Nowy typ kampanii dostępny jest na wybranych kontach reklamowych, co oznacza że na Twoim koncie może jeszcze nie być dostępny. Po rozwinięciu listy wybieramy Maksymalizacja Skuteczości.
Czym jest Google CSS?
Nowy typ kampanii dostępny jest na wybranych kontach reklamowych, co oznacza że na Twoim koncie może jeszcze nie być dostępny. Po rozwinięciu listy wybieramy Maksymalizacja Skuteczości.
W kolejnym kroku musisz potwierdzić swoje cele reklamowe. Jeżeli masz już skonfigurowane konwersje na koncie system sam wybierze, to najbardziej wartościowe działanie dla Twojej kampanii. W naszym przypadku jest to przesłanie formularza kontaktowego na stronie.
W tym kroku określasz budżet reklamowy dla kampanii Maksymalizacja Skuteczności. W związku z tym, że Google Ads działa na podstawie danych historycznych, zachowań konkurencji, trendów w Twojej branży – kampanię powinniśmy uruchomić w momencie gdy na koncie w ciągu ostatnich 30 dni zebraliśmy minimum 70 konwersji.
Strategia ustalania stawek dostępna w kampanii Maksymalizacja Skuteczności to: konwersje lub wartość konwersji. W przypadku konwersji możemy określić docelowy koszt, a w przypadku wartości konwersji – ROAS.
W tym kroku na koncie Google Ads musimy określić lokalizacje oraz język w przeglądarce naszej grupy docelowej, tak by maksymalizować skuteczność naszych działań.
W przypadku kampanii Maksymalizacja Skuteczności warto wybrać te lokalizacje, które wcześniej były uwzględnione w kampaniach standardowych na koncie Google Ads.
Następnie wybieramy język przeglądarki naszych użytkowników
Na tym etapie musimy dodać nasze kreacje oraz stworzyć treści reklamowe. Poniżej możemy zobaczyć, jakie elementy są niezbędne do uruchomienia kampanii. Zalecamy również dodać materiał wideo, dzięki temu szansa na powodzenie kampanii będzie jeszcze większa, ponieważ reklamy będą wyświetlały się również na kanale YouTube.
Jeżeli masz dane historyczne o odbiorcach, którzy z największym prawdopodobieństwem dokonają konwersji zalecamy dodać je również do kampanii, dzięki temu system będzie miał zawężone pole działania do miejsc, które już hisotrycznie odnotowały największą skuteczność.
W tym kroku dla kampanii Maksymalizacja Skuteczności powinien zostać dodany formularz kontowy w formie rozszerzenia, dzięki temu już z poziomu wyszukiwarki możesz pozyskać potencjalne kontakty.
Warto również dodać pozostałe rozszerzenia reklam, których można więcej przeczytać w innym wpisie: Wszystko o rozszerzeniach w Google Ads
Na sam koniec w podsumowaniu zweryfikuj ustawienia swojej kampanii i pozostaje tylko czekam na nowych klientów.
Formularz kontaktowy