Eksperymenty kampanii Performance Max w Google Ads to narzędzie, które umożliwia reklamodawcom przeprowadzanie testów A/B w celu oceny skuteczności różnych funkcji i ustawień w kampaniach. Dzięki eksperymentom możesz zrozumieć, które strategie przynoszą najlepsze wyniki, i tym samym zoptymalizować kampanie.
Strona Eksperymenty w Google Ads oferuje dwa rodzaje eksperymentów związanych z kampaniami Performance Max:
Aby przeprowadzić eksperyment, należy wybrać kampanie, które będą należeć do grupy kontrolnej i próbnej. Kampanie w grupie kontrolnej i próbnej będą wyświetlać reklamy w niepokrywającej się części zasobów reklamowych, w zależności od wybranego podziału ruchu. Możesz ustawić, jak duża część ruchu ma być kierowana do każdej z grup, co pozwala precyzyjnie kontrolować eksperyment.
Aby skonfigurować eksperyment, wykonaj następujące kroki:
Eksperymenty kampanii Performance Max to doskonałe narzędzie do testowania i optymalizacji strategii reklamowej w Google Ads. Dzięki nim można dokładnie ocenić, które kampanie przynoszą najlepsze wyniki, co pozwala podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące kampanii reklamowych.
Zobacz TOP 10 PRO TIP'ów