Aby mieć większą kontrolę nad typem dopasowania w Google Ads, postępuj zgodnie z tymi krokami:
W przeszłości Google Ads pozwalało wybrać typ dopasowania dla nowego słowa kluczowego, wybierając spośród „ścisłego”, „do wyrażenia” lub „przybliżonego”. Obecnie nowe słowa kluczowe automatycznie mają ustawione „przybliżone” dopasowanie, co wymaga ręcznego dodawania symboli, gdy chcesz uzyskać inne typy dopasowania. To może być czasochłonne i podatne na błędy.
Rozszerzenie, które można zainstalować w przeglądarce Chrome, rozwiązuje ten problem, umożliwiając:
Dzięki temu narzędziu możesz pracować szybciej i minimalizować błędy. Rozszerzenie działa na Twoim urządzeniu, nie wysyłając danych do serwerów zewnętrznych ani do innych firm. To oznacza, że masz pełną kontrolę nad swoimi danymi i możesz skuteczniej zarządzać kampaniami Google Ads.
Zobacz TOP 10 PRO TIP'ów