Double Digital

Google Ads discovery — najważniejsze informacje

Spis treści

Firma Google pozwala swoim reklamodawcom reklamować się na wiele różnych sposób. Formy promocji dostępne w Google można dopasować bardzo szczegółowo w zależności od rodzaju biznesu oraz danej niszy. Dzięki temu przedsiębiorcy promujący swoją działalność na własną rękę, jak i agencje marketingowe mają ogromne pole do manewru, dzięki któremu — krótko mówiąc — są w stanie znacząco zwiększyć zyski własne lub swoich klientów.

Mimo wielu dostępnych kanałów komunikacji czasami wśród niektórych pojawia się niedosyt, myśl, że reklamę wciąż można byłoby w jakiś sposób ulepszyć. Z tego też względu przychodzimy do Ciebie z nowym wpisem, który ponownie rozjaśni punkt widzenia związany z kampaniami Google Ads.

W tym artykule szczegółowo umówimy, czym są reklamy Discovery, gdzie można je umieszczać, jak działają, oraz czy są w stanie jeszcze skuteczniej pozyskiwać nowych klientów. Zapraszamy do zapoznania się z treścią!

Reklamy Discovery — czym są?

Reklama Discovery jest jedną z form reklam udostępnianych przez firmę Google. Kwestią, która jest szczególnie charakterystyczna w kampaniach typu Discovery, jest możliwość wykorzystywania sztucznej inteligencji. To właśnie dzięki niej będziesz w stanie pozyskać wielu nowych potencjalnych klientów stricte zainteresowanych Twoją ofertą.

Kampania Discovery — jaki jest jej cel?

Głównym celem kampanii Discovery jest rozwiązywanie problemów użytkowników, w tym także odpowiadanie na pytania, które (co bardzo ciekawe) jeszcze nie zostały dokładnie wpisane w wyszukiwarkę Google.

W ten oto sposób, przy pomocy sztucznej inteligencji Twoje kampanie Discovery bezpośrednio dostosowują się do zamiarów użytkownika, a dokładniej do pytań, jakie dopiero umieści w wyszukiwarce. Trochę to pogmatwane i mało realne, ale tak, to naprawdę działa. Natomiast efekty, które przynosi, ciężko porównać do zwykłych reklam w przypadku skuteczności.

Jeżeli już w tym miejscu doszedłeś do wniosku, że wolisz jednak, aby kampanie DA oddać w ręce specjalistów — skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy Ci przy opracowaniu strategii marketingowej opartej na kampaniach Discovery.

Jak już mówimy o sztucznej inteligencji, warto również wspomnieć o chatbotach. Wiele firm obecnie coraz częściej rozważa wdrożenie wirtualnego asystenta na swoją stronę internetową w celu zredukowania kosztów, które należałoby przeznaczyć na pracowników. Jeżeli interesuje Cię ten temat, zajrzyj do naszego wpisu, który stricte poświęciliśmy zagadnieniu chatbotów. Kliknij tutaj i dowiedz się więcej!

Kampanie Discovery — w jaki sposób działają?

Reklama Google Discovery działa na podstawie tysięcy danych zebranych przez algorytmy Google, a następnie zostaje wyświetlona osobom na tematy, którym są zainteresowane.

Mówiąc prościej — Google Discovery zbiera dane o użytkownikach, weryfikuje je, a następnie wyświetla reklamy tematyczne powiązane z ich zainteresowaniami, co znacznie częściej kończy się finalizacją transakcji, aniżeli w przypadku zwykłych reklam Google Ads.

Jak działa to w praktyce?

Załóżmy, że interesujesz się mechaniką samochodową. Często sprawdzasz w sieci różnego rodzaju podzespoły oraz narzędzia, które pomogą Ci jeszcze lepiej wykonywać swoje obowiązki.

Sprawdzasz portale branżowe, czytasz artykuły związane z danym elementem, porównujesz ceny i specyfikację. Dodatkowo oglądasz poradniki na YouTube właśnie z tym związane.

Na podstawie (przykładowo) wymienionych powyżej czynności algorytmy Google następnie bazują na pozyskanych danych, co następnie kończy się emisją podobnych tematycznie reklam.

Warto również dodać, że kampania Discovery Ads działa na zasadzie automatycznych wykluczeń, tzn. że reklama Discovery będzie pojawiać się wyłącznie w miejscach powiązanych z zainteresowaniami danego użytkownika.

