Double Digital

Agencja digital marketingu — czym się zajmuje?

Spis treści

Obecnie ciężko jest wyobrazić sobie biznes, który dobrze prosperuje bez istnienia w sieci. To właśnie w internecie można znacząco zwiększyć ruch na stronie, widoczność w wyszukiwarce, i jak wiadomo znacząco podnieść sprzedaż. Wielu przedsiębiorców prowadzących własne biznesy podejmuje się zbyt wielu czynności jednocześnie, co niestety nie zawsze ma dobre przełożenie na zyski, a w szczególności na wolny czas, który warto też po prostu mieć na inne rzeczy.

Agencja digital marketingu. Co to jest?

Agencja digital marketingu jest to agencja, która zajmuje się marketingiem cyfrowym (w sieci/internecie). Działania, które podejmuje, wpływają bezpośrednio lub pośrednio na oczekiwania odbiorców w różnych kanałach komunikacji, np. w social mediach, wyszukiwarkach itd. Dzięki temu przedsiębiorca zlecający usługę promocji własnej działalności zyskuje większą pewność co do zwrotu inwestycji, wraz ze zwiększeniem zysków.

Powód takiego działania jest prosty — agencja digital marketingu, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się wyłącznie marketingiem, choć też nie zawsze. Do zestawu obowiązków agencji wchodzą również m.in. projekty graficzne, content marketing, e-mail marketing, opisy strony internetowej i wiele innych.

Czym się zajmuje agencja digital marketingu?

Na samym początku chcemy podkreślić, że agencja agencji nierówna. Z tego też względu przedstawimy Ci, co wchodzi w nasz zakres działań. Podzielimy wszystko na kilka podpunktów, aby móc dokładniej sprecyzować Ci to, co możemy dla Ciebie zrobić.

Skuteczny content marketing

Marketing treści jest wykorzystywany wszędzie. Wiele osób uważa, że z założenia są to wyłącznie treści pisane, co niestety nie jest prawdą. Content marketing jest to tworzenie różnego rodzaju treści, które pozytywnie “wstrząsną” potencjalnym klientem, a następnie nakłonią go do zakupu danego produktu lub skorzystania z danej usługi.

Nasza agencja digital na zlecenie klienta tworzy content marketing postaci:

  • tekstów pisanych,

  • projektów graficznych,

  • e-booków,

  • audiobooków (podcastów),

  • filmów i filmików, np. na YouTube,

  • bannerów reklamowych,

  • itd.

Marketing treści wykorzystywany jest w każdej branży i możemy go znaleźć w każdym kanale komunikacji jak np. wcześniej wspomniany YouTube, media społecznościowe i wiele innych. Celem content marketingu jest dostarczanie wartościowej wiedzy użytkownikom i potencjalnym klientom w sposób, aby rozwiązywać problemy, z którymi borykają się na co dzień.

Dlaczego jest to tak ważne? Otóż możemy pokusić się o stwierdzenie, że działa tutaj reguła wzajemności — tworząc wartościowy artykuł, który odpowiada na pytania, udziela porad — sprawiasz, że użytkownik zdobywa wiedzę i odpowiedzi, które były mu potrzebne w danym momencie. Przez to też zaczyna zdobywać do Ciebie zaufanie, do Twojej marki — bo piszesz z sensem, bo znasz się na rzeczy. W content marketingu wymagane jest kreatywne podejście, po to, by nie pisać tylko suchych faktów, ale też utożsamiać się z klientem, jego przekonaniami, wartościami oraz problemami, oraz z tym, jak je rozwiązywać.

Marketing wartościowych treści buduje lojalność i szacunek na linii klient marka. Wykorzystywany jest on przez strony firmowe w postaci blogów, przez sklepy internetowe (również w postaci blogów) lub w formie rzetelnych opisów produktów, które po prostu są proste do przeczytania, zrozumienia i wdrożenia. W marketingu wartościowych treści nie może zabraknąć cennych informacji, ponieważ to właśnie one sprawiają, że w łatwy sposób możesz zyskać nowych klientów na wiele sposobów.

