Double Digital

35% więcej zakupów

Firma działająca na rynku od ponad 8 lat zajmująca się przygotowaniem spersonalizowanej diety odchudzającej postanowiła zwiększyć zasięg swojej działalności i zoptymalizować kampanie reklamowe prowadzone w kanale Google Ads w celu zwiększenia sprzedaży dotarcia do nowych unikalnych użytkowników.

Założenie Klienta, to obniżenie kosztu konwersji w ramach aktualnego budżetu i wygenerowanie większego ruchu na stronie.

Dlaczego historia nie ma danych klienta, tylko branży? Chcemy ujawnić pełne dane z kampanii, co byłoby niemożliwe przy podaniu szczegółów firmy.
dieta odchudzająca google ads

Co osiągnęliśmy?

Wzrost konwersji o 35%

Więcej użytkowników o 11% 

Wzrost jakości ruchu

Dlaczego jesteśmy skuteczni?

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Start kampanii zaplanowany był na 1 lipca 2020. W ciągu tygodnia opracowaliśmy strategię i przygotowaliśmy nowe struktury kampanii na koncie Google Ads w oparciu o dane historyczne użytkowników z konta Google Analytics. Kampania już pierwszego dnia okazała się bardziej skuteczna od działań realizowanych w poprzednich miesiącach.

Wzrost ilości konwersji odnotowaliśmy prawie w każdym dniu w porównaniu do poprzedniego okresu rozliczeniowego. W ramach współpracy przygotowaliśmy również dla klienta 6 setów reklamowych w celu dotarcia do nowych unikalnych użytkowników i w dalszej kolejności do zaangażowania ich w treści na stronie internetowej klienta.

wyniki google analytics

Co na to wpłynęło?

dieta kampania reklamowa
  • Analiza danych historycznych konta Google Analytics
  • Codzienne monitorowanie poszczególnych grup reklam i ich optymalizacja 
  • Wykorzystanie strategii Docelowy CPA
  • Bieżący kontakt z klientem 
  • Analiza konkurencji i wykorzystanie przewagi Klienta na rynku
  • Opracowanie lejka sprzedażowego i przygotowanie komunikacji dla każdego etapu zaangażowania użytkowników 
  • Opracowanie rozbudowanych list wykluczających na podstawie danych historycznych
  • Optymalizacja kampanii przy miesięcznym budżecie powyżej 170 000 zł
wyniki google analytics

Podsumowanie naszych działań

W skali jednego miesiąca uzyskaliśmy znaczny wzrost sprzedaży, dzięki opracowaniu nowej strategii dla Klienta. Finalnie sprzedaż wzrosła o 35% nie zwiększając budżetu reklamowego. Ważna w tym przypadku jest skala prowadzonych działań, ponieważ w skali miesiąca wygenerowaliśmy ponad 260 000 użytkowników na stronie Klienta.

Uzyskany efekt
1 miesiąc
Platformy
Google Ads
Udostępnij
Tagi

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
Oceń portfolio