Dla przykładu — szukałeś informacji na temat opon na Allegro. Następnym miejscem, do którego zajrzałeś, był wpis dotyczący tego, czy warto inwestować w opony całoroczne. W trakcie czytania artykuły zaczęły wyświetlać Ci się reklamy opon, np. z Allegro, lub Oponeo. Na takiej zasadzie działają Google Discovery Ads, niemniej, więcej o tym powiemy jeszcze poniżej.

Reklamy Google Discovery Ads — gdzie są wyświetlane użytkownikom?

Discovery Ads wyświetlane są w wielu miejscach dostępnych w internecie. Co równie ważne, dosięgają one ponad 2,5 miliarda użytkowników, a zatem zasięg ich działania jest naprawdę ogromny!

Co równie istotne, format ten pozwala na bardzo dokładne kierowanie kampanii Google Discovery do uprzednio zdefiniowanej grupy odbiorców.

Na podstawie jakich danych możesz kierować reklamy Discovery, aby jak najskuteczniej docierały do przyszłych klientów?

  • Cechy demograficzne.

  • Listy odbiorców.

  • Zainteresowania.

  • Zachowania Twoich użytkowników.

Ten typ kampanii pozwala na wyświetlanie Twoich reklam na każdym etapie ścieżki zakupowej użytkowników, ponieważ pokazuje im się wszędzie i w każdej sytuacji.

Warto również dodać, że reklama Google Discovery pokazuje się tym samym grupom odbiorców, które dostępne są m.in. w sieci reklamowej i w sieci wyszukiwania.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, jak działają systemy Google Ads, zajrzyj do naszego wpisu o tym, jak działa reklama Google Ads.

Reklama Discovery — w jakich miejscach się wyświetla?

Kampania Discovery Ads wyświetla się w takich miejscach jak:

  • Poczta Gmail — warto tutaj nadmienić, że skuteczność reklam Discovery w przypadku Gmaila sprawiła, że całkowicie zastąpiono nimi zwykłe (tradycyjne) reklamy Google Ads. Użytkownicy w usługach Google, takich jak Gmail reklamy Discovery mogą zobaczyć w zakładach “oferty” i “społeczności”.

  • Strona główna YouTube — użytkownicy w tym przypadku mogą zobaczyć Google Discovery Ads na stronie głównej YouTube, a także w sekcji “Warte obejrzenia”.

  • Karty Discover — w kartach Discover (kartach przeglądarkowych), w których Google Discovery emituje internautom dopasowane do nich reklamy na podstawie ich zainteresowań opierających się na poprzednich aktywnościach w sieci.

Co równie ważne Google Discovery samoczynnie dostosowuje stawki oraz miejsce, w którym wyświetli się promocja, aby zapewnić jak najwyższą skuteczność reklamy.

Ponadto w przypadku każdej konkretnej reklamy, Google Discovery dostosowuje jej rozmiar do wcześniej wspomnianego miejsca emisji, w tym również do rozmiaru urządzenia, na którym się ona wyświetla i z którego zarazem w danym momencie korzysta użytkownik.

Co jeszcze możesz skonfigurować w reklamie Discovery?

W DA, możesz również skonfigurować:

  • nazwy kampanii,

  • budżet,

  • okres trwania każdej z kampanii,

  • harmonogram, który towarzyszyć będzie wszystkim kampaniom Discovery,

  • język,

  • rodzaj reklamowy (karuzelowa reklama Discovery lub reklama Discovery — więcej na ten temat przeczytasz poniżej),

  • grupy nowych odbiorców.

Następnie po określeniu ww. czynników przejdziesz do części drugiej. W niej natomiast będziesz mógł zatwierdzić reklamy oraz uruchomić je.

Należy również dodać, że ten typ kampanii nie obsługuje ustawień dotyczących:

  • rotacji reklam,

  • metody wyświetlania,

  • szczegółowego kierowania, np. kierowania na urządzeniach mobilnych,

  • kierowania kontekstowego,

  • itd.

Co należy umieścić w reklamie Google Discovery Ads?

Abyś mógł zwiększyć współczynnik liczby konwersji, ważne jest, abyś na dłuższą chwilę “przysiadł” do opisu poszczególnych elementów reklamy DA. Dzięki temu zapewni Ci to lepszą skuteczność kierowania na miejsca docelowe Twoich kampanii, przez co zobaczą Cię nowi potencjalni zainteresowani.

