Double Digital

Wzrost sprzedaży i ROAS 1318%

Założona w 2006 roku firma wypełnia lukę na rynku okuć technicznych. Firma zajmuje się dystrybucją specjalistycznych rozwiązań dla przemysłu meblarskiego na rynek polski i na rynki krajów sąsiednich. Wszystkie produkty są wyprodukowane w Europie, dzięki przewagą na rynku jest: szybkość realizacji zamówień, wysoka jakość produktów i stabilność cen. Firma Mauri jest gwarantem najwyższej jakości – jako certyfikowany dostawca produktów dla IKEA.

Klient trafił do nas z celem zwiększenia sprzedaży na rynku polskim. W związku z prowizją, jaką pobiera Allegro w przypadku niektórych kategorii produktów, Klinet zdecydował się na rozpoczęcie współpracy w kanale Google Ads i budowanie sprzedaży w tym kanale bez udziału dodatkowej prowizji.

Dlaczego historia nie ma danych klienta, tylko branży? Chcemy ujawnić pełne dane z kampanii, co byłoby niemożliwe przy podaniu szczegółów firmy.
wynik-reklam-google

Co osiągnęliśmy?

Rzeczywisty ROAS 1318%

Wzrost sprzedaży o 327% 

zakupy google ikona

Wzrost średniego koszyka

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Współpracę z klientem rozpoczęliśmy w październiku 2020 roku. Rozpoczęliśmy od konsultacji telefonicznej i omówienia potrzeb, celów jakie Klient chce realizować. Następnie opracowaliśmy strategię wraz z planem budżetowym kampanii performance w Google Ads. Nasze rekomendacje opierały się na uruchomieniu kampanii produktowej, reklam tekstowych, kampanii RLSA, DSA oraz remarketingu w GDN zarówno standardowego, jak i dynamicznego. Dodatkowo do komunikacji zaproponowaliśmy przygotowanie bannerów reklamowych w formacie AMP HTML

Celem było przeniesienie sprzedaży z kanału Allegro oraz zwiększenie opłacalności inwestowanych środków w reklamę Google Ads. W ciągu 2 miesięcy uzyskaliśmy wzrost sprzedaż na poziomie 200% i wypracowaliśmy ROAS powyżej 1000%, co było celem Klienta. 

Co na to wpłynęło?

  • Dopasowanie odpowiednich kanałów reklamowych
  • Codzienna kontrola i optymalizacja pod kątem analizy słów kluczowych, eliminacji nietrafnych zapytań
  • Wykorzystanie strategii Maksymalizacja wartości konwersji
  • Bieżący kontakt z klientem i wsparcie w zakresie działań optymalizacyjnych na stronie
  • Poprawna konfiguracja Google Analytics
  • Uruchomienie kampanii produktowej z podziałem na kategorie, remarketing w wyszukiwarce dostosowany do grup produktowych, DSA (Dynamic Search Ads) oraz kampanie w sieci reklamowej, jako remarketing standardowy oraz dynamiczny
  • Optymalizacja kampanii pod ROAS i wyższą średnią wartość koszyka zakupowego

Skorzystaj ze wsparcia ekspertów Google Ads & SEO

Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie lub generować więcej jakościowych leadów? Pozwól naszym ekspertom pomóc Ci rozwinąć możliwości Twojej witryny internetowej.

100+

realizowanych projektów

25+

rynków eksportowych

10+

lat doświadczenia

10 mln

zarządzanego budżetu

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

kampanii adwords (9)
wyniki kampanii google adwords

Podsumowanie naszych działań

Efektem już 2 miesięcznej współpracy był znaczny wzrost sprzedaży o ponad 200%. Dzisiaj wartość sprzedaży w stosunku do wyników początkowych, to wzrost o 327%. Średnia wartość zamówienia wzrosła o 28%. a ilość transakcji o 234%. Współczynnik konwersji przy bezpośredniej sprzedaży z kanału Google Ads wynosi powyżej 3%. Cały sukces zawdzięczamy dopasowanej strategii, bieżącej kontroli i optymalizacji na koncie Google Ads. 

Uzyskany efekt
2 miesięce
Platformy
Google Ads
Udostępnij
Tagi

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (1 opinie)