Współpracę rozpoczęliśmy z początkiem tego roku. Jako cel klient wskazał zwiększenie wizyt w stacjonarnym salonie medycyny estetycznej, w tym m.in. realizację zapisów poprzez stronę internetową.
Jako działania mające na celu realizację ww. zadania zdecydowaliśmy na uruchomienie równolegle działań w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej oraz wsparcie poprzez kampanie lokalną w Google.
Realizacja założonego docelowego CPA
Współczynnik konwersji 10%
Zwiększenie udziału kampanii w sprzedaży
Pomimo ograniczonego budżetu klienta, dzięki zaangażowaniu i optymalnej strategii optymalizacji, z wykorzystaniem szczegółowej i konsekwentnej optymalizacji udało uzyskać się znaczny wzrost wartościowego ruchu na stronie. Obecnie – ruch CPC stanowi ponad 80% całkowitego ruchu w witrynie oraz jest odpowiedzialny za ponad 60% wszystkich konwersji.
Współczynnik konwersji od stycznia do marca
Sukcesywnie pracujemy nad dalszą optymalizacją kampanii, dzięki czemu w każdym miesiącu pozyskujemy coraz więcej klientów – przy stałych kosztach. W ramach inicjatywy również proponujemy rozszerzenie kanałów dotarcia do nowych klientów dzięki wykorzystaniu kanałów w Social Mediach.
Wypracowany koszt konwersji, rozumianej jako zainicjowanie umówienia wizyty przez klienta wynosi jedynie 30 zł. Łącznie skalujemy z klientem zasięg kampanii i dotarcie do nowych użytkowników.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.