Reklama Produktowa Facebook Ads to jeden z najpotężniejszych sposobów zwiększania przychodów i ROAS (zwrotu z wydatków na reklamę) dla sklepów internetowych, całego e-commerce.
Standardowa oferta obsługi kampanii Meta Ads na rynku
• Konkurencja często skupia się tylko na podstawowych strategiach
• Ich podejście do optymalizacji jest ograniczone i nie uwzględnia najnowszych trendów
• Brak elastyczności w dostosowywaniu się do zmieniających się trendów w digital marketingu
Oferta Premium Meta Ads na rynku
• Niektóre agencje idą krok dalej, ale wciąż nie czerpią pełnych korzyści z możliwości platformy
• Mogą znać zaawansowane taktyki, ale nie mają odpowiedniego narzędzia ani wiedzy, aby je skutecznie wdrażać
• Często brakuje im szybkości reagowania na zmieniające się warunki rynku
Nasza oferta
• Szybkość Działania: Monitorujemy rynek i algorytmy, reagując natychmiast na zmiany, by być zawsze krok przed konkurencją
• Know-How: Posiadamy praktyczne doświadczenie przy kampaniach Meta Ads dla wielu branż i udokumentowane sukcesy
• Pełne Wykorzystanie Potencjału: Nasza strategia Meta Ads nie tylko generuje ruch, ale też zwiększa konwersję i ROI
Facebook, ze względu na swoją popularność jaką zdobył jako portal społecznościowy, oferuje obecnie ciekawe możliwości w kontekście reklam oraz rozbudowywania marki. Facebook Ads to fantastyczna opcja, jednak jeszcze ciekawszą jest sprzedaż z katalogu produktów, inaczej określana jako kampanie katalogowe.
Dlaczego kampania katalogowa wybierana jest najczęściej na Facebooku w przypadku mniejszych, jak i większych firm? Przede wszystkim dlatego, że cieszy się największą efektywnością. Dodatkowym atutem właśnie tej opcji jest fakt, że reklama katalogowa jest dynamiczna, można ją łatwo zmieniać, a to sprzyja dopasowywaniu do potencjalnych klientów oraz możliwości dodatkowego personalizowania katalogu produktów.
Wiele osób z pewnością zastanawia się, od czego zacząć kampanię katalogową realizowaną dzięki Facebook Ads? Otóż, najlepszą pierwszą czynnością będzie stworzenie katalogu produktów. W tym przypadku opcji jest dość sporo, ponieważ sam katalog produktów może obejmować albo produkty, albo usługi, albo jedno i drugie. Kolejne kroki, to:
Szybkie efekty
Wysoki współczynnik konwersji
Personalizacja reklam
Zwiększ świadomość swojej marki, produktu lub usługi wśród potencjalnych klientów.
Kieruj więcej osób na swoją stronę internetową lub konkretny jej obszar.
Zachęcaj użytkowników do interakcji z Twoimi postami poprzez lajki, komentarze.
Zbieraj dane od potencjalnych klientów za pomocą formularzy kontaktowych.
Zachęć użytkowników do pobrania lub interakcji z Twoją aplikacją mobilną.
Zwiększ sprzedaż produktów lub usług w swoim sklepie internetowym.
Czy byłeś kiedyś na Allegro, oglądałeś produkt, a potem sprawdzałeś swoją stronę na Facebooku? Jeśli tak, czy od razu zobaczyłeś produkt, na który patrzyłeś? To jest dynamiczna reklama produktu!
Dzięki tego typu kampaniom możesz spersonalizować reklamy na Facebooku dla swojej firmy i przypominać ludziom o przedmiotach, których jeszcze nie kupili. Możesz także czerpać dalsze dochody od klientów, kierując do nich produkty podobne do tych, które już oglądali lub kupili.
Przypominają o już obejrzanych, ale zapomnianych przedmiotach, a także umożliwiają pokazanie klientom podobnych produktów. Dzięki temu nasz zespół może tworzyć kampanie nastawione na wyniki, które znajdują grupę docelową, wyświetlając im reklamy związane z produktami, które wcześniej oglądali. Osiągamy to, dzięki komunikacji, która dla nas we współpracy z Tobą jest tak ważna oraz wykorzystując odpowiednie narzędzia do projektowania skutecznych reklam produktów na Facebooku i osiągania celów biznesowych.