Marketing treści buduje zaangażowanie, przyciąga ruch, może być stosowany przez kampanie reklamowe, znajdziesz go też w newsletterach i w zasadzie wszędzie “indziej”.

Jak widzisz, sami dzielimy się swoją wiedzą z innymi poprzez artykuły znajdujące się na naszym blogu. To naprawdę działa!

Dokładnie wiemy, jak władać marketingiem treści, aby był on skuteczny, a zarazem pomagał w realizacji określonych krótko, jak i długoterminowych celów w firmie. Pomagamy biznesom działającym w e-commerce, jak i tym, którym zależy na promocji własnych usług.

Możesz liczyć na nasze wsparcie, skontaktuj się z nami. Możemy pomóc!

Zyskaj więcej za mniej i ciesz się pełną przejrzystością

W Double Digital wiemy, jak ważne jest dla Ciebie dotarcie do klientów w internecie. Dlatego jesteśmy tutaj - jako agencja digitalowa specjalizująca się w Google Ads proponujemy dodatkowe korzyści na start!

Dodatkowe 3500 zł na start przy nowym koncie

Niższe koszty kampanii Google Shopping o 20%

Pełny wgląd do konta reklamowego Google Ads

Profesjonalne działania z zakresu SEO

Odpowiednie działania z zakresu SEO to elementy niezbędne w przypadku każdej strony internetowej. To właśnie one zwiększają ruch z wyszukiwarek, pomagają w sprzedaży oraz budują świadomość marki w sieci poprzez docieranie do coraz szerszego grona odbiorców.

SEO to element sprzedażowy, który dzieli się na działania on-page oraz off-page. SEO to także elementy techniczne strony internetowej oraz te pisane lub graficzne (jak np. banery).

Search Engine Optimization jest to szereg działań zwiększających pozycję strony w wyszukiwarce długofalowo. W porównaniu do reklamy SEO jest bezpłatne, tzn. że strona pozycjonuje się w organicznych wynikach wyszukiwania. Są tego wady i zalety. Wadą jest czas oczekiwania, aż strona zacznie indeksować się na określone słowa kluczowe (które są niezbędnym elementem strategii SEO).

Główną zaletą są natomiast koszty, których po prostu nie ma, jeżeli chodzi o kliknięcia w wyszukiwarce. Za SEO płaci się w przypadku optymalizacji strony oraz wtedy, gdy potrzebne są opisy np. produktów, całej strony www, czy też tworzenia treści kreujących odpowiedni wizerunek marki w sieci, które trafią do odbiorców wpisujących pasującą lub zbliżoną frazę do wyszukiwarki.

Należy tutaj również podkreślić, że w ostatnich latach SEO zaczęło iść wręcz ramie w ramie z doświadczeniami użytkowników na stronach internetowych (UX — User Experience). Jeżeli ciekawi Cię ten temat, serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszym artykułem, który stricte skupiliśmy na połączeniu tych dwóch aspektów. Sprawdź — SXO, co to?

Z chęcią pomożemy Ci przy organicznej promocji Twojego biznesu, zwiększymy zaangażowanie oraz opiszemy produkty, aczkolwiek wpierw zaczniemy od stworzenia projektu — strategii. Z SEO działamy od lat na rynku, jesteśmy agencją z doświadczeniem, która w swoim zespole posiada wielu specjalistów copywriterów oraz technicznych specjalistów, którzy — krótko mówiąc — znają się na rzeczy. Pomogliśmy już dziesiątkom firm.

Jeżeli chcesz trafić do większej ilości odbiorców i podwyższyć pozycję na rynku — napisz do nas. Z chęcią Ci z tym pomożemy!

