Double Digital

Czym jest Google Ads? Jak zacząć?

Popularność narzędzi marketingowych, reklamowych jest w obecnych czasach stosunkowo duża. Reklamy graficzne, reklamy wideo, reklamy tekstowe, linki sponsorowane czy reklamy YouTube to tylko niektóre rodzaje reklam, jakie każdego dnia trafiają do użytkowników Internetu, np. wyskakując w wynikach wyszukiwania. Musisz wiedzieć, że nie tylko warto inwestować w reklamy, ale i doszkalać się w zakresie ich tworzenia. Jednym z narzędzi, jakie możesz wykorzystać, jest Google Ads. Zobacz, co wyróżnia reklamy Google Ads (AdWords) i dowiedz się, jak pojawić się w wysokich wynikach wyszukiwania Google.

Spis treści

  • Wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce Google
  • Google Ads – co to?
  • Jak zrobić reklamy Google?
  • Kampanie Google Ads
  • Rodzaje reklam Google Ads
  • Koszty w Google AdWords
  • Cost per click
  • Cost per mile
  • Co daje Google AdWords?
  • Zalety korzystania z Google Ads
  • Google Ads – jak dotrzeć do Klientów
  • Ile trwa wyświetlanie reklamy w Google?
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi
  • Słowa kluczowe
  • Trafność kampanii
  • Jak tworzyć kampanie reklamowe?
  • Podsumowanie
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce Google

W sieci wyszukiwania Google możemy znaleźć wiele przydatnych i cennych informacji. Google pozwala na znalezienie wymarzonych wakacji, zarezerwowanie biletu czy zakup towarów. Właśnie z uwagi na ten fakt coraz więcej użytkowników korzysta właśnie z tego narzędzia przy codziennych czynnościach. Zatem czemu nie wykorzystać go pod własną reklamę?

Jeśli zależy Ci na tym, aby pozycja Twojego sklepu internetowego czy bloga była wysoka w wynikach wyszukiwania, musisz dowiedzieć się, jak korzystać z Google Ads (dawniej Google AdWords). Strona www to nie wszystko! Wcześniej znane metody dziś odchodzą w zapomnienie. Internet zastępuje kontakt telefoniczny czy osobisty, a użytkownik musi dowiedzieć się o Twoim istnieniu, aby poznać oferowane usługi. Jak to zrobić? Zaufaj sile kampanii i wyjdź naprzód z reklamą!

Skuteczne strategia dla Twojego sklepu internetowego

Skuteczne strategia dla Twojego sklepu internetowego

82%

Wzrost sprzedaży

95%

Poprawiona Widoczność

Google Ads - co to?

System reklamowy Google to narzędzie, które pomoże nie tylko z uzyskaniem odpowiedniej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, ale także sprawi, że reklama dotrze do konkretnej grupy, co z kolei przyniesie zakładany efekt i zysk. Wszelkie działania marketingowe jakie podejmujesz muszą być dobrze przemyślane. W przeciwnym razie reklama nie pomoże. Ważny jest też remarketing, który pozwala na wysłanie reklamy do osoby, która już raz była zainteresowana zakupem.

Google Ads to narzędzie, które umożliwia zarządzanie reklamami na Twoim koncie w serwisie Google (np. firmowym Gmailu). Skuteczna reklama może mieć formę graficzną, tekstową czy video. Od Ciebie zależy, co pasuje do danej strony i co przyniesie większy sukces.

Potrzebujesz konsultacji?

Jak zrobić reklamy Google?

Zastanawiasz się, jak zrobić reklamę? To wcale nic trudnego! Tworzenie reklamy wejdzie Ci w krew z czasem, jednak na początek musisz stosować się do kilku cennych zasad, które sprawią, że reklama będzie o wiele bardziej efektywna.

Przede wszystkim tworzenie reklam musi być dobrze zaplanowane. Niesamowicie istotne przy tworzeniu kampanii jest korzystanie ze słów kluczowych, podążanie za trendami i preferencjami potencjalnych klientów. Dzięki temu system reklamowy będzie wyżej i lepiej oceniał Twoje materiały, co przełoży się na bezpośredni zysk z kampanii i pozycję strony www w samej wyszukiwarce Google.

