ROAS ponad 1000% w branży automatów z zabawkami
Kampania realizowana dla sieci serwisów samochodowych w Polsce. Cele jakie stawialiśmy z klientem przed startem, to uzyskanie kosztu konwersji na poziomie 7 zł i realizacja celów połączeń telefonicznych oraz wyznaczenie trasy dojazdu do punktu serwisowego.
W poprzednim roku zrealizowaliśmy testową kampanię, która zakończyła się sukcesem. W związku z tym rozpoczęliśmy współpracę w dłuższym terminie i efekt naszych prac można zobaczyć w tym case study.
1100 połączeń
2400 wyznaczonych tras
Koszt konwersji 5,02 zł
Jesteśmy
Partnerem Google 2024
Wyślij zapytanie i wynieś swoje kampanie Google Ads na nowy poziom skuteczności – z najlepszymi ekspertami w Polsce!
Łącznie w trakcie pierwszych 3 miesięcy kampanii uzyskaliśmy prawie 7 milionów wyświetleń reklam.
Kampania obejmowała reklamę 78 punktów serwisowych, co pozwoliło na skuteczne dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Koszt konwersji wyniósł jedynie 5,02 zł, co świadczy o wysokiej efektywności działań reklamowych.
Dzięki kampanii reklamowej, sieć serwisów samochodowych odnotowała znaczny wzrost liczby klientów, co pozytywnie wpłynęło na zyski firmy. Kampania ta stanowi przykład skuteczności działań reklamowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu w branży usługowej.
Poniżej wykres pokazujący realizację wyniku w czasie. Co tutaj widać?
Żółty kolor przedstawia koszt konwersji rozłożony w czasie. Widać, że trend jest spadkowy, co pokazuje, że nasza strategia przynosi założony efekt. Druga kwestia, to stabilność działania kampanii. To również powoduje większą kontrolę i skuteczność przy kampanii Google Ads.
Zielony kolor pokazuje ilość konwersji (połączenia telefoniczne, wyznaczenie trasy dojazdu). W tym wypadku widzimy trend narastający.
Podsumowując cele kampanii są realizowane powyżej założonego planu, który zakładał maksymalny koszt konwersji na poziomie 7 zł. Dalszy proces kampanii i optymalizacja na podstawie danych będą jeszcze bardziej obniżały koszt konwersji.
Rozpoczynamy naszą współpracę od otwartej rozmowy. Może to odbyć się telefonicznie, drogą mailową lub poprzez wideokonferencję. Podczas tego spotkania dokładnie omawiamy zakres zlecenia. Ustalamy kluczowe szczegóły, począwszy od identyfikacji grupy docelowej, aż po określenie przewagi konkurencyjnych. Ten etap przygotowuje nas do kolejnego kroku.
Następnie przygotowujemy propozycję działań, które według nas są najbardziej odpowiednie. Niekoniecznie muszą one być zgodne z tym, o co pytacie! Nasze działania zawsze opierają się na zrozumieniu interesów klienta, dlatego nasze propozycje są rekomendacjami, a nie tylko pasywnym wykonaniem zleceń.
W Double Digital stawiamy na transparentność. Nasz klient zawsze musi być świadomy tego, co robimy dla jego marki. Dlatego na początku naszej współpracy przygotowujemy szczegółową strategię. Określamy konkretne działania oraz terminy realizacji. Rozpoczynamy współpracę, będąc w stałym kontakcie, aby dostosowywać się do potrzeb Twojego biznesu i specyfiki branży.
Formularz kontaktowy