ROAS ponad 1000% w branży automatów z zabawkami
Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od przygotowania mediaplanu, który zakładał dotarcie do osób dorosłych w tym m.in. rodziców, nauczycieli i i osób mających styczność z dziećmi. Dodatkowo kampania miała być realizowana w obszarze mniejszych miejscowości (poniżej 50tys. mieszkańców) oraz wsi.
Cel przy założonym budżecie określiliśmy jako możliwy do zrealizowania. Następnym etapem była dokładna analiza platform Google Ads oraz Facebook Ads, na których kampania była realizowana. W związku z wrażliwą tematyką możliwe było ograniczenie lub odrzucenie reklam, a w konsekwencji brak realizacji celu.
9 000 000 wyświetleń
Ponad 3 000 000 unikalnych użytkowników
Dotarcie do grupy docelowej
Naszym celem było opracowanie grupy docelowej w Google Ads oraz Facebook Ads. W Google działania zostały skierowane na całą Polskę z wykluczeniem miast powyżej 50 tys. mieszkańców co pozwoliło nam dokładnie dopasować lokalizacje do założeń klienta.
Poniżej wynik z konta Google Ads
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
W przypadku określenia grup osób dorosłych mających styczność z dziećmi opracowaliśmy kilkadziesiąt grup. Poniżej główne grupy w ramach, których kampania była realizowana.
Kampania została zrealizowana zgodnie z założeniami. Cel kampanii został osiągnięty i zrealizowany w 130%.
Formularz kontaktowy