Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Otwock


Google ADS to system umożliwiający płatną reklamę w Google, nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w sieci wyszukiwania Google – czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Istotą płatnych kampanii Google jest płatność za kliknięcie, koszty ponosisz dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę. Samo jej wyświetlanie jest darmowe. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy, które obejmują: reklamę w wynikach wyszukiwania, reklamę produktową w wynikach wyszukiwania, reklamę w sieci reklamowej Google, remarketing dynamiczny i w wyszukiwarce, reklamy na platformie YouTube oraz na Gmailu i reklamę w aplikacjach. Reklama może wyświetlać się w formacie tekstowym, graficznym i video, a nawet dynamicznym, w postaci grafiki lub treści i obrazu. Dzięki wielu typom reklam system reklamowy Google ADS stanowi rozbudowaną formę reklamy zarówno dla firm, jak i sklepów internetowych.

reklama produktowa

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Kampania Google Ads Otwock

Kampania Adwords

Dlaczego tak ważne jest to, by reklamować się w Google ADS?1. Pokazujesz swoją reklamę tam, gdzie chcesz i tym osobom, którym chcesz. Sam decydujesz, na jakie frazy ma wyświetlać się Twoja reklama.2. Ustalasz zasięg kampanii – lokalny lub ogólnokrajowy. Zawsze docierasz do swoich potencjalnych klientów.3. Dostosowujesz teksty reklamowe w zależności od pory dnia czy danego sezonu – reklamujesz to, co jest aktualnie na topie.4. Zdobywasz nowych klientów i mierzysz skuteczność kampanii.Google ADS to potężne narzędzie reklamowe, które oferuje szeroki wachlarz reklam dla praktycznie każdego typu biznesu. Jednym z najpopularniejszych rodzajów reklam jest remarketing, czyli reklamy podążające za użytkownikiem, który to wcześniej trafił na Twoją stronę internetową. To świetna forma reklamy, która nie tylko pomaga utrwalić markę w świadomości potencjalnego klienta, ale także skutecznie wspomaga sprzedaż.

Kampania lokalna Google Ads

Twoją wielką szansą jest rynek lokalny. Każdy jest inny, więc kluczowe będzie poznanie tych różnic, jak również dokładne określenie Twojej grupy docelowej. Ta wiedza zadecyduje o efektywności naszych działań promocyjnych wykonanych na Twojej marce. Rynki lokalne różnią się od siebie liczbą ludności, położeniem, konkurencją, zamożnością i potrzebami okolicznych mieszkańców. Tych czynników jest sporo i musimy je nie tylko poznać, ale też przeanalizować pod kątem strategii biznesowej i marketingowej Twojego biznesu. Musimy wiedzieć jakie cechy ma lokalny rynek, na którym działasz, aby potem wykorzystać to w praktyce do budowania silnej marki Twojej działalności.Elastyczność i profesjonalne podejście do tematu to jedna cech, które są naszą przewagą i czynnikiem decydującym o sukcesie w biznesie lokalnym. Odpowiednia diagnoza potrzeb lokalnego rynku i umiejętne dostosowanie się do nich to podstawa przy planowaniu działań promocyjnych, dlatego też nasz profesjonalizm jest w takiej sytuacji niezbędny do odniesienia przez Ciebie sukcesu.Wiadomo, promocja kosztuje i to zawsze, bez względu na to, w jakiej formie zostaje wykonana. Mało jest efektywnych, darmowych sposobów na reklamę. Dlatego tak ważne jest to, aby środki wydane przez Ciebie na promocje swoich produktów miały realne przełożenie na efekty biznesowe, które chcesz osiągnąć.

Kampania remarketingowa Google Ads

Remarketing to bardzo efektywna i popularna kampania Google ADS, która zapewnia dotarcie do wielu potencjalnych klientów. To, co w niej kluczowe, to fakt, że odbiorcy kampanii remarketingowej już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową, ale nie podjęli żadnej decyzji w związku z zakupami i wyłączyli witrynę. Dzięki kampanii remarketingowej, w ciągu kilku dni po takim działaniu, a nawet tygodni, użytkownik będzie widział wiele reklam związanych z produktem, który oglądał na Twojej stronie, które to będą przypominały mu o Twoim istnieniu. W obecnych czasach klienci bardzo cenią sobie reklamy dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. Dlatego też, według różnych źródeł, remarketing jest uznawany za jedną z najskuteczniejszych taktyk w poprawie skuteczności reklam. Dotyczy to głównie wyszukiwarki Google i mediów społecznościowych takich jak YouTube czy Facebook. Poza tym remarketing w realny sposób zwiększa ilość odwiedzin Twojej strony internetowej, czasami nawet o kilkaset procent.