A zatem do systemu Discovery Ads dostarcz informację na temat:

  • nazwy swojej firmy,

  • logo firmy,

  • nagłówków,

  • tekstów reklam — opisów, czyli krótkich informacji na temat reklamowanych przez Ciebie produktów oraz usług, w tym również korzyści z ich zakupu,

  • wezwania do działania (CTA),

  • końcowy adres URL — czyli adres określonej podstrony (lub strony głównej), na który zostanie przekierowany użytkownik po kliknięciu reklamy,

  • obrazy/grafiki.

Należy również nadmienić, że system samodzielnie składa reklamę Discovery z elementów, które do niego prześlesz. Z tego też względu masz możliwość:

  • dołączyć maksymalnie 5 tytułów nagłówków, pamiętaj, że każdy z nich nie może przekroczyć liczby 40 znaków,

  • przesłania 15 obrazów (maksymalnie), mogę być one w formacie prostokątnym lub też kwadratowym,

  • opisy produktów lub usług, których liczba nie może przekroczyć 90 znaków. Może ich być max. 5.

Pamiętaj, że w obrazach nie jest wskazane zamieszczanie logo firmy, ponieważ GDA będą wyświetlać się na wiele sposobów, poprzez różne połączenia. Niemniej istotne jest, aby wszystkie nagłówki, jak i opisy były ze sobą spójne mimo różnorodnych zespoleń.

Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoim obowiązkiem będzie wykorzystanie wszystkich limitów pod względem liczby nagłówków, opisów i obrazów, to z tego miejsca uprzedzamy, że nie jesteś do tego zobligowany. Liczbę ww. czynników wybierasz samemu, niemniej, analogicznie, im będzie ich więcej, tym większy wachlarz połączeń stworzy Discovery Ads dla użytkowników w sieci.

Odkryj wolność bez długoterminowych zobowiązań

Ponad 50 pozytywnych opinii

Z nami, Twoja decyzja o pozostaniu jest kwestią sukcesu, nie umowy!
optymalizacja kampanii adwords (1)

Tworzenie kampanii Discovery Ads — jak zrobić to poprawnie?

Proces tworzenia tego typu kampanii w zasadzie nie odbiega znacząco od tworzenia wszystkich innych kampanii w systemie Google Ads. Sam system jest bardzo intuicyjny, co znacząco ułatwia tworzenie kampanii Discovery Ads nawet osobom, które wcześniej nie miały z tym żadnej styczności. Co równie ważne, wszystko wykonuje się wyłącznie z poziomu konta Google Ads.

A zatem, co musisz zrobić, aby utworzyć swoją pierwszą kampanię GDA? Już tłumaczymy:

  1. Zaloguj się na swoje konto Google Ads lub utwórz je, jeżeli do tej pory z niego nie korzystałeś.

  2. W menu, które zobaczysz po zalogowaniu się, po lewej stronie kliknij “kampanie”.

  3. Znajdź przycisk plusa, następnie wybierz “Nowa kampania”.

  4. Po wyborze “Nowa kampania” pojawią Ci się cele marketingowe. Musisz wybrać ten, który stricte będzie odpowiadać zamysłowi Twojego biznesu. Do wyboru masz “Sprzedaż”, “Potencjalni klienci”, “Ruch w witrynie”, a także “Brak celu”. Jeżeli nie wiesz, która z opcji będzie najkorzystniejsza dla Twojego biznesu — odezwij się do nas. Pomożemy.

  5. Następnie wybierz typ kampanii Discovery Ads.

  6. Po wyborze typu kampanii Discovery kliknij “Kontynuuj”.

  7. Przysiądź na dłuższą chwilę (o ile jest to konieczne) i zastanów się, na jakie regiony będzie kierowana Twoja kampania Discovery. W tym podpunkcie wybierz również język kampanii.

  8. Kolejnym krokiem w trakcie tworzenie kampanii będzie szczegółowe zdefiniowanie grupy odbiorców. Jak zapewne się domyślasz, jest to bardzo ważny element, który z pewnością zadecyduje o skuteczności Twoich kampanii Google Discovery. Do wyboru masz 3 różne możliwości kierowania, tzn.: Twoje dane, odbiorcy na rynku, oraz niestandardowi odbiorcy o podobnych zamiarach.

