Kampania realizowana dla sieci serwisów samochodowych w Polsce. Cele jakie stawialiśmy z klientem przed startem, to uzyskanie kosztu konwersji na poziomie 7 zł i realizacja celów połączeń telefonicznych oraz wyznaczenie trasy dojazdu do punktu serwisowego.
W poprzednim roku zrealizowaliśmy testową kampanię, która zakończyła się sukcesem. W związku z tym rozpoczęliśmy współpracę w dłuższym terminie i efekt naszych prac można zobaczyć w tym case study.
1100 połączeń
2400 wyznaczonych tras
Koszt konwersji 5,02 zł
Łącznie w trakcie pierwszych 3 miesięcy kampanii uzyskaliśmy prawie 7 milionów wyświetleń reklam.
Kampania obejmowała reklamę 78 punktów serwisowych, co pozwoliło na skuteczne dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Koszt konwersji wyniósł jedynie 5,02 zł, co świadczy o wysokiej efektywności działań reklamowych.
Dzięki kampanii reklamowej, sieć serwisów samochodowych odnotowała znaczny wzrost liczby klientów, co pozytywnie wpłynęło na zyski firmy. Kampania ta stanowi przykład skuteczności działań reklamowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu w branży usługowej.
Poniżej wykres pokazujący realizację wyniku w czasie. Co tutaj widać?
Żółty kolor przedstawia koszt konwersji rozłożony w czasie. Widać, że trend jest spadkowy, co pokazuje, że nasza strategia przynosi założony efekt. Druga kwestia, to stabilność działania kampanii. To również powoduje większą kontrolę i skuteczność przy kampanii Google Ads.
Zielony kolor pokazuje ilość konwersji (połączenia telefoniczne, wyznaczenie trasy dojazdu). W tym wypadku widzimy trend narastający.
Podsumowując cele kampanii są realizowane powyżej założonego planu, który zakładał maksymalny koszt konwersji na poziomie 7 zł. Dalszy proces kampanii i optymalizacja na podstawie danych będą jeszcze bardziej obniżały koszt konwersji.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.