Double Digital

Google Ads, czyli jak być smart od samego początku

Spis treści

Słyszałeś o kampaniach inteligentnych w Google Ads? Pierwszą wersję tej kampanii uruchomiono w sieci wyszukiwania Google w związku z tym możemy twierdzić, że dla Google to priorytet.

Konfiguracja

Żeby zacząć obserwować efekty działania kampanii reklamowych, oczywiście musisz mieć skonfigurowane konto Google Ads. Na start będziesz tworzył swoją pierwszą kampanię reklamową, zwana Inteligentną (Smart). Skonstruujesz teksty swojej reklamy, nagłówki i opisy. Pamiętaj by każde słowo w nagłówkach rozpocząć wielką literą z wyjątkiem zaimków i spójników np. (Reklama nad Reklamy).

Jest to zabieg czysto stylistyczny by tekst rzucał się w oczy i prowokował potencjalnego klienta do zainteresowania Twoją reklamą.

W kolejnym etapie określisz grupę tematyczną słów kluczowych. Czyli, jeśli Twoim biznesem jest np. przewóz osób to właśnie tak powinieneś określić tę grupę. Jeśli wpisałbyś np. samochód bo przecież jedziesz samochodem lub lotnisko bo wykonujesz przejazdy transferowe to będą to grupy zbyt ogólne. Z samochodem może wiązać się wiele rzeczy np. serwis, wymiana opon itd itp. System generować będzie słowa kluczowe po tych grupach i jeżeli będą one zbyt ogólne jak w naszym przykładzie to mogą pojawić się błędy. 

Kolejną rzeczą, którą określisz będzie lokalizacja. Możesz to zrobić wpisując miasto, województwo bądź kraj, lub określając promień od konkretnego punktu na mapie. Określasz w ten sposób gdzie chciałbyś aby reklama się wyświetlała.

Następnym krokiem jest podanie swojego budżetu. W tym punkcie powinieneś wiedzieć, że:

budżet miesięczny jest kwotą stałą. Jest to maksimum, które możesz przeznaczyć na reklamę na miesiąc. Jeśli się okaże, że zapytań było mniej niż na ile pozwala nam budżet to wydamy mniej. Budżet dzienny jest uśredniony. To znaczy, że kampanie może wydać więcej lub mniej w skali dnia. Zostało to skonstruowane w taki sposób, by kampania mogła działać miesiąc. Nie musisz się obawiać, że w dwa dni zużyjesz miesięczne wydatki, bo taka sytuacja nie będzie miała miejsca.

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Skaluj biznes SEO + SEA + UX

Wraz z nami będziesz mógł skorzystać z efektywnych technik pozycjonowania sklepów internetowych oraz kampanii reklamowych Google Ads. Jeśli potrzebujesz rozwiązań kompleksowych, zapewniamy usługę SXO - kompleksowy pakiet obejmujący pozycjonowanie, UX (User Experience) oraz zaawansowaną analizę danych.

100+

realizowanych projektów

25+

rynków eksportowych

10+

lat doświadczenia

10 mln

zarządzanego budżetu

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

odbiorcy

Sprawdzenie poprawności i oczekiwanie na start

Kiedy już opiszesz swoją reklamę, ustalisz zasięg i budżet przyjdzie czas na podanie danych firmowych. 

Narzędzie jest dla firm także musisz uzupełnić dane, na które będzie Ci przychodziła faktura.

Ostatnim punktem jest podanie formy rozliczeniowej. Od 2019 roku są to płatności automatyczne, czyli musisz podać dane swojej karty. Jest to jedyna opcja dostępna w tym momencie przez Google.

Po uzupełnieniu wszystkich danych kampania przyjmie status oczekującej. Oznacza to, że będzie weryfikowana przez boty w celu zbadania poprawności. Weryfikacja trwa krótko, bo do 2 godzin. Następnie kampania powinna zmienić swój status na aktywną.

I już. Pierwsza kampania Google Ads zrobiona. Było trudno?

Dedykowane wsparcie dla Twojej firmy

Pamiętaj, że zawsze możesz wpisać w wyszukiwarkę: Google Ads Support i doczytać kwestie, które Cię nurtują oraz znaleźć pomoc działu technicznego.

 

Jeżeli potrzebujesz bardziej zaawansowanych rozwiązań skontaktuj się z nami!

 

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Zobacz na naszym blogu

5/5 - (2 opinie)