Kampania inteligentna Google Ads

Przy tworzeniu kampanii inteligentnych podajemy grupy tematyczne słów kluczowych, związane z ofertą Google Ads Twojej firmy. Na podstawie podanych grup, Google samodzielnie generuje frazy kluczowe, a następnie kieruje reklamę do osób wyszukujących określone produkty z Twojej oferty. Takie reklamy mogą wyświetlać się nad wynikami wyszukiwania w przeglądarkach lub pod nimi.Możemy reklamować dowolną liczbę Twoich usług czy grup produktów, tworząc wiele różnych kampanii inteligentnych z innymi budżetami. Do każdej z nich możemy podać odmienne grupy tematyczne słów kluczowych. Wystarczy, że nawiążesz z nami współpracę, a zrobimy wszystko, by Twoje produkty znalazły swoich właścicieli.

Kampania produktowa Google Ads

Kampania produktowa pozwala na promowanie oferty Twojego sklepu internetowego lub lokalny asortyment, zwiększyć ruch na stronie ww lub w Twoim lokalnym sklepie i docierać do lepiej dobranych, potencjalnych klientów. Wyślij nam dane o produktach, jakie posiadasz, a my użyjemy Twojej kampanii do tworzenia reklam w Google i w sieci, aby potencjalni klienci mogli zobaczyć, co sprzedajesz. Takie reklamy nazywamy produktowymi, ponieważ mają inną, graficzną formę. W przeciwieństwie do reklamy tekstowej, która wyświetla tylko tekst, reklama produktowa zawiera zdjęcie produktu, a także tytuł, cenę i nazwę Twojego sklepu. Dzięki temu użytkownicy uzyskają więcej informacji o Twoich produktach, zanim klikną reklamę, a Ty zdobędziesz więcej potencjalnych klientów.

Optymalizacja kampanii produktowej

Regularna optymalizacja Twojej kampanii produktowej to bardzo ważne działanie, które prowadzi do osiągania sukcesów i dobrych wyników całej kampanii reklamowej. W tym celu należy skupić się na kwestiach takich jak Feed produktowy, na którego podstawie tworzona jest reklama, na odpowiednim doborze stawek, zgodnie z Twoim celem, na zmianie modelu atrybucji, dopasowaniu reklamy pod klienta i informowaniu go o aktualnych promocjach czy wyprzedażach. To wszystko wpływa na jakość Twoich usług. Jeśli potrzebujesz pomocy w kwestii optymalizacji kampanii produktowej, zajmiemy się tym za Ciebie, wystarczy, że zgłosisz się do Nas w celu uzyskania pomocy!

Kampania SEM

Kampania SEM to bardzo ważny element pozyskiwania klientów. To właśnie dzięki niej Twoje produkty wyświetlają się na wszystkie możliwe frazy używane przez potencjalnych klientów. To właśnie oni przychodzą do Ciebie, nie musisz ich w żaden sposób atakować, ani zachęcać do przyjścia na Twoją stronę www. Oczywiście, sam proces dobrze wykonanej kampanii SEM nie jest taki prosty, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie Nam Twojej kampanii, abyśmy wprowadzili wszelkie, możliwe działania, by Twój biznes przyciągał jak największą ilość potencjalnych klientów.

Kampania SEM to nic innego, jak kampania marketingowa w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamie w formie linków sponsorowanych i reklam produktowych możesz dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Twoja reklama będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania, ale także na stronach i w aplikacjach klientów. Kampania SEM realizuje się najczęściej w formie kampanii PPC, co sprawia, że opłata za reklamę pobierana jest dopiero w momencie, kiedy potencjalny ochotnik na nią kliknie. To pozwoli Ci zoptymalizować ilość ponoszonych kosztów!

Kampania PPC

Pay Per Click czyli kampania PPC, to w dosłownym tłumaczeniu “płatność za kliknięcie”. Decydując się na tego typu promocje, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to klient kliknie w reklamę i zostanie przekierowany na stronę internetową Twojego sklepu. Kampania PPC wyróżnia się finansową elastycznością. Dzięki tego typu działaniom możesz uzyskać całkowitą kontrolę nad budżetem reklamowym. A jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu kampanii reklamowej, oddelegowany do Twojej kampanii specjalista z naszej ekipy zajmie się każdym szczegółem kampanii Google ADS.