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Reklama dynamiczna na Facebooku w e-commerce to inaczej właśnie kampania katalogowa. Chodzi w nich o to, że oferujesz konkretne produkty lub usługi tym osobom, które były lub mogą być zainteresowane ofertą firmy. Cenioną przez przedsiębiorców zaletą tej reklamy jest fakt, iż nie trzeba tworzyć nowej kampanii dla każdego produktu. Ponadto, system reklamowy samodzielnie dobiera produkty na podstawie określonych kryteriów. Menedżer katalogów daje wiele ułatwień!
Praktycznie każda kampania reklamowa ma za zadanie dotarcie do wielu różnych klientów. Podobnie jest z kampanią katalogową, której zadaniem jest dotarcie do:
Sklepy na Facebooku (produkty): Sklepy to ujednolicona cyfrowa witryna sklepowa na Facebooku i Instagramie. Możesz spersonalizować swój sklep i utworzyć zestaw produktów. Dzięki opcji Zakupy na Instagramie możesz dodatkowo oznaczać katalog produktów w swoich postach i relacjach (zestawienie produktów).
Marketplace (pojazdy): Sprzedawaj pojazdy lokalnym odbiorcom w Marketplace.
Reklamy dynamiczne – Reklamy dynamiczne automatycznie wyświetlają odpowiednie artykuły z katalogu wśród osób, które okazały zainteresowanie nimi w Internecie. Reklamy dynamiczne dopasowują artykuły z katalogu do zdarzeń z piksela lub SDK Facebooka – krótkiego kodu zainstalowanego w witrynie lub aplikacji. Reklamy dynamiczne to realny zysk, zwłaszcza gdy postawisz na odpowiedni opisu produktu!
Reklamy karuzelowe – wśród formatów reklamowych jest karuzela, która jest formatem reklamy umożliwiającym wyświetlenie kilku obrazów lub filmów z odrębnymi linkami, które odbiorcy mogą przeglądać. Karty karuzeli mogą zostać wypełnione w sposób dynamiczny pozycjami z katalogu.
Reklamy ze znacznikami produktów – Możesz tworzyć kampanie reklamowe ze znacznikami produktów (katalogi produktów), aby promować konkretne artykuły, aby dobrze trafić w grupę odbiorców z różnych branż. Odbiorcy mogą kliknąć znaczniki produktu w Twoich reklamach, aby przejść bezpośrednio do strony szczegółów produktu, gdzie mogą dowiedzieć się więcej na jego temat lub dokonać zakupu.
Reklamy w formie kolekcji – Kolekcja to format reklamy, w ramach którego wyświetlana jest grupa 4 przedmiotów z katalogu pod głównym obrazem lub filmem. Odbiorca może dotknąć poszczególnych elementów, aby dowiedzieć się więcej na ich temat lub przejrzeć podobne artykuły przy wyświetlaniu reklam.
Sprzedaż, jaką daje katalog produktów, to ogrom nietuzinkowych możliwości, które wręcz czekają na wykorzystanie, aby wynieść Twoją markę i całą firmę na wyżyny sukcesu. Jakie to możliwości?
W sytuacji, kiedy wiesz już, gdzie docierać będzie kampania katalogowa, koniecznym jest stworzenie komunikatu. Musi on być dość konkretny, sugestywny. Czasem wystarczy jedynie przypomnieć o konkretnych produktach osobom, które nie dokonały finalizacji zamówienia. W innym przypadku konieczna jest delikatna, subtelna namowa, która wyraźnie daje do zrozumienia, że po zakupie jednego produktu, z pewnością przyda się użytkownikowi kolejny produkt. Tworzenie katalogu produktów jest intuicyjne.
Przeczytaj również: Kampania Facebook Ads – konfiguracja krok po kroku
Formularz kontaktowy