Czym jest Google CSS?
CEO & Head of Performance w Double Digital
Czasami wydaje się, że świat maleje z dnia na dzień. Giganci handlu detalicznego, tacy jak Amazon i eBay, pokonali bariery dla firm B2C działających na wielu terytoriach, a teraz konsumenci robią zakupy online z dowolnego miejsca na świecie. Tendencja rosnącej globalizacji naszych rynków utrzymuje się, logistyka realizacji zamówień staje się jeszcze łatwiejsza, a konsumenci są bardziej pewni zakupów z zagranicy. Jeśli więc działasz teraz tylko na jednym terytorium, jak chcesz rozszerzyć swoją cyfrową obecność na nowe rynki? PPC może być odpowiedzią.
Google Ads umożliwia niemal natychmiastową widoczność Twojej firmy na dowolnym rynku, który wybierzesz, wyświetlając się w wersji Google dla tego kraju. Jednak częstotliwość z jaką Twoje reklamy będą widoczne i to, jak dobrze są dopasowane do klientów ma wpływ na zwiększanie sprzedaży, będzie zależeć od tego, jak dobrze skonfigurowane są Twoje kampanie. Uprościliśmy sprawę dzięki 3 krokom prowadzącym do wejścia na nowe rynki.
Przed rozpoczęciem jakiejkolwiek formy wyszukiwania informacji, musisz wiedzieć, jaka wyszukiwarka jest dominująca w tym kraju.
Google Ads to płatna platforma reklamowa numer jeden w większości krajów i ogólnie jest to dość proste. Istnieje jednak kilka godnych uwagi wyjątków, w tym:
W większości tych krajów Google Ads jest obecny, ale w krajach takich jak Rosja i Chiny lokalne wyszukiwarki są naprawdę koniecznością, jeśli chcesz wywrzeć jakikolwiek wpływ.
W Chinach Baidu ma 76% udziału w rynku, podczas gdy w Rosji Yandex ma około 52%. Te platformy reklamowe mają różne opcje kierowania, stopień zaawansowania i zasięg, dlatego przed rozpoczęciem należy je w pełni zrozumieć.
Oprócz badań rynku w kraju docelowym określ, czy istnieje popyt na produkty / usługi, które oferujesz w tym kraju:
Zarówno tekst reklamy, jak i tłumaczenie słów kluczowych będą stanowić podstawę Twojej nowej działalności. Wiadomości mogą się łatwo pomylić na etapie tłumaczenia, więc jest oczywiste, że nie można tego zrobić za pośrednictwem tłumacza online. Upewnij się, że korzystasz z usług eksperta, który jest native speakerem na tym rynku, a także w tym języku. Używamy idiomów, gdy mówimy i tworzymy kopię częściej niż myślimy, co oznacza, że nasze dobre intencje mogą zostać utracone, gdy kopia zostanie przetłumaczona słowo w słowo na nowy język. Użytkownicy mogą odróżnić kogoś, kto zna rynek i mówi jak mieszkaniec do kogoś, kto akurat zna język, ponieważ używamy innej terminologii i kolokwializmów – choć jest to dla nas mały szczegół, może pomóc zbudować dodatkowe zaufanie do witryny i reklamy.
Należy również pamiętać, że w różnych regionach obchodzone są różne święta i wpływają one na zachowanie klientów. Na przykład Irlandia i Szkocja mają inne święta państwowe niż Anglia i Walia. Znajomość tych różnic pozwoli ci zaplanować różne szczyty w ciągu roku i upewnić się, że nie obrażasz lokalnego rynku, nie zdając sobie z tego sprawy!
Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Istnieją również dodatkowe, ukryte koszty związane z wprowadzaniem na rynek za granicą. Nie jest to tak proste, jak włączenie PPC i czekanie, aż sprzedaż wzrośnie, więc upewnij się, że w swoich prognozach uwzględniasz następujące elementy:
Nie ma sensu być widocznym i płacić za ruch, jeśli nie możesz go przekonwertować; Chociaż możesz nie być jeszcze znaną marką na rynkach międzynarodowych, są dwa kluczowe obszary, które należy uwzględnić, zanim będziesz gotowy do wejścia na rynek.
Przetłumaczenie tekstu reklamy i tworzenie przyciągających uwagę reklam PPC lub kreacji graficznych może wydawać się łatwiejsze, bez poświęcania czasu i wysiłku na tłumaczenie całej witryny lub kluczowych stron docelowych. Chociaż przekształcanie całych stron w inny język jest bardziej czasochłonne, jest to niezbędne, aby zmaksymalizować szansę na konwersję nowych użytkowników.
