Wyznaczone cele
Zanim zaczniesz tworzyć reklamy, ważne jest, aby najpierw jasno określić swój cel .
Twój cel reklamowy ma nie tylko duży wpływ na konfigurację, grupę docelową, reklamy i sposób ich adresowania , ale jest również ważny dla późniejszego pomiaru sukcesu . Od samego początku powinieneś jasno określić, co chcesz osiągnąć dzięki swojej reklamie.
Na przykład, jeśli chcesz utworzyć nową markę , logicznie rzecz biorąc, należy skupić się na budowaniu świadomości marki , podczas gdy w przypadku marki już znanej , należy skupić się na sprzedaży lub generowaniu potencjalnych klientów .
Zebraliśmy kilka pomysłów na wyznaczanie celów:
Cele | Grupa docelowa | Kluczowe dane |
---|---|---|
Świadomość marki | Nowi użytkownicy | Wyświetlenia wideo, zasięg |
Wzrost lojalności klientów | Użytkownicy znający markę | Wskaźnik interakcji |
Generowanie leadów | Retargeting | Koszt na potencjalnego klienta, ROI |
Sprzedaż | Podobna grupa docelowa | ROAS, ROI |
Content | Wskaźnik interakcji, odwiedziny na stronie |
Gdy już jasno określisz swój cel, pierwszą rzeczą, którą musimy zrobić, jest skonfigurowanie strony firmowej i menedżera kampanii LinkedIn.
Jeśli masz już skonfigurowane oba, możesz pominąć te kroki.