Double Digital

Kampania społeczna zrealizowana w 130%

Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od przygotowania mediaplanu, który zakładał dotarcie do osób dorosłych w tym m.in. rodziców, nauczycieli i i osób mających styczność z dziećmi. Dodatkowo kampania miała być realizowana w obszarze mniejszych miejscowości (poniżej 50tys. mieszkańców) oraz wsi.

Cel przy założonym budżecie określiliśmy jako możliwy do zrealizowania. Następnym etapem była dokładna analiza platform Google Ads oraz Facebook Ads, na których kampania była realizowana. W związku z wrażliwą tematyką możliwe było ograniczenie lub odrzucenie reklam, a w konsekwencji brak realizacji celu. 

Co osiągnęliśmy?

9 000 000 wyświetleń

Ponad 3 000 000 unikalnych użytkowników

Dotarcie do grupy docelowej

Jak to zrobiliśmy?

Naszym celem było opracowanie grupy docelowej w Google Ads oraz Facebook Ads. W Google działania zostały skierowane na całą Polskę z wykluczeniem miast powyżej 50 tys. mieszkańców co pozwoliło nam dokładnie dopasować lokalizacje do założeń klienta. 

Poniżej wynik z konta Google Ads

Jakie działania spowodowały sukces?

  • Bieżąca komunikacja
  • Raportowanie wyników co 2 dni
  • Opracowane grupy docelowe
  • Całkowite wykluczenie ruchu z aplikacji mobilnych
  • Utworzenie list niestandardowych odbiorców
  • Codzienna kontrola i dostosowanie stawek, które przy stosunkowo niskim budżecie pozwoliły uzyskać rentowny projekt
  • Wdrożenie budowanego przez ostatnie lata KNOW-HOW

Chcesz zwiększyć sprzedaż? My zrobimy, to DOUBLE

Grupa docelowa

W przypadku określenia grup osób dorosłych mających styczność z dziećmi opracowaliśmy kilkadziesiąt grup. Poniżej główne grupy w ramach, których kampania była realizowana.

  • Strony odwiedzane przez nauczycieli i opiekunów
  • Konfekcja dziecięca
  • Rodzice nastolatków (13–17 lat)
  • Rodzice uczniów szkoły podstawowej (6–12 lat)
  • Produkty dla dzieci i niemowląt
  • Rodzice przedszkolaków (4–5 lat)
  • Wczesna edukacja dziecięca
  • Posiłki dla małych dzieci
  • Rodzice małych dzieci (1 rok–3 lata)
  • Rodzice niemowląt (do 1 roku życia)
  • Odzież dla niemowląt i małych dzieci
  • Odzież dla dzieci i niemowląt
  • Wózki dziecięce
  • Foteliki samochodowe dla dzieci
  • Pokój dziecięcy
  • Karmienie niemowląt i małych dzieci
  • Zakupy związane z początkiem roku szkolnego
  • Rodzice niemowląt (do 1 roku życia)
  • Odzież dla niemowląt i małych dzieci
  • Opieka nad dziećmi
  • Opieka nad dziećmi i edukacja

Podsumowanie naszych działań

Kampania została zrealizowana zgodnie z założeniami. Cel kampanii został osiągnięty i zrealizowany w 130%

Uzyskany efekt
3 tygodnie
Platformy
Google Ads | Facebook Ads
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

5/5 - (5 opinie)
Zapytaj o stronę dla swojej firmy

Uzyskaj darmową ofertę

nowe logo google partner
98% naszych kampanii generuje zysk

Uzyskaj darmową ofertę

nowe logo google partner