ROAS ponad 1000% w branży automatów z zabawkami
Kampania przeprowadzona była na od kwietnia do czerwca 2021. Założeniem kampanii było wygenerowanie 8 mln wyświetleń w ramach grupy docelowej. Łącznie udało się zrealizować ponad 11 mln.
Grupa docelowa, to osoby 18+. Kampania kierowana była na całą Polskę. Wykorzystane platformy do kampanii: Google Ads oraz Facebook Ads.
Łącznie zrealizowaliśmy 120% założonych celów.
9 mln wyświetleń
Prawie 100 000 kliknięć
Komunikacja na Facebook i w Google
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Kampania w Google wygenerowała łącznie ponad 5 mln wyświetleń przy budżecie na poziomie 9 200 PLN, co daje nam Rzeczywisty CPM na poziomie 1,84 PLN.
Wybrane typy kampanii:
Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Kampania na Facebooku miała zrealizować główny cel jakim było wygenerowanie 4 mln wyświetleń oraz aktywność pod postami, co finalnie zrealizowaliśmy powyżej założeń klienta.
Kampanie na Facebooku wygenerowały wysoki CTR, średnio na poziomie 3%. Różnica w skali miesiąca wynikała m.in. z działań, jakie na danym etapie były realizowane. Ostatni miesiąc, to skupienie się najbardziej zaangażowanych użytkownikach, co widać po ilości udostępnień publikowanych postów,
Wybrane typy kampanii:
Formularz kontaktowy