Double Digital

4% współczynnik konwersji, czyli konwersja co 25 kliknięcie w reklamę

Klient prowadzi sprzedaż ekologicznych naczyń papierowych, głównie kubków i miseczek do lodów. Każde zamówienie może być personalizowane przez klienta końcowego poprzez dodanie logo czy koloru brandu.

Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od badania potrzeb i dokładnego przeanalizowania biznesu pod kątem konkurencyjności cen oraz zakresu oferty, tak by określić głównych konkurentów.

Celem firmy było zwiększenie liczby wysłanych formularzy oraz telefonów, czyli reasumując więcej potencjalnych klientów.

Dlaczego historia nie ma danych klienta, tylko branży? Chcemy ujawnić pełne dane z kampanii, co byłoby niemożliwe przy podaniu szczegółów firmy.

Co osiągnęliśmy?

4% współczynnik konwersji

95% udziału w wyświetleniach

22% CTR

Dlaczego jesteśmy skuteczni?

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Nasza strategia od samego początku opera się na Google Ads, a dokładniej na kampanii w sieci wyszukiwania. Jest to typ kampanii, który z największym prawdopodobieństwem może pozyskać kontakt ze strony klienta. Dlaczego? Klient poszukuje konkretnej usługi, a reklama wyświetla się bezpośrednio na jego zapytanie (potrzebę)

Dodatkowo ważnym elementem naszej strategii jest kampania RLSA oraz DSA. Kampania DSA ma za zadanie znaleźć nowe wyszukiwane hasła natomiast RLSA dociera z jeszcze większą precyzją do użytkowników, którzy byli na stronie i nie podjęli żadnej interakcji, a dalej poszukują produktów.

Reklamy zostały dokładnie podzielone na różne kategorie ze strony internetowej w celu jak najlepszego zbadania opłacalności każdej kategorii. Zastosowane zostały również wysokiej jakości reklamy graficzne, przykuwające uwagę potencjalnych klientów.

Co na to wpłynęło?

  • Dokładnie zweryfikowana oferta z firmami konkurencyjnymi i naprowadzenie klienta na drobe zmiany
  • Aktualizacja strony i widoczności danych kontaktowych w szczególności na urządzeniach mobilnych
  • Optymalizacja formularza kontaktowego
  • Bieżąca analiza jakości zapytań generowanych przez kampanię Google Ads
  • Konfiguracja analityki w celu mierzenia skuteczności oraz wykorzystanie map ciepła do bieżącej analizy zachowań użytkowników

Wyniki za marzec 2022

Porównanie marzec 2022 vs marzec 2021

Co widzimy w tabeli?

  • Całkowity wzrost współczynnika konwersji o ponad 100%
  • Całkowity wzrost ilości kontaktów o 58% przy obniżeniu ruchu o 23%
  • Utrzymanie jakości ruchu na podobnym poziomie bezpośrednio w kampanii Google Ads

Podsumowanie naszych działań

Aktualnie współpracujemy z klientem od 15 miesięcy. Każdy miesiąc jest lepszy niż poprzedni, co pokazuje bieżąca pracę specjalisty na koncie Google Ads. W marcu uzyskaliśmy 53 kontakty przy średnim koszcie 46,62 zł. Większość zapytań, bo aż 33 to leady wygenerowanie bezpośrednio przez formularz na stronie. Widać również dużo ruchu powracającego na stronę ze źródła “direct”. Tutaj również udział w ścieżce konwersji ma kampania Google Ads.

Uzyskany efekt
2 miesiące
Platformy
Google Ads
Udostępnij
Tagi

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
4.3/5 - (10 opinie)