Konsultacje medyczne online z kosztem konwersji 15 zł
Klient prowadzi sprzedaż ekologicznych naczyń papierowych, głównie kubków i miseczek do lodów. Każde zamówienie może być personalizowane przez klienta końcowego poprzez dodanie logo czy koloru brandu.
Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od badania potrzeb i dokładnego przeanalizowania biznesu pod kątem konkurencyjności cen oraz zakresu oferty, tak by określić głównych konkurentów.
Celem firmy było zwiększenie liczby wysłanych formularzy oraz telefonów, czyli reasumując więcej potencjalnych klientów.
4% współczynnik konwersji
95% udziału w wyświetleniach
22% CTR
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Nasza strategia od samego początku opera się na Google Ads, a dokładniej na kampanii w sieci wyszukiwania. Jest to typ kampanii, który z największym prawdopodobieństwem może pozyskać kontakt ze strony klienta. Dlaczego? Klient poszukuje konkretnej usługi, a reklama wyświetla się bezpośrednio na jego zapytanie (potrzebę)
Dodatkowo ważnym elementem naszej strategii jest kampania RLSA oraz DSA. Kampania DSA ma za zadanie znaleźć nowe wyszukiwane hasła natomiast RLSA dociera z jeszcze większą precyzją do użytkowników, którzy byli na stronie i nie podjęli żadnej interakcji, a dalej poszukują produktów.
Reklamy zostały dokładnie podzielone na różne kategorie ze strony internetowej w celu jak najlepszego zbadania opłacalności każdej kategorii. Zastosowane zostały również wysokiej jakości reklamy graficzne, przykuwające uwagę potencjalnych klientów.
Jesteśmy
Partnerem Google 2024
Wyślij zapytanie i wynieś swoje kampanie Google Ads na nowy poziom skuteczności – z najlepszymi ekspertami w Polsce!
Co widzimy w tabeli?
Aktualnie współpracujemy z klientem od 15 miesięcy. Każdy miesiąc jest lepszy niż poprzedni, co pokazuje bieżąca pracę specjalisty na koncie Google Ads. W marcu uzyskaliśmy 53 kontakty przy średnim koszcie 46,62 zł. Większość zapytań, bo aż 33 to leady wygenerowanie bezpośrednio przez formularz na stronie. Widać również dużo ruchu powracającego na stronę ze źródła “direct”. Tutaj również udział w ścieżce konwersji ma kampania Google Ads.
Formularz kontaktowy