powierz nam swoją firmę, a my zajmiemy się wszystkim w profesjonalny sposób, abyś zyskał jak najlepsze wyniki sprzedaży i osiągnął sukces w jak najszybszym czasie!
Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?
1.Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama banerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach WWW i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
Jakie są zalety korzystania z kampanii Google ADS?
1. Sam ustalasz wysokość budżetu kampanii, który chcesz wydać w przeciągu dnia, tygodnia czy miesiąca na kampanię AdWords.
Sam decydujesz o tym, któremu z klientów wyświetli się reklama (na jakie słowa kluczowe, na jakim obszarze).
2. W każdym momencie możesz włączyć lub też wyłączyć reklamę Google AdWords, wystarczy, że nas poinformujesz o takiej chęci.
3. Ty decydujesz o tym, ile maksymalnie zapłacisz za kliknięcie poszczególnych słów kluczowych.
Double Digital w liczbach
pozytywnych opinii
rynków eksportowych
doświadczenia
zarządzanego budżetu
Już na samym początku można zauważyć, że podstawowy koszt reklam Google Ads, czyli opłata za ich wyświetlenia lub kliknięcia, został zwiększony o koszt obsługi. Pojawia się tu oczywista chęć, aby z niej zrezygnować, a tym samym zmniejszyć wydatki na reklamę. Niestety, taki błąd popełnia wiele osób chcących za wszelką cenę „optymalizować” koszta. Efektem tych działań jest tak zwane “przepalanie budżetu”. Pieniądze na reklamę zostały wydane, ona się wyświetliła, ale efektu brak. Dlaczego? Ponieważ gdzieś po drodze zostały popełnione mniejsze lub większe błędy. Są one wynikiem braku doświadczenia i wiedzy, a także nieznajomości wszystkich możliwości konfiguracyjnych Google Ads. Dlatego w trosce o swój budżet, jak również efektywność całej kampanii, najlepiej powierzyć swój biznes osobom, które profesjonalnie zajmą się Twoją kampanią Google ADS.
Kampanie reklamowe w Google Ads to jedna z najbardziej efektywnych metod marketingowych. Z pomocą tego rozbudowanego systemu reklamowego możemy wyświetlać reklamy w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, a także na milionach stron należących do Sieci Reklamowej Google. Wielu przedsiębiorców, którzy chcą być widoczni w wyszukiwarce, nie wiedzą, ile kosztuje reklama w Google i nie zdają sobie sprawy, jakimi środkami muszą dysponować, aby działania reklamowe były efektywne i przyniosły zwrot z inwestycji. My znamy odpowiedź! Po szczegółowej analizie Twojej firmy i dopasowaniu kampanii reklamowej pod jej potrzeby, podamy Ci szczegółowy kosztorys.
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Każdy kto prowadzi firmę i choć trochę korzysta z internetu, na pewno słyszał o płatnych reklamach sponsorowanych. Ich liderem jest oczywiście Google. Dawniej reklamy te nazywały się Google Adwords. Od pewnego czasu ich nazwa uległa zmianie na Google Ads. Ile kosztuje kampania Google Ads? Czy każdego stać na korzystanie z możliwości, jakie dają płatne reklamy? Przekonajmy się o tym, kontaktując się z nami!
Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?
1. Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama banerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach www i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.
Jako marketer wiesz zapewne, jaka jest specyfika branży, w której działasz. Zapewne dysponujesz też informacjami o swoim kliencie.
Dopiero po zebraniu i przeanalizowaniu wszystkich informacji możesz się zabrać do przygotowywania kampanii reklamowej w Google ADS. Potrzebujemy informacji, by stworzyć kampanię idealną dla Ciebie i Twojego biznesu.
Przed rozpoczęciem tworzenia reklam w Google Ads skierowanych do B2B warto, abyśmy zwizualizowali sobie grupę odbiorców, do której chcemy dotrzeć z naszą ofertą. Czy oferowane produkty bądź usługi są odpowiednie dla osób w każdym wieku i z każdego regionu kraju? A może oferta tyczy się tylko jednej, konkretnie zdefiniowanej grupy odbiorców? Zastanowienie się nad tym pomoże nam nie tylko odpowiednio dobrać działania i przekazy, ale także lepiej ustawić kampanie.
