ROAS ponad 1000% w branży automatów z zabawkami
Współpracę z klientem z branży medycznej rozpoczęliśmy w grudniu 2021 roku. Celem klienta było uzyskanie określonego CPA w zakresie oferowanych usług medycznych na bardzo konkurencyjnym rynku, przy wykorzystaniu określonego budżetu przeznaczonego na promowanie treści.
Największym wyzwaniem w branży medycznej i okołomedycznej jest restrykcyjna polityka reklamowa Google oraz ograniczenia wynikające z prawodawstwa w Polsce i Unii Europejskiej.
Realizacja założonego docelowego CPA
Współczynnik konwersji 12%
Liniowe skalowanie wyniku kampanii
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Cel zrealizowaliśmy dzięki naszemu holistycznemu podejściu oraz szerokiej wiedzy z zakresu wymagań i obostrzeń reklamowych, w tym zakresie reklamy usług medycznych, a także dzięki znajomości wykorzystania narzędzia i funkcjonalności Google Ads, których większość agencji nie wykorzystuje.
Sukces kampanii zrealizowany został wyłącznie z wykorzystaniem sieci wyszukiwania Google, natomiast dzięki sukcesywnej pracy i bieżącej kontroli oraz optymalizacji, kanał ten okazał się wystarczający do osiągnięcia założonych celów.
Kluczowymi działaniami była sukcesywna kontrola słów kluczowych i tworzenie rozbudowanych list wykluczających, optymalizacja na poziomie grup odbiorców, płci, wieku i innych zmiennych, szczegółowa analiza kosztów i bieżące dostosowanie i monitorowanie poziomu docelowego oraz osiąganego CPA.
Nie poprzestajemy jednak na tym – dalej szukamy rozwiązań i kanałów komunikacji, mogących poprawić wyniki reklamowe i sukcesywnie przedstawiamy potencjalne rozwiązania i ulepszenia prowadzonych działań.
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Współczynnik konwersji w pierwszych tygodniach współpracy wynosił 2,51%. Widać na wykresie jak bieżąca praca naszych specjalistów i dopasowana strategia wpłynęły na wzrost, który w górnych granicach wynosi 12,64%.
Tematyka wyrobów medycznych, produktów leczniczych, usług medycznych i innych elementów związanych z medycyną nie jest nam obca – jeżeli szukasz Agencji, która w odpowiedzialny sposób zajmie się Twoim biznesem – skontaktuj się z nami.
Formularz kontaktowy