Do początku roku 2016 linki sponsorowane AdWords pojawiały się po prawej stronie wyszukiwań w Google w postaci boksów sponsorowanych oraz nad wynikami naturalnymi. Struktura ta umożliwiała pojawienie się maksymalnie 11 reklam, z czego 3 stanowiły komunikaty marketingowe nad wynikami organicznymi, a reszta pojawiała się po prawej stronie bądź pod podpowiedziami wyszukiwarki internetowej.Po zmianach wprowadzonych przez Google, działania promocyjne w ramach kampanii AdWords emitowane są teraz tylko nad i pod wynikami organicznymi.Dzięki takiej przebudowie użytkownicy będą widzieć więcej reklam Twojego sklepu nad wynikami organicznymi. Ty natomiast zyskasz szansę na dotarcie do użytkowników reklamami precyzyjnie dopasowanymi do ich zapytań i potrzeb.

Zalety kampanii PPC:

  • płatność za efekt – płacisz nie za wyświetlenie Twojej reklamy, a za kliknięcie w nią użytkownika;
    możliwość precyzyjnego określenia grupy docelowej dzięki wykorzystaniu fraz odpowiadających na potrzeby internautów; w analizie słów możesz wspomóc się narzędziem SEMSTORM
  • mierzalność efektów – możliwa od razu po uruchomieniu kampanii
  • wysoki poziom elastyczności – w dowolnym momencie możesz modelować frazy kluczowe oraz modyfikować wysokość cen za kliknięcie;
    kontrola budżetu – na kampanię PPC wydasz tylko tyle, ile określisz na etapie jej planowania.

Kampanie PPC odznaczają się szybkością, możliwością monitorowania na bieżąco ich efektów oraz dużą elastycznością. Są jednak krótkotrwałe i wiążą się z większymi kosztami.

Jeśli jesteś właścicielem początkującego biznesu, możesz zastanowić się nad wyborem najtańszych fraz i najprostszych form kampanii. Warto również rozważyć opcję płatnych boksów na portalach społecznościowych, których możliwości rosną z dnia na dzień. Powierz nam swoją firmę, a my zajmiemy się wszystkim w profesjonalny sposób, abyś zyskał jak najlepsze wyniki sprzedaży i osiągnął sukces w jak najszybszym czasie!

Odbierz 3500 zł dodatkowego budżetu na start!

Wybierz wariant dla swojej firmy. Oferta ograniczona czasowo!
1200

Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.

2500

Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.

3500

Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Kampanie Google Ads Otwock

Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?

1.Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama banerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach WWW i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.

Prowadzenie kampanii Adwords

Jakie są zalety korzystania z kampanii Google ADS?

1. Sam ustalasz wysokość budżetu kampanii, który chcesz wydać w przeciągu dnia, tygodnia czy miesiąca na kampanię AdWords.
Sam decydujesz o tym, któremu z klientów wyświetli się reklama (na jakie słowa kluczowe, na jakim obszarze).
2. W każdym momencie możesz włączyć lub też wyłączyć reklamę Google AdWords, wystarczy, że nas poinformujesz o takiej chęci.
3. Ty decydujesz o tym, ile maksymalnie zapłacisz za kliknięcie poszczególnych słów kluczowych.

Optymalizacja kampanii Google Ads

Optymalizacja kampanii w Google Ads to ogół czynności, które umożliwiają osiągnięcie możliwie jak największej efektywności Twojej reklamy. Wiele osób na pierwszy rzut oka może stwierdzić, że kampania Google Ads wydaje się prosta do zorganizowania. Należy przygotować słowa kluczowe, następnie utworzyć reklamę tekstową i czekać na nowych klientów. Jednak w praktyce wygląda to zupełnie inaczej. Optymalizacja kampanii jest procesem skomplikowanym. Może dojść np. do sytuacji, w której środki na koncie bardzo szybko się wyczerpią, a nowych klientów i tak nie uda się nam zdobyć. W związku z tym, bardzo ważna jest wiedza na temat tego, w jaki sposób prowadzone są kampanie, gdyż ciągle musimy je usprawniać, nadzorować i dostosowywać pod kolejnych użytkowników.