Zwiększ sprzedaż - My robimy to DOUBLE

Kampanie Google Ads

W internecie bardzo ważne jest, aby stworzyć realne zainteresowanie wśród tysiąca odbiorców. Dlaczego? Ponieważ dotarcie do grupy docelowej pozwoli osiągnąć zamierzony efekt i sukces (również finansowy). Jeśli rozpoznawalność marki czy sprzedaż produktów to coś, na czym Ci zależy musisz wiedzieć, że reklamą możesz przyciągnąć nowych i potencjalnych klientów.

Rodzaje reklam Google Ads

W Google Ads dostępne są cztery podstawowe rodzaje reklam:

  • wideo,

  • tekstowe,

  • graficzne,

  • kampanie sprzedażowe.

Każda z nich ma inne cechy i sprawdzi się lepiej w konkretnej sytuacji. Pamiętaj! Prowadząc stronę internetową, musisz zadbać o to, aby treści były spójne i atrakcyjne dla odbiorcy. W przeciwnym razie na Twoją witrynę nie będą zaglądać nowi użytkownicy.

Koszty w Google AdWords

Warto na samym początku zdać sobie sprawę z tego, że działania marketingowe to dodatkowe koszty dla Twojej firmy. Jednak musisz wiedzieć, że dobrze zaplanowane kampanie reklamowe to gwarancja tego, że wpłyną one na Twoich odbiorców i zagwarantują zysk. Częstymi sposobami płatności są:

  • cost per click,

  • cost per view,

  • cost per action,

  • cost per mille.

Każda z tych form rozliczenia gwarantuje inne zalety i korzyści. Przed wyborem konkretnej z nich warto poznać jakie pole manewru ma użytkownik i jak będzie wyglądała reklama i sposób jej rozliczania w konkretnej z tych ścieżek.

Cost per click

CPC, czyli cost per click – to stosunek wyświetlania reklamy do ilości kliknięć internautów. Co to oznacza? Że każde kliknięcie w reklamę zwiększa faktyczny jej koszt. Choć z pozoru jest to nieopłacalne, musisz wiedzieć, że doskonale sprawdza się wtedy, gdy zależy Ci na dotarciu do konkretnej grupy odbiorców. Ten model występuje w rodzaju reklamy Pay per click, np. kampanii Google, kiedy Twoja strona wyświetla się w płatnych wynikach wyszukiwania.

Wejdź na wyższy poziom marketingu online z Double Digital

Cost per mille

Specjalista Google Ads powinien wiedzieć, czym jest ta forma rozliczenia. Polega ona na obliczeniu realnej liczby odsłon strony www. Koszt obliczany jest poprzez liczbę użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę. Co to oznacza? Jak dokładnie wygląda takie rozliczenie? Jeśli realny koszt reklamy to 50 zł, to 1000 użytkowników, którzy klikną w Twoją witrynę będzie Cię kosztowało właśnie 50 zł.

Co daje Google AdWords?

Reklamy Google Ads to narzędzie, z którego korzysta wielu specjalistów ds. reklamy i marketingu. Dlatego dobrze jest poznać jego zalety i zarazem możliwości. Ogromną zaletą tego narzędzia jest to, że reklamy możesz tworzyć swobodnie, w sposób, który najbardziej Ci odpowiada.

Co więcej, reklamę możesz utworzyć i włączyć w sieci wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Dzięki temu Twoje treści będą wyświetlać się nie tylko pomiędzy wynikami wyszukiwania Klientów, ale także na YouTube czy innych popularnych serwisach społecznościowych.

Chcesz zoptymalizować skuteczność w internecie?

9,040

Optymalizacji miesięcznie

95%

Przedłużanych umów

+35%

Średnia poprawa skuteczności

wyszukiwarka google

Skuteczne reklamy Twojej strony

Skuteczne reklamy Twojej strony

Zalety korzystania z Google Ads

Nadal zastanawiasz się, czy Google AdWords to narzędzie dla Ciebie musisz poznać bliżej jego zalety i korzyści, które zapewnia jego wykorzystywanie. Zatem co zyskujesz korzystając z Google Ads?

Musisz wiedzieć, ze usługi jakie oferuje Google Ads to przede wszystkim skuteczne pozycjonowanie strony. To sprawi, że twoja strona www pojawi się w wyższych wynikach w przeglądarce. Ten rodzaj sieci reklamowej gwarantuje także skuteczne budowanie rozpoznawalności marki, co z kolei przełoży się głównie na grono odbiorców i korzyści finansowe. Oprócz tego reklama Google Ads to także wpływ na:

  • kreowanie konkretnego wizerunku firmy,

  • faktyczny zysk finansowy twojej strony www.

