Firma działająca na rynku od ponad 8 lat zajmująca się przygotowaniem spersonalizowanej diety odchudzającej postanowiła zwiększyć zasięg swojej działalności i zoptymalizować kampanie reklamowe prowadzone w kanale Google Ads w celu zwiększenia sprzedaży dotarcia do nowych unikalnych użytkowników.
Założenie Klienta, to obniżenie kosztu konwersji w ramach aktualnego budżetu i wygenerowanie większego ruchu na stronie.
Wzrost konwersji o 35%
Więcej użytkowników o 11%
Wzrost jakości ruchu
Start kampanii zaplanowany był na 1 lipca 2020. W ciągu tygodnia opracowaliśmy strategię i przygotowaliśmy nowe struktury kampanii na koncie Google Ads w oparciu o dane historyczne użytkowników z konta Google Analytics. Kampania już pierwszego dnia okazała się bardziej skuteczna od działań realizowanych w poprzednich miesiącach.
Wzrost ilości konwersji odnotowaliśmy prawie w każdym dniu w porównaniu do poprzedniego okresu rozliczeniowego. W ramach współpracy przygotowaliśmy również dla klienta 6 setów reklamowych w celu dotarcia do nowych unikalnych użytkowników i w dalszej kolejności do zaangażowania ich w treści na stronie internetowej klienta.
W skali jednego miesiąca uzyskaliśmy znaczny wzrost sprzedaży, dzięki opracowaniu nowej strategii dla Klienta. Finalnie sprzedaż wzrosła o 35% nie zwiększając budżetu reklamowego. Ważna w tym przypadku jest skala prowadzonych działań, ponieważ w skali miesiąca wygenerowaliśmy ponad 260 000 użytkowników na stronie Klienta.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.