![Sklep z bielizną ROAS 1000%-870x520-px](https://double-digital.pl/wp-content/uploads/2024/07/Sklep-z-bielizna-ROAS-1000-870x520-px.webp)
Sklep z bielizną i ROAS 1000%
Dodatkowe środki na start
Social Media
Współpracę z klientem z branży medycznej rozpoczęliśmy w grudniu 2021 roku. Celem klienta było uzyskanie określonego CPA w zakresie oferowanych usług medycznych na bardzo konkurencyjnym rynku, przy wykorzystaniu określonego budżetu przeznaczonego na promowanie treści.
Największym wyzwaniem w branży medycznej i okołomedycznej jest restrykcyjna polityka reklamowa Google oraz ograniczenia wynikające z prawodawstwa w Polsce i Unii Europejskiej.
Realizacja założonego docelowego CPA
Współczynnik konwersji 12%
Liniowe skalowanie wyniku kampanii
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem
✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie
✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie
✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami
✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7
Przewagi technologiczne
✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych
✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager
✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów
✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów
✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie
Cel zrealizowaliśmy dzięki naszemu holistycznemu podejściu oraz szerokiej wiedzy z zakresu wymagań i obostrzeń reklamowych, w tym zakresie reklamy usług medycznych, a także dzięki znajomości wykorzystania narzędzia i funkcjonalności Google Ads, których większość agencji nie wykorzystuje.
Sukces kampanii zrealizowany został wyłącznie z wykorzystaniem sieci wyszukiwania Google, natomiast dzięki sukcesywnej pracy i bieżącej kontroli oraz optymalizacji, kanał ten okazał się wystarczający do osiągnięcia założonych celów.
Kluczowymi działaniami była sukcesywna kontrola słów kluczowych i tworzenie rozbudowanych list wykluczających, optymalizacja na poziomie grup odbiorców, płci, wieku i innych zmiennych, szczegółowa analiza kosztów i bieżące dostosowanie i monitorowanie poziomu docelowego oraz osiąganego CPA.
Nie poprzestajemy jednak na tym – dalej szukamy rozwiązań i kanałów komunikacji, mogących poprawić wyniki reklamowe i sukcesywnie przedstawiamy potencjalne rozwiązania i ulepszenia prowadzonych działań.
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Współczynnik konwersji w pierwszych tygodniach współpracy wynosił 2,51%. Widać na wykresie jak bieżąca praca naszych specjalistów i dopasowana strategia wpłynęły na wzrost, który w górnych granicach wynosi 12,64%.
Tematyka wyrobów medycznych, produktów leczniczych, usług medycznych i innych elementów związanych z medycyną nie jest nam obca – jeżeli szukasz Agencji, która w odpowiedzialny sposób zajmie się Twoim biznesem – skontaktuj się z nami.
Formularz kontaktowy