Organiczna promocja w social mediach

Media społecznościowe to kolejny bardzo ważny kanał komunikacji. Jak już niejednokrotnie powtarzaliśmy w naszych wpisach, social media dawno przestały być wyłącznie platformami zapewniającymi rozrywkę i stały się miejscami generującymi ogromne przychody dla firm, które potrafią się w nich odnaleźć.

W social mediach kładziemy ogromny nacisk na budowanie świadomości marki naszego klienta. Wyróżnia nas tutaj indywidualne podejście, które dopasowujemy pod strategię komunikacji z przyszłymi odbiorcami.

Social media wymagają tego, aby dokładnie opracować wcześniej wymienioną już strategię komunikacji pod grupę docelową, do której będziemy chcieli trafić z przekazem reklamowym organicznym lub płatnym. Z tego też względu stale jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami w naszych projektach po to, by jak najlepiej promować produkty lub usługi.

W naszej kadrze znajduje się wielu specjalistów od mediów społecznościowych, którzy w zależności od projektu i branży dopasowują przekaz tak, by idealnie odzwierciedlał zamysł marki, a zarazem był z nią w pełni spójny.

E-mail marketing

E-mail marketing choć przez wielu uważany za niepotrzebny, według nas jest niezbędnym elementem zwłaszcza w przypadku klientów posprzedażowych oraz użytkowników, którzy zarejestrowali się na stronie w celu dostępu do newslettera, uzyskiwania informacji o przyszłych promocjach, lub nowych produktach.

W naszej agencji zajmujemy się automatyzacją procesów związanych z wysyłką e-maili do klientów oraz użytkowników, w tym na tworzeniu prostych, a zarazem przyjemnych w czytaniu treści, które w nich umieszczamy. Oczywiście treści zawarte np. w newsletterach są spójne z zamysłem marki oraz jej charakterem, co jest równie ważne, jak sama automatyzacja wszystkich działań z tym związanych.

Niejednokrotnie również tworzyliśmy całe kampanie mailingowe oraz e-maile dziękujące za zakup i wiele innych. Jeżeli będziesz potrzebować pomocy związanej właśnie z tym tematem, pisz śmiało!

Google i Facebook Ads

Nie od dziś wiadomo, że Facebook Ads, jak i Google Ads to narzędzia wręcz drastycznie zwiększające sprzedaż. Niestety, nie są one też tak proste w obsłudze, jak wielu mogłoby się to wydawać. Wszystko oczywiście za sprawą dużej ilości czynników, takich jak odpowiednie zdefiniowanie grupy docelowej, o której często nie wiedzą zbyt dużo przedsiębiorcy wchodzący na internetowy rynek, lub mają ją opisaną w bardzo okrojonej wersji.

W przypadku reklam Facebook Ads oraz Google Ads bardzo ważna jest również analiza konkurencji, dobór fraz kluczowych oraz formatów reklamowych w sposób, by reklamy faktycznie zaczęły generować sprzedaż oraz były adekwatne do danej niszy. Tutaj również liczy się widoczność, im więcej klientów zobaczy określony format reklamowy, tym, jak wiadomo, lepiej, choć tutaj kłania się wcześniej wspomniana grupa docelowa, analiza słów kluczowych oraz budżet.

Współpracowaliśmy z wieloma klientami przy projektach opiewających na stosunkowo małe kwoty, jak i na przysłowiowe “grube” tysiące złotych. Zauważyliśmy, przy tym, że ich wiedza na temat marketingu była stosunkowo niska, co nie powinno też nikogo dziwić, zwłaszcza w sytuacji, gdy dana firma np. nie posiada własnego działu marketingu.

Odpowiednie przygotowanie reklam wymaga czasu oraz pieniędzy, które trzeba dobrze zagospodarować tak, by zwrot z inwestycji był, jak najszybszy wraz ze zwiększeniem sprzedaży.

