Double Digital

Ponad 1100 połączeń i 2400 wyznaczonych tras dojazdu do serwisu

Kampania realizowana dla sieci serwisów samochodowych w Polsce. Cele jakie stawialiśmy z klientem przed startem, to uzyskanie kosztu konwersji na poziomie 7 zł i realizacja celów połączeń telefonicznych oraz wyznaczenie trasy dojazdu do punktu serwisowego.

W poprzednim roku zrealizowaliśmy testową kampanię, która zakończyła się sukcesem. W związku z tym rozpoczęliśmy współpracę w dłuższym terminie i efekt naszych prac można zobaczyć w tym case study.

Dlaczego historia nie ma danych klienta, tylko branży? Chcemy ujawnić pełne dane z kampanii, co byłoby niemożliwe przy podaniu szczegółów firmy.

Co osiągnęliśmy?

1100 połączeń

2400 wyznaczonych tras

zakupy google ikona

Koszt konwersji 5,02 zł

Co spowodowało nasz sukces?

  • Dobór odpowiedniego kanału do celów klienta
  • Wykorzystanie doświadczenie w zakresie kampanii lokalnych i kampanii Performance Max
  • Stworzenie niestandardowych segmentów odbiorców i sygnał dla poszczególnych kampanii i usług
  • Bieżąca kontrola i optymalizacja kampanii
  • Analiza danych oraz rynku branży klienta

Osiągnięte efekty

Łącznie w trakcie pierwszych 3 miesięcy kampanii uzyskaliśmy prawie 7 milionów wyświetleń reklam.

Kampania obejmowała reklamę 78 punktów serwisowych, co pozwoliło na skuteczne dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Koszt konwersji wyniósł jedynie 5,02 zł, co świadczy o wysokiej efektywności działań reklamowych.

Dzięki kampanii reklamowej, sieć serwisów samochodowych odnotowała znaczny wzrost liczby klientów, co pozytywnie wpłynęło na zyski firmy. Kampania ta stanowi przykład skuteczności działań reklamowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu w branży usługowej.

 

Poniżej wykres pokazujący realizację wyniku w czasie. Co tutaj widać?

Żółty kolor przedstawia koszt konwersji rozłożony w czasie. Widać, że trend jest spadkowy, co pokazuje, że nasza strategia przynosi założony efekt. Druga kwestia, to stabilność działania kampanii. To również powoduje większą kontrolę i skuteczność przy kampanii Google Ads.

Zielony kolor pokazuje ilość konwersji (połączenia telefoniczne, wyznaczenie trasy dojazdu). W tym wypadku widzimy trend narastający.

Podsumowując cele kampanii są realizowane powyżej założonego planu, który zakładał maksymalny koszt konwersji na poziomie 7 zł. Dalszy proces kampanii i optymalizacja na podstawie danych będą jeszcze bardziej obniżały koszt konwersji.

Jak wyglądają poszczególne kroki przed rozpoczęciem współpracy przy realizacji kampanii Google Ads?

1 KROK → Konsultacja
1 KROK → Konsultacja

Rozpoczynamy naszą współpracę od otwartej rozmowy. Może to odbyć się telefonicznie, drogą mailową lub poprzez wideokonferencję. Podczas tego spotkania dokładnie omawiamy zakres zlecenia. Ustalamy kluczowe szczegóły, począwszy od identyfikacji grupy docelowej, aż po określenie przewagi konkurencyjnych. Ten etap przygotowuje nas do kolejnego kroku.

2 KROK → Propozycja
2 KROK → Propozycja

Następnie przygotowujemy propozycję działań, które według nas są najbardziej odpowiednie. Niekoniecznie muszą one być zgodne z tym, o co pytacie! Nasze działania zawsze opierają się na zrozumieniu interesów klienta, dlatego nasze propozycje są rekomendacjami, a nie tylko pasywnym wykonaniem zleceń.

3 KROK → Strategia
3 KROK → Strategia

W Double Digital stawiamy na transparentność. Nasz klient zawsze musi być świadomy tego, co robimy dla jego marki. Dlatego na początku naszej współpracy przygotowujemy szczegółową strategię. Określamy konkretne działania oraz terminy realizacji. Rozpoczynamy współpracę, będąc w stałym kontakcie, aby dostosowywać się do potrzeb Twojego biznesu i specyfiki branży.

double digital damian dziergowski

Damian Dziergowski

CEO & Founder
Uzyskany efekt
3 miesięce
Platformy
Google Ads

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (9 opinie)