Następnie pojawi się prośba o wybranie lokalizacji w Google Moja Firma, w których chcesz wyświetlać reklamy. Jeśli masz wiele lokalizacji i chcesz odfiltrować kilka z nich, możesz utworzyć nową grupę lokalizacji do zastosowania.
Do prowadzenia kampanii lokalnych wymagane są następujące zasoby reklamowe:
- Nagłówek: do 5 linii tekstu, limit 30 znaków.
- Opis: do 5 linii tekstu, limit 60 znaków.
- Wezwanie do działania: do 5 wierszy tekstu, limit 11 znaków.
- Końcowy adres URL: miejsce, do którego ma kierować użytkowników.
- Co najmniej 1 obraz: o proporcjach 1:91:1 (minimalny rozmiar to 600×314).
- 1 logo: o proporcjach 1:1 (minimalny rozmiar to 116×116).
- 1 film: co najmniej 10 sekund z prawidłowego adresu URL YouTube.
Jeśli masz wiele kreacji do przetestowania, możesz je posegmentować według grupy reklam. Jeśli chodzi o kierowanie, będziesz mógł wybrać język, strategię ustalania stawek i średni budżet dzienny. Domyślną strategią ustalania stawek jest maksymalizacja wartości konwersji, a technologia systemów uczących się Google będzie używać kierowania w promieniu, aby określić, komu wyświetlać reklamy.