Warto tutaj również dodać, że reklamy PPC (Pay Per Click) wyróżniają się tym, że działają od razu po ich włączeniu. Dzięki temu rozwiązaniu świadomość marki zaczyna rozwijać się zaraz po zaimplementowaniu reklam do sieci lub określonej platformy.

Przez liczne szkolenia dobrze wiemy, jak władać każdym rodzajem reklamy, o czym świadczą wyniki, które zamieszczamy regularnie w naszym portfolio. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o sukcesach, jakie odnieśliśmy z naszymi klientami, kliknij tutaj.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Działania agencji digital a Twoja widoczność w sieci

Celem agencji digital jest zawsze zwiększenie widoczności Twojej marki i firmy w sieci. Od tego są agencje. Tutaj należy podkreślić, że wielu przedsiębiorcom może wydawać się, że są w stanie promować swój biznes w pojedynkę. Musimy przyznać, że jest to bardzo złe myślenie.

Jak wspominaliśmy już wcześniej, przedsiębiorcy najczęściej nie mają czasu na to, by zajmować się dodatkowo marketingiem, przez co wiele rzeczy mogą robić “po łebkach”. Takie podejście najczęściej kończy się wyłącznie przepalonym budżetem i brakiem klientów, jeżeli chodzi o płatne reklamy.

Natomiast w przypadku organicznych wyników wyszukiwania ważne jest SEO. Sam opis produktu, usługi i strony niestety nie wystarczy. Musi on zostać odpowiednio zoptymalizowany pod algorytmy Google, a także pod użytkowników. To samo tyczy się strony technicznej jak np. responsywności witryny, prędkości ładowania itd.

Agencja digital z pewnością pomoże Ci przy każdym z tych elementów. Możemy wręcz pokusić się o stwierdzenie, że wszystko dostaniesz na przysłowiowej tacy. Do tej pory realizowaliśmy różne projekty, dlatego, jeżeli będziesz potrzebował pomocy, odezwij się. Wspólnie opracujemy strategię, a następnie zajmiemy się projektem, który kolejno wdrożymy i zaczniemy razem budować lepszą przyszłość Twojej firmy!

Lepsze statystyki strony

Agencja digital to gwarancja lepszych statystyk Twojej strony w sieci. Bazując na naszym przykładzie, zawsze opieramy się na wielu narzędziach, z których bez przerwy korzystamy, aby stale ulepszać profil strony, oraz zwiększać jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

Zobacz, jak udało nam się pomóc zwiększyć sprzedaż podczas współpracy z kliniką medycyny estetycznej. Kliknij tutaj i dowiedz się więcej!

Jakie są efekty korzystania z usług agencji digital?

Efektów jest naprawdę wiele, wszystko tak naprawdę zależy od niszy, w jakiej działasz, bo to właśnie pod nią projektujemy strategię indywidualną.

Co możesz z nami osiągnąć? Przede wszystkim dajemy Ci gwarancję, że zaoszczędzisz czas, który będziesz mógł poświęcić na inne elementy związane z firmą, jak i pieniądze, ponieważ celem naszej agencji jest dostosowanie budżetu do wymagań klienta.

Optymalizacja reklam w naszej agencji jest personalizowana nawet pod stosunkowo niski ww. budżet. Chcemy, aby każdy, kto się do nas zwróci, po prostu mógł zarobić.

Nasze projekty zaczynamy zawsze od zrozumienia zamysłu Twojej działalności. Wpierw musimy Cię poznać, w tym Twoje wymagania, oczekiwania oraz wizję. Następnie ustalamy strategię, dzięki której sukcesywnie będziemy zdobywać nowych klientów dla Twoich produktów. Działamy na wielu płaszczyznach, z tego też względu przedstawimy Ci najlepsze opcje promocji w kanałach komunikacji (np. social media itd.), które będą mieć najkorzystniejszy wpływ na procent sprzedażowy.

Dlaczego warto postawić na digital marketing i współpracę z agencją?

