Kampania przeprowadzona była na od kwietnia do czerwca 2021. Założeniem kampanii było wygenerowanie 8 mln wyświetleń w ramach grupy docelowej. Łącznie udało się zrealizować ponad 11 mln.
Grupa docelowa, to osoby 18+. Kampania kierowana była na całą Polskę. Wykorzystane platformy do kampanii: Google Ads oraz Facebook Ads.
Łącznie zrealizowaliśmy 120% założonych celów.
9 mln wyświetleń
Prawie 100 000 kliknięć
Komunikacja na Facebook i w Google
Kampania w Google wygenerowała łącznie ponad 5 mln wyświetleń przy budżecie na poziomie 9 200 PLN, co daje nam Rzeczywisty CPM na poziomie 1,84 PLN.
Wybrane typy kampanii:
Kampania na Facebooku miała zrealizować główny cel jakim było wygenerowanie 4 mln wyświetleń oraz aktywność pod postami, co finalnie zrealizowaliśmy powyżej założeń klienta.
Kampanie na Facebooku wygenerowały wysoki CTR, średnio na poziomie 3%. Różnica w skali miesiąca wynikała m.in. z działań, jakie na danym etapie były realizowane. Ostatni miesiąc, to skupienie się najbardziej zaangażowanych użytkownikach, co widać po ilości udostępnień publikowanych postów,
Wybrane typy kampanii:
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.