Klient z branży okuć meblowych oferujących sprzedaż w sektorze B2C uzyskał przychód ponad 2 mln PLN w roku 2021.
Jednym z głównych elementów poza zwiększeniem sprzedaży było zwiększenie średniego koszyka zakupowego, co finalnie udało się uzyskać w dość krótkim czasie i z tendencją wzrostową.
Rok do roku poprawiliśmy średni koszyk o 20%, co przy skali zamówień jest bardzo dobrym wynikiem.
2 000 000 PLN przychodu
301 000 użytkowników
Współczynnik konwersji 3,19%
Audyt konta Google Ads pokazał, że prowadzenie kampanii samodzielnie in-house bez specjalistycznej wiedzy i doświadczenia na temat kampanii Google Ads nie pozwoli zwiększyć sprzedaży, a nawet spowoduje stratę wynikającą z nieumiejętnego prowadzenia kampanii Google Ads.
Nasze działania we współpracy z klientem były nastawione w 100% na performance, tak żeby w krótkim czasie pokazać efektywność Google Ads.
Cel klienta, to wzrost sprzedaży, rentowności działań w Google Ads oraz wzrost średniego koszyka zakupowego, który finalnie przy tak dużej ilości zamówień jest niezwykle istotny.
google – kampania Google Ads/organic
direct – wejścia bezpośrednie (najczęściej ruch powracający)
bing – ruch z organica
facebook – ruch z kampanii Facebook Ads
Wynik sprzedażowy w porównaniu do poprzednich lat jest kilkukrotnie wyższy jednocześnie przy tak dużej skali udało nam się zwiększyć średni koszyk zakupowy.
Plany na ten rok są bardzo ambitne natomiast nasz zespół z całą pewnością sprosta zadaniu. Mając sprawdzone know-how i doświadczenie jesteśmy pewni dalszych sukcesów! Jeżeli zastanawiasz się czy warto z nami współpracować, zacznij od bezpłatnego audytu konta Google Ads.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.