Poświadczenia i sygnały zaufania będą miały kluczowe znaczenie dla wejścia na nowy rynek, zwłaszcza zagraniczny. Wdrożenie danych logowania na miejscu, recenzje i protokoły bezpieczeństwa, to dobry początek. Przyjrzyj się witrynom z recenzjami, na których są widoczni konkurenci na rynku, aby zrozumieć, które platformy dominują na tym rynku i zacząć zbierać recenzje od obecnych tam klientów. Bez ugruntowanej marki budowanie tego zaufania będzie miało kluczowe znaczenie dla zapewnienia dowolnego współczynnika konwersji.
Żaden konsument nie zaufa marce, o której nigdy nie słyszał, nie zapłaci większej kwoty za wysyłkę i nie będzie czekał na dostawę z firmy na drugim końcu świata.
Po przygotowaniu czas na włączenie kampanii. Aby to zrobić, posiadanie odpowiednich struktur będzie kluczem do początkowego sukcesu i zbierania dokładnych, szczegółowych danych o wydajności, które można wykorzystać do optymalizacji kont.
Można argumentować, że nie ma czegoś takiego jak „idealna” struktura konta, ponieważ każda konfiguracja konta ma nieco inne potrzeby i wymagania. Istnieje kilka sposobów skonfigurowania konta, od przestrzegania struktury witryny po podział według produktów i usług, ale jest kilka rzeczy, które musisz zrobić, niezależnie od tego, jak zdecydujesz się założyć fundamenty:
Google właśnie znacznie ułatwiło dotarcie do międzynarodowych klientów. Od jakiegoś czasu można używać kampanii zakupowych w celu docierania do klientów na dodatkowych rynkach przy użyciu jednego pliku danych o zakupach, ale do niedawna było to dostępne tylko dla ograniczonej liczby rynków określonych przez Google na podstawie języka Twojego pliku danych.
Wraz z ostatnią aktualizacją Google Merchant Center ograniczenia dotyczące krajów, na które można kierować kampanie produktowe, zostały zniesione i teraz możesz docierać do klientów szukających Twoich produktów na dowolnym rynku, na którym są aktywne Zakupy, i którego przeglądarka jest ustawiona na ten sam język co Twój kanał.
Aby skonfigurować:
Po skonfigurowaniu kampanii nadszedł czas, aby dowiedzieć się, jak najlepiej ustawiać stawki i kontrolować skuteczność konta. Ponieważ prowadzisz teraz Zakupy Google na wielu rynkach, automatyzacja będzie kluczem do optymalizacji Twojego czasu pracy i zapewnienia wydajnego działania całego konta. Aby to zrobić, zalecamy uruchomienie kampanii inteligentnej (Smart PLA). Inteligentne zakupy mają na celu maksymalizację przychodów, ponieważ działają bezpośrednio na docelowy ROAS lub budżet, co oznacza, że możesz dotrzeć do nowych klientów, ale przy minimalnym ryzyku. Jeśli masz już doświadczenie z kampaniami inteligentnymi, możesz normalnie segmentować kampanie według kategorii produktu lub marży, w celu uruchomienia na arenie międzynarodowej zalecamy skonfigurowanie jednej kampanii ze wszystkimi produktami w ten sposób, aby algorytm mógł działać dynamicznie, aby uzyskać najlepszą wydajność i pomóc Ci aby zrozumieć, które produkty najlepiej sprawdzają się na nowych rynkach.
Na początek zacznij od niskiego budżetu i ustaw kampanię tak, aby jako strategia ustalania stawek używała maksymalizacji wartości konwersji. Pomoże Ci to zwiększyć wydajność od samego początku i zrozumieć, jak dotrzeć do klientów na tym rynku. Gdy wydajność zacznie działać, zmień kampanie, aby skupić się na docelowym ROAS, a następnie stopniowo skaluj budżet, aby wychwycić większy popyt na tym poziomie ROAS.
Tworzenie międzynarodowych kampanii i zdobywanie nowych terytoriów nigdy nie było tak usprawnione, jak teraz, ale aby naprawdę to zrobić, musisz upewnić się, że twoje badania są dokładne, od popytu, przez odbiorców, po analizę konkurencji zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Rosnące zapotrzebowanie na to, aby ludzie mogli kupować, co chcą, z dowolnego miejsca, otwiera przed markami świat możliwości, o ile jest to zrobione prawidłowo i możesz wygodnie obsługiwać swoich klientów i potencjalnych klientów zgodnie z ich standardem. czego można oczekiwać od lokalnej firmy.
Potrzebujesz pomocy przy wejściu na rynek międzynarodowy lub ocenie możliwości, które są dla Ciebie dostępne? Skontaktuj się z naszym zespołem.
Formularz kontaktowy