Google Ad Grants (Google Grant) to program oferowany bezpłatnie przez Google dla większości organizacji non-profit. Program zapewnia do 10 000 USD miesięcznie na realizowanie kampanii w wyszukiwarce Google. Jednak ze względu na ograniczony czas i wiedzę personelu wiele małych organizacji non-profit rezygnuje z bezpłatnych reklam w wyszukiwarce Google.
Widzimy potrzebę wsparcia organizacji non-profit. Stworzyliśmy proste i skuteczne rozwiązanie, aby umożliwić Twojej organizacji dotarcie do darczyńców, wolontariuszy i klientów online.
Podstawowe zarządzanie reklamami organizacji non-profit za pomocą Google Grant (Google Ad Grants) oferujemy już od 500 PLN/mies. Większość małych organizacji non-profit wymaga jedynie podstawowego zarządzania kontem.
Co zawiera nasz koszt obsługi?
- Oparte na danych dynamiczne reklamy i strategie słów kluczowych
- Nielimitowane ilości reklam w wyszukiwarce Google
- Wszystkie reklamy i grupy reklam optymalizowane co tydzień
- Łatwe miesięczne rozliczanie kartą kredytową
- Raport w czasie rzeczywistym
- Szybka konfiguracja


Jak uzyskać Google Ad Grants?
Kto powinien zatrudnić agencję do zarządzania swoim Google Grants?
Uważamy, że większość kwalifikujących się organizacji non-profit powinna zatrudniać pomoc do zarządzania Google Grants. Organizacje non-profit o dużym budżecie powinny rozważyć agencję sem, która może zintegrować wszystkie ich działania. Współpracując z nami płacisz tylko za to, czego potrzebujesz, konfigurując oparte na danych, strategiczne reklamy Google Grants.
Dlaczego moja organizacja non-profit powinna zlecić zarządzanie Google Ad Grants agencji SEM?
Wszystko sprowadza się do czasu, jaki musiałbyś poświęcić żeby uzyskać dopasowaną kampanię. Google Ads może być zarządzane in-house, ale najczęściej organizacje nie mają czasu lub umiejętności, aby właściwie zarządzać reklamami.. Google Ads może być skomplikowany, a sprawdzone metody często się zmieniają. Nasze usługi pomogą małym i średnim organizacjom non-profit zmaksymalizować ich Google Grants.
Ile czasu zajmuje skonfigurowanie Google Grants?
Jeśli masz już akceptację programu Google Grants, nasz zespół może uruchomić Twoje reklamy w ciągu zaledwie jednego do dwóch tygodni.
Jaki efekt mogę uzyskać z darmowych reklam w Google Ad Grants?
Najważniejszym początkowym celem jest upewnienie się, że kampanie związane z marką i dynamiczne reklamy w sieci wyszukiwania są w pełni zoptymalizowane, co ułatwia ludziom znalezienie Twojej organizacji w internecie. Od tego momentu skuteczność tj. ilość unikalnych użytkowników, trafność reklam i dotarci do grupy docelowej będą rosnąć.
Ile kosztuje zarządzanie Google Grants dla organizacji non-profit?
Double Digital oferuje zarządzanie Google Grants już od 500 PLN miesięcznie.


Kto kwalifikuje się do programu Google Grants?
Większość zarejestrowanych organizacji non-profit kwalifikuje się do programu Google Grants. Pełne wymagania znajdziesz w Wymaganiach kwalifikacyjnych Google .
Podsumowanie
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub chciałbyś porozmawiać o ewentualnej współpracy przy kampaniach Google Grants skontaktuj się z nami!