Współpraca z agencją to wiele korzyści, o których nieco więcej powiemy niżej.

Opiszemy Ci, na jakich zasadach działa nasza agencja, abyś mógł następnie stwierdzić, czy to właśnie nas potrzebujesz do rozwoju własnej firmy!

Szeroki pogląd

Wiele lat doświadczenia nauczyło nas, jak walczyć o klienta i jak tych klientów zdobywać poprzez różne kanały komunikacji. Prowadzimy kampanie reklamowe na wielu platformach, dzięki czemu jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi newsami, a zarazem wiemy, jak po prostu na nich działać.

Spersonalizowane raporty

Jak pisaliśmy już wcześniej, z nami dostajesz wszystko na przysłowiowej tacy. Zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest dla Ciebie Twój biznes. Z tego też względu będziemy tworzyć dla Ciebie spersonalizowane raporty, w których zostaną zamieszczone wszystkie dane o naszych poczynaniach. Raport będzie zaprojektowany w sposób, abyś mógł w prosty sposób dowiedzieć się z niego wszystkiego, co jest Ci potrzebne.

Indywidualne podejście

Nigdy nie opieramy się na pewnych określonych schematach oraz metodach, ponieważ wiemy, że każdy biznes jest inny. Każda działalność wymaga również innej strategii zdobywania klientów, innej formy promocji, innego budżetu i innego podejścia. Zawsze patrzymy na zlecenie w sposób indywidualny, niepowtarzalny. Nie musisz się martwić o to, że pójdziemy na skróty, nic z tych rzeczy!

Skuteczne kampanie reklamowe

Zapewniamy bardzo wysoką skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych, o czym możesz przekonać się, wchodząc w nasze portfolio.

Raporty w czasie rzeczywistym

Nasi klienci mają dostęp do raportów w czasie rzeczywistym — 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Odświeżają się one co 15 minut. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi informacjami, cały czas!

Budżet dostosowany do klienta

Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie wszyscy klienci działający w usługach, czy też w e-commerce na początku swojej drogi z biznesem mają wysoki budżet na reklamy. Dla nas nie jest to żaden problem. Zawsze dostosowujemy budżet pod możliwości naszych podopiecznych, dodatkowo, po czasie staramy się redukować go wraz ze zwiększaniem sprzedaży.

Skorzystaj ze wsparcia ekspertów Google Ads & SEO

Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie lub generować więcej jakościowych leadów? Pozwól naszym ekspertom pomóc Ci rozwinąć możliwości Twojej witryny internetowej.

100+

realizowanych projektów

25+

rynków eksportowych

10+

lat doświadczenia

10 mln

zarządzanego budżetu

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

kampanii adwords (9)

Koszty związane z digital marketingiem

Nie ma co ukrywać, ciężko jest jednoznacznie określić koszty związane z digital marketingiem, ponieważ wpierw istotną kwestią, która podlega wycenie, jest sam zakres działań agencji digital.

Dlatego, jeżeli chcesz dowiedzieć się, jakie koszty będą związane z promocją Twojej firmy, skontaktuj się z nami. Zapraszamy po darmową wycenę!

Grupa docelowa kampanii marketingowych

Grupa docelowa jest elementem niezbędnym działań marketingowych. Jakby nie patrzeć, to właśnie od jej dokładnego zdefiniowania zależy to, jak potoczą się dalsze losy firmy. Analogicznie, im lepiej zostanie ona poznana, tym mniej, co ciekawe, będziesz musiał zapłacić za promocję. Dlaczego? Otóż dzięki dokładnie opisanej grupie odbiorców istnieje znacznie większe prawdopodobieństwo, że większość z nich (klientów) będzie zainteresowana ofertą Twojej firmy.

Dlaczego określenie grupy docelowej jest istotne?

Wiele firm nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważna jest dobrze opisana grupa docelowa. Z tego też względu pokrótce opiszemy wagę tego elementu.

