Z Planera słów kluczowych warto korzystać zawsze kiedy potrzebujemy przygotować strukturę kampanii, przeanalizować konkurencję, sprawdzić trendy liczby wyszukiwań, określić gdzie warto targetować nasze reklamy.
Wskazane jest, aby pracować nad tytułami H1, H2 i opisami meta, aby uzyskać dobre pozycjonowanie SEO. We wszystkich ważne jest, aby pojawiły się słowa kluczowe wykryte w badaniu słów kluczowych.
Do pisania treści strony internetowej, opisów produktów czy wpisów na blogu konieczne jest również skorzystanie z tego narzędzia.
Używając słów kluczowych z dobrą średnią liczbą wyszukiwań będziesz w stanie pozycjonować się w wyszukiwarkach.
- Tworzenie kampanii Google Ads
Kampanie Google Ads w sieci wyszukiwania działają na podstawie wyszukiwanych haseł używanych przez użytkowników. Aby wykryć, jakich słów używają użytkownicy niezbędny będzie planer słów kluczowych.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany, jakie zostały wprowadzone do Planera słów kluczowych Google Ads.
- Więcej początkowych słów kluczowych: podczas szukania nowych pomysłów wprowadź do 10 początkowych słów kluczowych.
- Trendy słów kluczowych: przeglądaj lub pobieraj trendy pomysłów dla określonych słów kluczowych.
- Pogrupowane pomysły: zobacz słowa kluczowe według tematu lub dodaj je wszystkie jako grupę reklam.
- Zapisz pomysły w kampaniach, które już masz: dodaj nowe pomysły do już utworzonych kampanii.
- Zalecany budżet: sprawdź zalecany budżet dzienny na podstawie maksymalnej stawki CPC i przewidywanego kosztu.
- Kolumna Wartość konkurencji: zobacz szczegółową klasyfikację konkurencyjności propozycji słów kluczowych.