Double Digital

Recykling odpadów + 100 leadów w 30 dni

Współpracę z klientem rozpoczęliśmy na początku marca. Celem było pozyskanie leadów (połączenie telefoniczne, formularz oraz mail) w szerokim zakresie usług związanych z recyklingiem surowców wtórnych w określonym obszarze działania. 

Jako rekomendację wskazaliśmy działania w Google Ads z wykorzystaniem kampanii w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej. Dzięki starannemu przygotowaniu struktury przed startem kampanii, polegającej na wydzieleniu określonych podkategorii usług oraz szerokiemu reaserchowi słów kluczowych, od pierwszego dnia działania kampanii generowaliśmy wartościowy ruch i konwersję.

Dlaczego historia nie ma danych klienta, tylko branży? Chcemy ujawnić pełne dane z kampanii, co byłoby niemożliwe przy podaniu szczegółów firmy.

Co osiągnęliśmy?

Współczynnik konwersji 4,9%

+ 111 leadów w 30 dni

Współczynnik interakcji 15,77%

Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów

Dowiedz się więcej o naszych usługach:

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

rynkach zagranicznych

Jak to zrobiliśmy?

Bardzo istotnym aspektem w przypadku działań firmy na ograniczonym obszarze, jest prawidłowo określenie ustawień lokalizacji wyświetlania reklam. W tym przypadku działaliśmy bardzo szeroko – oprócz standardowego targetowania na wybraną lokalizację, wykonaliśmy szereg działań, mających na celu precyzyjny dobór geograficzny: 

  • bazując na danych GUS wykluczyliśmy ręcznie z sieci wyszukiwania wszystkie miasta w Polsce nie będące celem działań naszego klienta, 
  • wykluczyliśmy nazwy (i odmiany) województw, a także wykorzystaliśmy opcję wykluczenia lokalizacji. 

Dzięki tym zabiegom, niechciane połączenia z innych lokalizacji są marginalne.

Połączenia telefoniczne

Ze źródła google/cpc mamy wygenerowanych 71 połączeń telefonicznych w okresie od 1 do 30 czerwca 2022

Poniżej można zobaczyć, jaki współczynnik konwersji wygenerowaliśmy z kampanii Google Ads w stosunku do źródła google/organic. W przypadku połączeń współczynnik wynosi 1,91%. Dla przesłanych wiadomości e-mail 1,02%. Widzimy, że wartości w 30 dni są wyższe lub na bardzo zbliżonym poziomie do źródła, które statystycznie generuje najwyższej jakości ruch na stronie.

Wyjaśnienie: współczynnik konwersji jest niższy, ponieważ w widocznych wynikach mamy uwzględnioną również kampanię GDN natomiast wynik bezpośrednio z kampanii w wyszukiwarce daje współczynnik konwersji 4,9%.

Jakie działania spowodowały sukces?

Sukces w działaniu kampanii zawdzięczamy również mądremu podziałowi struktury – dzięki temu posiadamy uporządkowane statystyki i kontrolę nad m.in. pojedynczymi kosztami konwersji, gdzie w zależności od zakresu usług różnią się nawet dwukrotnie.

Dodatkowo przy współpracy warto wyróżnić:

  • wcześniejsze doświadczenie w branży recyklingu
  • dokładną analizę konkurencji i przewag klienta
  • kontrolowanie 24/7 kampanii w trakcie uczenia i bieżące reagowanie na dostarczane statystyki
  • wdrożenie rekomendacji UX na stronie
  • wykorzystanie map ciepła i analiza zachowań użytkowników

Podsumowanie naszych działań

Efekt uzyskaliśmy błyskawicznie. Dalej widzimy możliwości wzrostu i skalowania wyniku. Z całą pewnością na wynik wpływa wiele elementów, które wypracowaliśmy w ostatnich latach. 

Uzyskany efekt
30 dni
Platformy
Google Ads

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (5 opinie)