Jak zapewne wiesz, w sieci są setki milionów użytkowników, do których może trafić Twoja reklama. Niestety, nie będzie to najlepsze rozwiązanie z prostego względu — nie każdy będzie zainteresowany tym, co oferujesz. Taka jest rzeczywistość. Nie ma produktu, który spodoba się wszystkim. Dlatego tak ważne jest określenie grupy docelowej, której faktycznie Twój produkt może się przydać. Dzięki temu możesz tworzyć reklamy, które będą dla niej najlepsze, co przełoży się na większą sprzedaż, ruch i widoczność.

Kto zajmuje się określeniem grupy docelowej?

Określeniem grupy docelowej w naszej agencji zajmuje się zespół specjalistów PR. Aczkolwiek sam, z założenia powinieneś też nieco wiedzieć o tym, do kogo będziesz chciał kierować swoje produkty i (lub) usługi.

Mierzalność efektów marketingu online

Mierzalność efektów cyfrowego marketingu można obserwować na wiele różnych sposobów. Wszystko tak naprawdę zależy od danych, jakie chcesz uzyskać oraz od formatu marketingu, jaki zostanie wdrożony do Twojej firmy.

W naszej agencji do mierzenia efektów marketingu online używamy m.in.:

  • Google Analytics 4,

  • Google Tag Manager,

  • Pixel Facebook,

  • Google Search Console,

  • SurferSEO,

  • i wielu innych!

Narzędzia dostosowujemy do sektora rynku, w jakim działasz, po to, by móc uzyskać jak najlepsze efekty ze współpracy.

Jakie korzyści może dać Ci digital marketing?

Powoli zbliżamy się do podsumowania, niemniej, wpierw jeszcze przed tym przedstawimy Ci korzyści, jakie możesz uzyskać z działań marketingu online.

  • Budowanie wizerunku marki — odpowiednie narzędzia dopasowane do niszy, w której działasz, zapewnią Ci lepszą widoczność wśród nowych użytkowników. Musisz jednak pamiętać, aby format reklamowy prócz dobrego kierowania na grupę docelową dodatkowo był estetyczny, rzucający się w oczy, czytelny i wysokiej jakości, przez co będzie odbierany przez użytkowników, jako profesjonalny.

  • Stosunkowo niskie koszty — Facebook Ads, czy Instagram Ads dopasowują się do preferencji reklamodawcy, z tego też względu budżet jest bardzo elastyczny. Promocję dzienną możesz rozpoczynać od dosłownie kilku złotych.

  • Zaufanie — musisz skupić się na jakości oferowanych produktów. Dzięki temu klienci będą do Ciebie wracać.

  • Cyfrowy marketing to wsparcie sprzedaży — marketing online możesz bez problemu podpiąć pod media społecznościowe, dzięki którym w prosty sposób zainteresowani użytkownicy będą przekierowywani do ofert znajdujących się w Twoim sklepie internetowym.

  • Zasięg — płatna reklama to bez wahania najlepszy sposób na zwiększenie zasięgów wśród osób, które mogą być zainteresowany tym, co sprzedajesz. Jeżeli chcesz działać w pojedynkę, skup się zatem na dokładnym opisaniu grupy docelowej, do której będziesz chciał trafić.

Agencja digital — podsumowanie

Już wiesz, czym zajmuje się agencja digital oraz jak działa. Mamy nadzieję, że przedstawiliśmy Ci to w prosty i zrozumiały sposób. Jeżeli będziesz potrzebować promocji swojego biznesu, odezwij się do nas. Posiadamy liczne szkolenia, które aktualizujemy na bieżąco. Nie stoimy w miejscu. Z chęcią odciążymy się z nadmiaru obowiązków, a zarazem zwiększymy sprzedaż na przestrzeni najbliższych tygodni i miesięcy.

Zapraszamy do kontaktu!

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (8 opinie)