Obsługa Google Ads

Powierz swój budżet reklamowy wiarygodnemu Partnerowi, jakim jesteśmy!To, co nas wyróżnia, to przede wszystkim doświadczenie, zaangażowanie, stałe dążenie do najwyższej efektywności Twojej kampanii.Sprawdź jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Wycena Google Ads

Nie można jednoznacznie i precyzyjnie określić kosztu reklamy w Google Ads. Dla każdej kampanii może to być diametralnie różna wartość. Nieumiejętne zarządzanie kampanią oraz jej budżetem nie przyniesie oczekiwanych przez Ciebie efektów. Od czego to zależy? Przede wszystkim od wiedzy i umiejętności pracownika firmy, która będzie planować strategię kampanii Ads, a także zarządzać nią, modyfikować i analizować jej wyniki. Jest mnóstwo czynników, które mają duży wpływ na skuteczność reklam Google jak i na sposób wydatkowania budżetu.

Reklama Google koszt

Ile kosztuje reklamowej Google ADS? Oto składniki kosztorysu:1. Budżet – czyli to, ile zapłacisz za pojedynczą reklamę – jej wyświetlenie lub kliknięcie,2. Obsługa – w tę pozycję wlicza się koszt przygotowania kampanii, obsługa, analizy itp.

Już na samym początku można zauważyć, że podstawowy koszt reklam Google Ads, czyli opłata za ich wyświetlenia lub kliknięcia, został zwiększony o koszt obsługi. Pojawia się tu oczywista chęć, aby z niej zrezygnować, a tym samym zmniejszyć wydatki na reklamę. Niestety, taki błąd popełnia wiele osób chcących za wszelką cenę „optymalizować” koszta. Efektem tych działań jest tak zwane “przepalanie budżetu”. Pieniądze na reklamę zostały wydane, ona się wyświetliła, ale efektu brak. Dlaczego? Ponieważ gdzieś po drodze zostały popełnione mniejsze lub większe błędy. Są one wynikiem braku doświadczenia i wiedzy, a także nieznajomości wszystkich możliwości konfiguracyjnych Google Ads. Dlatego w trosce o swój budżet, jak również efektywność całej kampanii, najlepiej powierzyć swój biznes osobom, które profesjonalnie zajmą się Twoją kampanią Google ADS.

Google Ads cennik

Kampanie reklamowe w Google Ads to jedna z najbardziej efektywnych metod marketingowych. Z pomocą tego rozbudowanego systemu reklamowego możemy wyświetlać reklamy w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, a także na milionach stron należących do Sieci Reklamowej Google. Wielu przedsiębiorców, którzy chcą być widoczni w wyszukiwarce, nie wiedzą, ile kosztuje reklama w Google i nie zdają sobie sprawy, jakimi środkami muszą dysponować, aby działania reklamowe były efektywne i przyniosły zwrot z inwestycji. My znamy odpowiedź! Po szczegółowej analizie Twojej firmy i dopasowaniu kampanii reklamowej pod jej potrzeby, podamy Ci szczegółowy kosztorys.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Reklama Google Ads Otwock

Każdy kto prowadzi firmę i choć trochę korzysta z internetu, na pewno słyszał o płatnych reklamach sponsorowanych. Ich liderem jest oczywiście Google. Dawniej reklamy te nazywały się Google Adwords. Od pewnego czasu ich nazwa uległa zmianie na Google Ads. Ile kosztuje kampania Google Ads? Czy każdego stać na korzystanie z możliwości, jakie dają płatne reklamy? Przekonajmy się o tym, kontaktując się z nami!

Reklamy Adwords

Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?

1. Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama banerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach www i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.

 

Reklamy PPC

PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.

 

Google Ads B2B

Jako marketer wiesz zapewne, jaka jest specyfika branży, w której działasz. Zapewne dysponujesz też informacjami o swoim kliencie.
Dopiero po zebraniu i przeanalizowaniu wszystkich informacji możesz się zabrać do przygotowywania kampanii reklamowej w Google ADS. Potrzebujemy informacji, by stworzyć kampanię idealną dla Ciebie i Twojego biznesu.

Google Ads firma

Przed rozpoczęciem tworzenia reklam w Google Ads skierowanych do B2B warto, abyśmy zwizualizowali sobie grupę odbiorców, do której chcemy dotrzeć z naszą ofertą. Czy oferowane produkty bądź usługi są odpowiednie dla osób w każdym wieku i z każdego regionu kraju? A może oferta tyczy się tylko jednej, konkretnie zdefiniowanej grupy odbiorców? Zastanowienie się nad tym pomoże nam nie tylko odpowiednio dobrać działania i przekazy, ale także lepiej ustawić kampanie.

