Klient z branży budowlanej rok 2020 kończył z wynikiem miesięcznym na poziomie 75 tys. przychodu średnio miesięcznie. Działania reklamowe prowadzone były na niewielką skalę dodatkowo sama strona klienta wymagała analizy pod kątem UX. W 2020 troku na stroę klienta trafiło 92000 użytkowników.
Rozpoczęliśmy analizę ruchu korzystając z map ciepła i nagrań sesji użytkowników, co pozwoliło nam dokładnie prześledzić elementy wymagające poprawy na stronie.
2,5 mln PLN przychodu
220 000 użytkowników
Średni koszyk 913 PLN
Po dokładnej analizie historycznego ruchu przygotowaliśmy rekomendacje do zmian na stronie oraz strategię zaplanowaną na cały rok 2021. Klient otrzymał od nas konkretne rozwiązania, jakie muszą być wdrożone na stronie, w ofercie na tle konkurencji żeby uzyskać rentowność we współpracy z nami.
Następnym krokiem było przygotowanie strategii marketingowej i wybranie kanałów komunikacji, gdzie z największym prawdopodobieństwem trafimy do grupy docelowej. Zaproponowaliśmy działania w Google Ads, ponieważ jest to kanał, który w przede wszystkim dotrze do klientów świadomych, którzy wiedzą czego szukają. Nasza reklama odpowie tylko na ich potrzebę.
Celem klienta było zwiększenie sprzedaży, która od dłuższego czasu była na dość liniowym poziomie. Wynik podziału na sprzedaż wygenerowaną przez poszczególne kanały:
cpc – kampania Google Ads
organic – działania SEO
referral – odesłania z innych witryn (m.in. Facebook)
Efekt współpracy klient mógł ocenić już po pierwszym miesiącu, gdzie uzyskaliśmy wzrost wartości sprzedaży. Dobrze opracowana strategia i analiza zachowań użytkowników na stronie pozwoliły uzyskać narastający wynik w skali roku (co widać na powyższym wykresie).
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.