  9. Kolejnym elementem jest wybór strategii samodzielnego ustalania stawek oraz średni budżet dzienny, który jesteś w stanie przeznaczyć na działania promocyjne.

  10. Na sam koniec kliknij przycisk “Zapisz”. I gotowe.

Z jakich formatów reklam możesz skorzystać w trakcie Tworzenia kampanii Discovery Ads?

W trakcie tworzenia kampanii Discovery Ads (DA) masz możliwość skorzystania z dwóch opcji, a są to:

    • standardowa (statyczna) reklama DA,

    • reklama karuzelowa Discovery.

Statyczna reklama Discovery Ads

Standardowy typ reklam Discovery pozwoli Ci na umieszczenie w jej wnętrzu adresu URL Twojej witryny lub wybranej podstrony. W tym również nagłówków, tekstów reklam, oraz zdjęć (obrazów). Liczba ww. elementów jest taka sama, o jakiej pisaliśmy w podpunkcie “Co powinieneś umieścić w reklamie Discovery Ads”.

Wytyczne elementów znajdujących w reklamie karuzelowej

Nagłówek (pierwszy wiersz reklamy)

Jest on pierwszym elementem, jak i wierszem reklamy. Postaraj się, aby był on adekwatny do wszystkich zamieszczonych obrazów. Możesz utworzyć od 3 do 5 nagłówków. Każdy z nich powinien zawierać max. 40 znaków. Jeden z nich natomiast nie powinien przekraczać liczby 15 znaków.

Tekst reklamy

W przypadku karuzelowych reklam Discovery, jak i całej reszty rodzajów reklamowych opis jest nieodzownym elementem promocyjnym, którego celem jest zwrócenie na siebie uwagi użytkownika. Tekst reklamy, jak i nagłówek powinny być zaprojektowane w sposób, aby pasowały do wszystkich inny tekstów, nagłówków oraz obrazów. Może ich być od 3 do 5. Żaden z nich nie powinien natomiast przekraczać liczby 90 znaków.

Obrazy kart

Reklamy będą działać wyłącznie wtedy, gdy wszystkie kart będą zawierać grafiki/obrazy o takim samym współczynniku proporcji. Jeżeli zaś niektóre z nich będą mieć po innym współczynniku proporcji — wtedy mogą nie zostać zapisane, co będzie powodem ograniczenia liczby wyświetleń lub całkowitą ich blokadą.

Logo

Logo, tak jak nagłówki, opisy oraz obrazy kart muszą ze sobą współgrać. Pamiętaj o tym, aby dobrze je wyśrodkować. Możesz to zrobić w podglądzie reklamy.

Nazwa Twojej firmy

Pamiętaj, że w skład jednej kreacji wchodzi jedna nazwa firmy. Co równie istotne, może się ona składać wyłącznie z liczby max. 25 znaków.

Końcowy adres URL

O adresie, jak i o powyższych informacjach pisaliśmy już wyżej w podpunkcie o konfiguracji. W przypadku reklamy karuzelowej działa to na takiej samej zasadzie.

CTA

Tutaj sytuacja również jest taka sama. Pamiętaj o tym, aby umieścić wezwanie do działania. W jednej reklamie może być jedno wezwanie nakłaniające potencjalnych klientów do podjęcia się danej akcji.

Reklama karuzelowa Discovery

W przypadku reklamy karuzelowej zasada działania pod względem wprowadzanych informacji jest bardzo podobna. Tak samo, jak w poprzedniej reklamie dodajemy nagłówek, końcowy URL, tekst reklamy oraz nazwę firmy.

Różnica jest natomiast w sytuacji wdrażania grafik, ponieważ ich format opiera się wyłącznie na kwadratowych obrazach.

Konfiguracja reklamy karuzelowej

Reklama karuzelowa Discovery jest to stosunkowo nowy format reklamowy, który przekierowuje po kliknięciu (w nią) użytkownika do danej strony docelowej, zwanej inaczej landing page’em.

W tym podpunkcie skupimy się na konfiguracji reklamy karuzelowej Discovery, w której skład wchodzi wiele obrazów. Jak już wiesz, Discovery Ads posiada systemy uczące, które są dostępne tylko w niektórych usługach dostępnych w Google. Dzięki nim maksymalizacja liczby konwersji jest zabiegiem nie tyle łatwym, ale z pewnością nieco prostszym, aniżeli w przypadku zwykłych reklam dostępnych w systemie Google Ads.

