Współpracę z klientem rozpoczęliśmy na początku marca. Celem było pozyskanie leadów (połączenie telefoniczne, formularz oraz mail) w szerokim zakresie usług związanych z recyklingiem surowców wtórnych w określonym obszarze działania.
Jako rekomendację wskazaliśmy działania w Google Ads z wykorzystaniem kampanii w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej. Dzięki starannemu przygotowaniu struktury przed startem kampanii, polegającej na wydzieleniu określonych podkategorii usług oraz szerokiemu reaserchowi słów kluczowych, od pierwszego dnia działania kampanii generowaliśmy wartościowy ruch i konwersję.
Współczynnik konwersji 4,9%
+ 111 leadów w 30 dni
Współczynnik interakcji 15,77%
Bardzo istotnym aspektem w przypadku działań firmy na ograniczonym obszarze, jest prawidłowo określenie ustawień lokalizacji wyświetlania reklam. W tym przypadku działaliśmy bardzo szeroko – oprócz standardowego targetowania na wybraną lokalizację, wykonaliśmy szereg działań, mających na celu precyzyjny dobór geograficzny:
Dzięki tym zabiegom, niechciane połączenia z innych lokalizacji są marginalne.
Ze źródła google/cpc mamy wygenerowanych 71 połączeń telefonicznych w okresie od 1 do 30 czerwca 2022
Poniżej można zobaczyć, jaki współczynnik konwersji wygenerowaliśmy z kampanii Google Ads w stosunku do źródła google/organic. W przypadku połączeń współczynnik wynosi 1,91%. Dla przesłanych wiadomości e-mail 1,02%. Widzimy, że wartości w 30 dni są wyższe lub na bardzo zbliżonym poziomie do źródła, które statystycznie generuje najwyższej jakości ruch na stronie.
Wyjaśnienie: współczynnik konwersji jest niższy, ponieważ w widocznych wynikach mamy uwzględnioną również kampanię GDN natomiast wynik bezpośrednio z kampanii w wyszukiwarce daje współczynnik konwersji 4,9%.
Sukces w działaniu kampanii zawdzięczamy również mądremu podziałowi struktury – dzięki temu posiadamy uporządkowane statystyki i kontrolę nad m.in. pojedynczymi kosztami konwersji, gdzie w zależności od zakresu usług różnią się nawet dwukrotnie.
Dodatkowo przy współpracy warto wyróżnić:
Efekt uzyskaliśmy błyskawicznie. Dalej widzimy możliwości wzrostu i skalowania wyniku. Z całą pewnością na wynik wpływa wiele elementów, które wypracowaliśmy w ostatnich latach.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.