Double Digital

Skuteczna kampania w branży medycznej w modelu ecommerce i współczynnik konwersji 12%

Współpracę z klientem z branży medycznej rozpoczęliśmy w grudniu 2021 roku. Celem klienta było uzyskanie określonego CPA w zakresie oferowanych usług medycznych na bardzo konkurencyjnym rynku, przy wykorzystaniu określonego budżetu przeznaczonego na promowanie treści. 

Największym wyzwaniem w branży medycznej i okołomedycznej jest restrykcyjna polityka reklamowa Google oraz ograniczenia wynikające z prawodawstwa w Polsce i Unii Europejskiej.

Co osiągnęliśmy?

Realizacja założonego docelowego CPA

Współczynnik konwersji 12%

Liniowe skalowanie wyniku kampanii

Jak to zrobiliśmy?

Cel zrealizowaliśmy dzięki naszemu holistycznemu podejściu oraz szerokiej wiedzy z zakresu wymagań i obostrzeń reklamowych, w tym zakresie reklamy usług medycznych, a także dzięki znajomości wykorzystania narzędzia i funkcjonalności Google Ads, których większość agencji nie wykorzystuje. 

Sukces kampanii zrealizowany został wyłącznie z wykorzystaniem sieci wyszukiwania Google, natomiast dzięki sukcesywnej pracy i bieżącej kontroli oraz optymalizacji, kanał ten okazał się wystarczający do osiągnięcia założonych celów.

Kluczowymi działaniami była sukcesywna kontrola słów kluczowych i tworzenie rozbudowanych list wykluczających, optymalizacja na poziomie grup odbiorców, płci, wieku i innych zmiennych, szczegółowa analiza kosztów i bieżące dostosowanie i monitorowanie poziomu docelowego oraz osiąganego CPA. 

Nie poprzestajemy jednak na tym – dalej szukamy rozwiązań i kanałów komunikacji, mogących poprawić wyniki reklamowe i sukcesywnie przedstawiamy potencjalne rozwiązania i ulepszenia prowadzonych działań.

Jakie działania spowodowały sukces?

  • Bieżąca komunikacja i raportowanie wyników
  • Analiza i dostosowanie reklam do ograniczeń branży medycznej
  • Dopasowanie strategii do firm konkurencyjnych
  • Opracowanie planu w przypadku ograniczenia ze strony Google

Chcesz zwiększyć sprzedaż? My zrobimy, to DOUBLE

Współczynnik konwersji w czasie

Współczynnik konwersji w pierwszych tygodniach współpracy wynosił 2,51%. Widać na wykresie jak bieżąca praca naszych specjalistów i dopasowana strategia wpłynęły na wzrost, który w górnych granicach wynosi 12,64%.

Podsumowanie naszych działań

Tematyka wyrobów medycznych, produktów leczniczych, usług medycznych i innych elementów związanych z medycyną nie jest nam obca – jeżeli szukasz Agencji, która w odpowiedzialny sposób zajmie się Twoim biznesem – skontaktuj się z nami. 

Uzyskany efekt
6 miesięcy
Platformy
Google Ads
Udostępnij
Tagi
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

5/5 - (4 opinie)
Zapytaj o stronę dla swojej firmy

Uzyskaj darmową ofertę

nowe logo google partner
98% naszych kampanii generuje zysk

Uzyskaj darmową ofertę

nowe logo google partner