Jak już wspomnieliśmy wcześniej, jest to stosunkowo nowy format reklam, który, jak każdy inny wpierw trzeba odpowiednio skonfigurować, aby mógł przynosić efekty.

A więc:

  1. Przejdź do kampanii Discovery Ads.

  2. Następnie po przejściu, w menu zobaczysz “Reklamy i rozszerzenia” — po lewej stronie. Kliknij to.

  3. Kolejno pojawi Ci się znak plusa oraz wybór między reklamą Discovery a reklamą karuzelową Discovery.

  4. Wybierz reklamę karuzelową.

  5. Dodaj wszystkie niezbędne elementy.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Rozszerzenie formularza kontaktowego — konfiguracja

Jest to element opcjonalny, niemniej, może akurat zdecydujesz się na jego wdrożenie. Dlatego też stwierdziliśmy, że wspomnimy o nim właśnie w tym podpunkcie.

Rozszerzenie formularza kontaktowego może być dla Ciebie bardzo ciekawym rozwiązaniem, ponieważ dzięki niemu każdy z użytkowników będzie mieć możliwość przekazania swoich informacji, za pomocą ww. formularza bezpośrednio z poziomu Twojej reklamy.

Czas

Wpierw wybierz strategię ustalania stawek. Ustaw ją w ten sam sposób, w jaki pisaliśmy o tym wcześniej.

Daj czas reklamie Discovery na naukę. Uśredniając, potrzebuje ona mniej więcej ok. 2 tygodni na pozyskanie niezbędnych danych. Po tym czasie możesz zacząć wprowadzać pierwsze zmiany, o ile takowe będą potrzebne. Przed tym okresem nie ma sensu optymalizować reklamy karuzelowej.

W ciągu ww. 2 tygodni Google optymalizuje stawki. Rozwiązanie to może z początku budzić pewne wątpliwości, ponieważ podczas ich ustalania mogą pojawić się wahania skuteczności, jednakże jest to w pełni normalne.

Jeżeli będziesz potrzebować większej ilości informacji związanych z tym tematem — napisz do nas. Pomożemy oraz poprowadzimy za Ciebie kampanie, jeżeli nie będziesz wiedział, jak się za to dobrze zabrać.

Automatyczne kampanie DA — czy warto skorzystać z tego rozwiązania?

Jak już wiesz, Discovery Ads działają na zasadzie maszynowego uczenia. Powyżej wymieniliśmy również kilka ograniczeń, takich jak brak kontekstowego kierowania, czy też rotacji kampanii. U niektórych brak tych opcji może spowodować wątpliwości w związku ze skutecznością działań promocyjnych. Takie myślenie to błąd.

Automatyczne Google Discovery samodzielnie kierują materiały promocyjne do grona odbiorców, które z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie chętne do skorzystania z Twojej oferty. Oczywiście automatyzację reklam możesz włączyć w panelu. Z tego też względu wybór należy do Ciebie.

Automatyczne DA będą jednym z lepszych rozwiązań w przypadku, gdy Twoje reklamy działają już długo w sieci, jak i w momencie, gdy zasób potencjalnych zainteresowanych zaczyna maleć. Automatyczne kierowanie sprawi, że pojawią się nowy użytkownicy, do których wcześniej nie mogłeś dotrzeć ze swoim przekazem reklamowym.

Korzyści płynące z GDA dla przedsiębiorców, reklamodawców oraz marketerów

Korzyści jest naprawdę wiele. To właśnie przez nie tak wiele reklamodawców decyduje się właśnie na ten format reklamowy. W naszej agencji równie często operujemy GDA dla naszych klientów. My, jak i nasi podopieczni widzimy, jakie efekty potrafią generować każdego dnia.

Mówiąc o korzyściach, mamy na myśli przede wszystkim:

  • Targetowanie — nie od dzisiaj wiadomo, że Google zbiera informacje na temat własnych użytkowników. Pozyskanych danych jest naprawdę wiele, co zapewnia bardzo trafne kierowanie reklam do określonej grupy odbiorców, z dużym prawdopodobieństwem sukcesu.

  • Responsywność — systemy Google zapewniają reklamodawcom responsywny tryb emisji reklam. Dzięki temu rozwiązaniu promowane produkty i (lub) usługi wyświetlają się potencjalnym zainteresowanym w bardzo wysokiej jakości grafikach oraz treściach, które automatycznie dostosowywane są do urządzeń, z których w danym momencie korzystają internauci.

