Double Digital

Ponad 9 milionów wyświetleń w kampanii społecznej

Kampania przeprowadzona była na od kwietnia do czerwca 2021. Założeniem kampanii było wygenerowanie 8 mln wyświetleń w ramach grupy docelowej. Łącznie udało się zrealizować ponad 11 mln.

Grupa docelowa, to osoby 18+. Kampania kierowana była na całą Polskę. Wykorzystane platformy do kampanii: Google Ads oraz Facebook Ads.

Łącznie zrealizowaliśmy 120% założonych celów.

Dlaczego historia nie ma danych klienta, tylko branży? Chcemy ujawnić pełne dane z kampanii, co byłoby niemożliwe przy podaniu szczegółów firmy.
kampania społeczna wyniki

Co osiągnęliśmy?

9 mln wyświetleń

Prawie 100 000 kliknięć

Komunikacja na Facebook i w Google

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Kampania Google Ads

Kampania w Google wygenerowała łącznie ponad 5 mln wyświetleń przy budżecie na poziomie 9 200 PLN, co daje nam Rzeczywisty CPM na poziomie 1,84 PLN.

Wybrane typy kampanii:

  • wideo na kanale YouTube skierowane do grupy docelowej z celem uzyskania jak największej liczby użytkowników zebranej na liście remarketingowej
  • Google Display Network skierowane do nowych unikalnych użytkowników
  • remarketing na YouTube do osób, które zobaczyły poprzednie wideo lub osób, które trafiły na stronę docelową
  •  remarketing w Google Display Network (GDN) skierowany do użytkowników, którzy byli na stronie

Szczegóły grupy docelowej

wyniki kampanii w google
  • Ponad 80% wyświetleń zostało wygenerowanych na urządzeniach mobilnych
  • Największy zasięg uzyskaliśmy w woj. mazowieckim
  • Największą grupą odbiorców była grupa 54-65+
  • Największy ruch generowaliśmy w godzinach 13-14
  • Większą grupą odbiorców były kobiety
  • Największy zasięg odnotowaliśmy w piątek

Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów

Dowiedz się więcej o naszych usługach:

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

rynkach zagranicznych

Kampania Facebook Ads

Kampania na Facebooku miała zrealizować główny cel jakim było wygenerowanie 4 mln wyświetleń oraz aktywność pod postami, co finalnie zrealizowaliśmy powyżej założeń klienta.

Kampanie na Facebooku wygenerowały wysoki CTR, średnio na poziomie 3%. Różnica w skali miesiąca wynikała m.in. z działań, jakie na danym etapie były realizowane. Ostatni miesiąc, to skupienie się najbardziej zaangażowanych użytkownikach, co widać po ilości udostępnień publikowanych postów,

Wybrane typy kampanii:

  • darkposty z celem zasięgu w formacie 1:1
  • wideo 16:9 z celem wyświetleń i zebrania użytkowników na lisy remarketingowe
  • publikacja contentu na FP z targetem osób z list remarketingowych 
Czas trwania kampanii:
3 miesiące
Platformy
Google Ads, Facebook Ads
Udostępnij
Tagi

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (2 opinie)