SEM to akronim od angielskiego wyrażenia Search Engine Marketing, które oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych. Innymi słowy, jest to ogół działań marketingowych mający wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie, możliwie największą liczbę wejść na stronę w wyniku kliknięcia w link z poziomu wyszukiwarki. Na pozycję można wpływać w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania (bezpłatnych) oraz płatnych wynikach wyszukiwania. SEM możemy podzielić na dwa główne obszary:
SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek, w skrócie często nazywana pozycjonowaniem stron (w wyszukiwarkach);
Reklamy PPC (Pay Per Click), czyli np. płatne kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords).
Reklamy produktowe (Shopping ads), to reklamy, które dostarczają użytkownikowi szczegółowych informacji o określonych produktach z Twojej oferty. Shopping ads są stosowane głównie w e-commerce. Reklamy produktowe występują w formacie tekstowo – graficznym, który zawiera zdjęcie Twojego produktu, jego nazwę i cenę oraz link do Twojego sklepu internetowego. Reklamy produktowe mogą prezentować jeden produkt, lub też – jeśli są wyposażone w funkcję prezentacji – kilka produktów powiązanych (ta opcja dostępna jest tylko w niektórych krajach). Celem reklam produktowych jest zwiększenie sprzedaży określonych produktów i usług.
Jesteśmy
Partnerem Google 2024
Wyślij zapytanie i wynieś swoje kampanie Google Ads na nowy poziom skuteczności – z najlepszymi ekspertami w Polsce!
Audyt Google Ads to jednorazowa analiza konta reklamowego i optymalizacja reklam Google w celu zwiększenia ich skuteczności. Jeśli potrzebujesz odpowiedzi na pytania, ile kosztuje audyt Google ADS, jakie przynosi efekty i czy jest konieczny, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Dobry specjalista Google Ads może wiele wnieść do każdej kampanii, zwłaszcza wtedy, kiedy była zrobiona samodzielnie lub przez kogoś mniej doświadczonego. W większości sytuacji koszt takiego audytu zwróci się bardzo szybko w postaci większej skuteczności Twojej reklamy.
Podczas wykonywania audytu trzeba zwrócić uwagę na szereg ważnych elementów. Każdy specjalista powinien zwrócić na nie uwagę przy audycie, aby optymalizacja kampanii przyniosła efekty.
Możesz rozszerzyć swoją reklamę o linki do podstron. Jest to dodatkowa linijka tekstu z odnośnikami do wybranych podstron w obrębie Twojej strony. Optymalizacja kampanii Google Ads może stać się skuteczniejsza, jeśli takie rozszerzenie zostanie dodane. Powiedz Nam, jakie masz oczekiwania względem swojej kampanii, a dołożymy wszelkich starań, aby była ona wykonana jak najdoskonalej.
Odpowiedni proces optymalizacji zawsze musi być związany z dopasowaniem stawek dla danych słów kluczowych, opartych także pod kątem lokalizacji. Stawkę dla danej frazy można ustalić w zależności od miasta, regionu czy kraju, który będzie osiągał dla Ciebie najlepszą konwersję. Kampanię można optymalizować w taki sposób, który sprawi, że w najlepszych dla Ciebie lokalizacjach potencjalne zyski będą największe. Dla lokalizacji, w której nie osiągniemy odpowiedniej skuteczności, będziemy mogli ograniczyć koszty kliknięcia w reklamę.
W przypadku linków sponsorowanych nie ma żadnego sztywnego cennika, sam możesz decydować o kwocie, którą chcesz przeznaczyć na linki sponsorowane. Pamiętaj, że w systemie AdWords, w przypadku reklam tekstowych w wyszukiwarce Google (linków sponsorowanych), płacisz za kliknięcie Twojej reklamy. Samo wyświetlanie reklamy nie pociąga ze sobą żadnych kosztów. Koszt takiego kliknięcia jest bardzo zróżnicowany i może wynieść od 1 grosza do kilkunastu złotych. Czy to znaczy, że na linki sponsorowane wydasz fortunę? Nie, ponieważ istnieje kilka bardzo precyzyjnych mechanizmów kontroli, o których wiemy doskonale i zastosujemy je w Twojej kampanii reklamowej, abyś nie stracił, tylko zyskał! Zleć bezpłatną wycenę i dowiedz się, w czym jeszcze Nasza agencja reklamowa otwock może Ci pomóc!
Dowiedz się więcej o optymalizacji konwersji w kampaniach Google.
Formularz kontaktowy