![Sklep z bielizną ROAS 1000%-870x520-px](https://double-digital.pl/wp-content/uploads/2024/07/Sklep-z-bielizna-ROAS-1000-870x520-px.webp)
Sklep z bielizną i ROAS 1000%
Dodatkowe środki na start
Social Media
Kampania przeprowadzona była na od kwietnia do czerwca 2021. Założeniem kampanii było wygenerowanie 8 mln wyświetleń w ramach grupy docelowej. Łącznie udało się zrealizować ponad 11 mln.
Grupa docelowa, to osoby 18+. Kampania kierowana była na całą Polskę. Wykorzystane platformy do kampanii: Google Ads oraz Facebook Ads.
Łącznie zrealizowaliśmy 120% założonych celów.
9 mln wyświetleń
Prawie 100 000 kliknięć
Komunikacja na Facebook i w Google
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem
✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie
✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie
✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami
✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7
Przewagi technologiczne
✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych
✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager
✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów
✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów
✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie
Kampania w Google wygenerowała łącznie ponad 5 mln wyświetleń przy budżecie na poziomie 9 200 PLN, co daje nam Rzeczywisty CPM na poziomie 1,84 PLN.
Wybrane typy kampanii:
Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Kampania na Facebooku miała zrealizować główny cel jakim było wygenerowanie 4 mln wyświetleń oraz aktywność pod postami, co finalnie zrealizowaliśmy powyżej założeń klienta.
Kampanie na Facebooku wygenerowały wysoki CTR, średnio na poziomie 3%. Różnica w skali miesiąca wynikała m.in. z działań, jakie na danym etapie były realizowane. Ostatni miesiąc, to skupienie się najbardziej zaangażowanych użytkownikach, co widać po ilości udostępnień publikowanych postów,
Wybrane typy kampanii:
Formularz kontaktowy