Szukasz możliwości do poprawienia skuteczności?

Google Ads
admin

Obsługa Google Ads

Obsługa Google Ads Wszystko w pierwszej kolejności może wydawać się trudne, tak samo może być w przypadku reklamy Google Ads (Adwords). Dla wielu nowych osób

Czytaj więcej »
Google Ads
admin

Google Ads – czy warto?

Google Ads – czy warto ? Jeśli prowadzisz własną firmę lub jesteś odpowiedzialny za marketing korporacji powinieneś zdawać sobie sprawę z tego, jak ważna jest

Czytaj więcej »
Facebook Ads
admin

Facebook Ads – co to?

Facebook Ads – co to? Praca w marketingu ściśle wiąże się z wykorzystywaniem różnych narzędzi. W ten sposób możesz zadbać o swój zysk i sukces,

Czytaj więcej »
Google Ads
admin

Czym jest Google Ads?

Czym jest Google Ads? Jak zacząć? Popularność narzędzi marketingowych, reklamowych jest w obecnych czasach stosunkowo duża. Reklamy graficzne, reklamy wideo, reklamy tekstowe, linki sponsorowane czy

Czytaj więcej »

Google Ads - jak dotrzeć do Klientów

Kampanie Google AdWords to wiele zalet i możliwości. Dlatego tak dobrze jest znać i wykorzystywać to narzędzie. Dzięki temu dotrzesz do odbiorców. Jednak, aby przekonać konkretną grupę docelową musisz przede wszystkim dostosować parametry wyświetlania do grupy odbiorców. Konieczne będą takie kryteria jak np. wiek, zainteresowania, czy płeć.

Aż 95% naszych kampanii generuje ZYSK

Aż 95% naszych kampanii generuje ZYSK

Trafność kampanii

Przy tworzeniu reklam pamiętaj, że muszą być one przedłużeniem tego, Twojej firmy. To wpłynie na stronę docelową i przyniesie efekty.

Ile trwa wyświetlanie reklamy w Google?

Czas wyświetlania reklamy Google Ads jest kwestią indywidualną. To Ty decydujesz jak długo będzie reklama pojawiać się w wyszukiwarce Google i u potencjalnych klientów.

Zarządzanie kampaniami reklamowymi

Musisz pamiętać, że Twoja praca nie kończy się na stworzeniu reklamy. Po jej publikowaniu musisz nią jeszcze zarządzać. Dzięki temu będzie ona stale docierać do odbiorców.

Słowa kluczowe

Jeśli chcesz, aby reklama Google pojawiała się na wysokich miejscach w Google nie możesz zapomnieć o użyciu słów kluczowych. Są one niezbędne dla wysokiej jakości treści.

Jak tworzyć kampanie reklamowe?

Choć może się wydawać inaczej, tworzenie reklam Google nie jest trudne. Musisz kierować się jedynie kilkoma zasadami. Najważniejsze jednak o co musisz zadbać, to dostęp do konta reklamowego Google Ads. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć różnego rodzaju reklamy i osiągać zamierzone cele.

Wykorzystując to narzędzie Google, będzie prowadziło Cię po kolei przez wszystkie niezbędne kroki – od ustawienia budżetu, określenia czasu wyświetlania czy aż do samej treści reklamy i miejsc, w których będzie się ona pojawiać. Dzięki takim zasadom sieci reklamowej Google dotrzesz do nowych, potencjalnych klientów i odbiorców.

Wybierz usługi dla swojej strony internetowej

Efektywny kanał do generowania sprzedaży i pozyskiwania leadów

Skutecznie wykorzystaj automatyzację do zwiększenia sprzedaży

Zacznij realizować skuteczne kampanie B2B

Dotrzesz do szerokiego grona w najbardziej angażującej formie.

Podsumowanie

Reklama to świetny sposób, aby zadbać o Twoją firmę i jej zysk. Dzięki reklamom zadbasz o ruch w sklepie internetowym i dotrzesz do większej ilości użytkowników w Internecie.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

5/5 - (2 opinie)