Double Digital

Strona główna » PRO TIP » PRO TIP’y dla kampanii Google Ads » Dodawanie typu dopasowania słów kluczowych w Google Ads (Wtyczka do Chrome)

Dodawanie typu dopasowania słów kluczowych w Google Ads

Spis treści

Google Ads domyślnie przypisuje dopasowanie „przybliżone” dla nowych słów kluczowych, kiedy są one dodawane z sekcji dopasowanych terminów. Aby odzyskać możliwość wyboru typu dopasowania bez konieczności ręcznego wprowadzania zmian, warto skorzystać z narzędzia, które to ułatwia.

Przywrócenie opcji wybierania typu dopasowania w Google Ads

Aby mieć większą kontrolę nad typem dopasowania w Google Ads, postępuj zgodnie z tymi krokami:

  1. Zainstaluj rozszerzenie Chrome o nazwie Match Type Helper.
  2. Otwórz zakładkę z dopasowanymi terminami wyszukiwania w Google Ads.
  3. Wybierz preferowany typ dopasowania – ścisłe, do wyrażenia lub przybliżone.
  4. Zbiorczo zmień typ dopasowania dla wszystkich wybranych terminów przed ich dodaniem do kampanii.

Korzyści i szczegóły

W przeszłości Google Ads pozwalało wybrać typ dopasowania dla nowego słowa kluczowego, wybierając spośród „ścisłego”, „do wyrażenia” lub „przybliżonego”. Obecnie nowe słowa kluczowe automatycznie mają ustawione „przybliżone” dopasowanie, co wymaga ręcznego dodawania symboli, gdy chcesz uzyskać inne typy dopasowania. To może być czasochłonne i podatne na błędy.

Rozszerzenie, które można zainstalować w przeglądarce Chrome, rozwiązuje ten problem, umożliwiając:

  • Wybór typu dopasowania dla każdego słowa kluczowego indywidualnie podczas dodawania dopasowanych terminów.
  • Zbiorczą zmianę typu dopasowania dla wielu terminów przed ich dodaniem do kampanii.

Dzięki temu narzędziu możesz pracować szybciej i minimalizować błędy. Rozszerzenie działa na Twoim urządzeniu, nie wysyłając danych do serwerów zewnętrznych ani do innych firm. To oznacza, że masz pełną kontrolę nad swoimi danymi i możesz skuteczniej zarządzać kampaniami Google Ads.

Google Ads "Add as Keyword" Match Type Helper

Zobacz TOP 10 PRO TIP'ów

5/5 - (2 opinie)