  • Elastyczność — machine learning sprawia, że GDA stale aktualizuje zachowania internautów, co przekłada się na coraz większe efekty.

  • Różnorodność miejsc emisji — GDA w porównaniu do innych typów reklam mogą wyświetlać się w zakładce Discovery na urządzeniach mobilnych, jak i w zakładkach na poczcie Gmail, z której każdego dnia korzysta miliony Polaków.

  • Innowacja — dzięki reklamom karuzelowym dostępnym w GDA masz duże szanse na wyróżnienie się wśród konkurencji. Jest to spowodowane faktem, że karuzelowe kampanie GDA są nowym “wynalazkiem” firmy Google, przez co nie są jeszcze tak często widoczne, aniżeli inne formy reklamowe. Pozwala to na lepsze zwrócenie uwagi osób zainteresowanych Twoimi produktami (i nie tylko).

  • Budżet — systemy Google dokładnie wie, jak ma optymalizować budżet reklamowy. Robi to w sposób, aby przy danej kwocie “wyciągnąć” z kampanii jak najwyższe zyski. Dodając do tego odpowiednio zdefiniowaną grupę docelową, otrzymujesz przepis na wysokie zyski.

Modele rozliczeń w tym formacie reklamowym

W tym podpunkcie wymienimy dwie strategie rozliczeniowe, które są najczęściej wykorzystywane właśnie przy reklamach GDA.

Docelowy CPA (Cost Per Action)

Przy docelowym CPA płacisz wyłącznie za efekty. Dokładniej mamy tu na myśli np. pozyskanie leada (kontaktu od klienta), pobranie e-booka, czy sprzedaż produktu. Celem docelowego CPA jest pozyskanie jak największego współczynnika konwersji przy określonej stawce działań marketingowych.

Maksymalizacja liczby konwersji

Ta strategia jest stosowana najczęściej w przypadku, gdy reklamodawcy nie wiedzą, jak wyznaczyć docelowe CPA. Celem tej strategii jest uzyskanie jak najlepszych efektów (w tym przypadku ww. liczby konwersji) przy ustalonym budżecie, który zamierzasz przeznaczyć na kampanię.

Jeżeli nie wiesz, który model strategiczny będzie dla Ciebie lepszym rozwiązaniem, lub nie wiesz, jak wyznaczyć któryś z nich — skontaktuj się z nami, z chęcią Ci z tym pomożemy!

Podsumowanie

Przy tworzeniu kampanii zastanów się, czy najlepszym (lub jednym z lepszych) rozwiązaniem nie będzie wdrożenie Discovery Ads. Co ważne, bardzo dobrze uzupełniają się one z innymi formatami reklamowymi, takimi jak np. GDN (Google Display Network).

Liczymy, że udało nam się w ciekawy, a zarazem zrozumiały sposób przekazać Ci najważniejsze informacje związane z GDA. Nie ma co ukrywać, temat reklam jest bardzo rozgałęziony. Mimo że pisaliśmy wyłącznie o jednym z nich, wciąż można było dodawać kolejne informacje. Niemniej, celem tego wpisu było doinformowanie Cię o zasadach GDA, oraz wytłumaczenie Ci, czy warto podjąć się promocji właśnie w ten sposób.

Oczywiście według nas system GDA jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla każdej firmy, która planuje w najbliższym czasie skutecznie rozwinąć się w sieci. Zdajemy sobie również sprawę, że jako przedsiębiorca najprawdopodobniej nie będziesz mieć zbyt dużo czasu na to, by zajmować się marketingiem w swojej firmie. Z tego też względu właśnie po to tu jesteśmy, by Ci pomóc. Na co dzień zajmujemy się promocją biznesów naszych podopiecznych. Z nami każdy rozwija skrzydła. Z tego miejsca chcemy Cię również zaprosić do współpracy.

Dajemy gwarancję efektów. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo oraz sprawdź nasze portfolio. Zapewnij sobie największą skuteczność reklamy razem z nami!

Zapraszamy po darmową wycenę! Na naszej stronie głównej zobaczysz wyróżniający się kafelek, na górnym pasku menu nawigacyjnego. Kliknij go i voilà!

To jak, jesteśmy w kontakcie?

 

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Zobacz na naszym blogu

5/5 - (2 opinie)