Reklama SEM

SEM to akronim od angielskiego wyrażenia Search Engine Marketing, które oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych. Innymi słowy, jest to ogół działań marketingowych mający wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie, możliwie największą liczbę wejść na stronę w wyniku kliknięcia w link z poziomu wyszukiwarki. Na pozycję można wpływać w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania (bezpłatnych) oraz płatnych wynikach wyszukiwania. SEM możemy podzielić na dwa główne obszary:

SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek, w skrócie często nazywana pozycjonowaniem stron (w wyszukiwarkach);
Reklamy PPC (Pay Per Click), czyli np. płatne kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords).

Reklama produktowa Google

Reklamy produktowe (Shopping ads), to reklamy, które dostarczają użytkownikowi szczegółowych informacji o określonych produktach z Twojej oferty. Shopping ads są stosowane głównie w e-commerce. Reklamy produktowe występują w formacie tekstowo – graficznym, który zawiera zdjęcie Twojego produktu, jego nazwę i cenę oraz link do Twojego sklepu internetowego. Reklamy produktowe mogą prezentować jeden produkt, lub też – jeśli są wyposażone w funkcję prezentacji – kilka produktów powiązanych (ta opcja dostępna jest tylko w niektórych krajach). Celem reklam produktowych jest zwiększenie sprzedaży określonych produktów i usług.

Audyt Google Ads

Audyt Google Ads to jednorazowa analiza konta reklamowego i optymalizacja reklam Google w celu zwiększenia ich skuteczności. Jeśli potrzebujesz odpowiedzi na pytania, ile kosztuje audyt Google ADS, jakie przynosi efekty i czy jest konieczny, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Audyt kampanii Adwords

Dobry specjalista Google Ads może wiele wnieść do każdej kampanii, zwłaszcza wtedy, kiedy była zrobiona samodzielnie lub przez kogoś mniej doświadczonego. W większości sytuacji koszt takiego audytu zwróci się bardzo szybko w postaci większej skuteczności Twojej reklamy.

Audyt konta Adwords

Podczas wykonywania audytu trzeba zwrócić uwagę na szereg ważnych elementów. Każdy specjalista powinien zwrócić na nie uwagę przy audycie, aby optymalizacja kampanii przyniosła efekty.

audyt google ads

Linki sponsorowane Google Adwords Otwock

Możesz rozszerzyć swoją reklamę o linki do podstron. Jest to dodatkowa linijka tekstu z odnośnikami do wybranych podstron w obrębie Twojej strony. Optymalizacja kampanii Google Ads może stać się skuteczniejsza, jeśli takie rozszerzenie zostanie dodane. Powiedz Nam, jakie masz oczekiwania względem swojej kampanii, a dołożymy wszelkich starań, aby była ona wykonana jak najdoskonalej.

Linki sponsorowane cennik

Odpowiedni proces optymalizacji zawsze musi być związany z dopasowaniem stawek dla danych słów kluczowych, opartych także pod kątem lokalizacji. Stawkę dla danej frazy można ustalić w zależności od miasta, regionu czy kraju, który będzie osiągał dla Ciebie najlepszą konwersję. Kampanię można optymalizować w taki sposób, który sprawi, że w najlepszych dla Ciebie lokalizacjach potencjalne zyski będą największe. Dla lokalizacji, w której nie osiągniemy odpowiedniej skuteczności, będziemy mogli ograniczyć koszty kliknięcia w reklamę.

Linki sponsorowane Google cennik

W przypadku linków sponsorowanych nie ma żadnego sztywnego cennika, sam możesz decydować o kwocie, którą chcesz przeznaczyć na linki sponsorowane. Pamiętaj, że w systemie AdWords, w przypadku reklam tekstowych w wyszukiwarce Google (linków sponsorowanych), płacisz za kliknięcie Twojej reklamy. Samo wyświetlanie reklamy nie pociąga ze sobą żadnych kosztów. Koszt takiego kliknięcia jest bardzo zróżnicowany i może wynieść od 1 grosza do kilkunastu złotych. Czy to znaczy, że na linki sponsorowane wydasz fortunę? Nie, ponieważ istnieje kilka bardzo precyzyjnych mechanizmów kontroli, o których wiemy doskonale i zastosujemy je w Twojej kampanii reklamowej, abyś nie stracił, tylko zyskał! Zleć bezpłatną wycenę i dowiedz się, w czym jeszcze Nasza agencja reklamowa otwock może Ci pomóc!

Dowiedz się więcej o optymalizacji konwersji w kampaniach Google.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (4 opinie)